X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

World in Conflict: Soviet Assault


Svar
nerosnerosSkrevet 14/12-08 02:27 
Hov hvorfor ser jeg først det her nu. Det bliver da fedt med en RTS titel til PS3 og X360. Det har i hvertfald fået gode reviews i PC verdenen.

Links
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-08 10:53, rettet 14/12-08 10:56 
neros>
Det bliver da fedt med en RTS titel til PS3 og X360.

Der er da en del strategispil ude allerede, i hvertfald til 360. For bare at nævne nogle stykker(omend ikke alle er RTS):

Command & Conquer: Red Alert 3
Warhammer: Battle March
Sid Meier's Civilization Revolution
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Universe at War: Earth Assault
Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II
Supreme Commander
Commanders: Attack of the Genos
Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Så er spil som Halo Wars(kommer om få måneder), Stormrise o.lign. på vej. Paradox Interactive(Europa Universalis) har lige annonceret en konsolversion af Majesty 2(360):

http://gamersyde.com/news_7390_en.html

Så dykker man lidt ned i spilbibliotekerne, er det bestemt muligt at finde strategispil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 14/12-08 11:04 
Ja det har du faktisk ret i jo. Faktisk var jeg ikke klar over der var så mange, men jeg mener heller ikke de har fået så god kritik?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/12-08 11:06, rettet 14/12-08 11:07 
Og EndWar? Så det hos en ven i går på PS3 og blev meget overrasket over hvor godt voice commands virkede. Meget hurtigere at give ordre på den måde og samtidig havde man et godt overblik over sine enheder på skærmen.
Hvor godt spillet er kan jeg ikke sige, men det jeg så, så ret godt ud.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 14/12-08 11:10, rettet 14/12-08 11:32 
Endwar har da vist fået elendige anmeldelser ikke? Jeg tjekkede lige Universe at War: Earth Assault, men det har heller ikke fået de bedste anmeldelser kan jeg se. Nogen som har prøvet det? Jeg er jo meget glad for den slags spil :-) Tror godt jeg kan leve med at grafikken ikke er det bedste.

Edit: Universe at War får da et udmærket review her, måske man skulle ud og hente det.

1UP
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-08 11:44, rettet 14/12-08 11:55 
neros>
Faktisk var jeg ikke klar over der var så mange, men jeg mener heller ikke de har fået så god kritik?

Nogen af dem har fået udemærkede anmeldelser. Ikke 9+, men er det kravet, er der ikke så meget i genren, man kan spille. WoC kommer nok ikke til at ligge meget højere, hvis overhovedet, end de bedste af de nævnte.

neros>
Jeg tjekkede lige Universe at War: Earth Assault, men det har heller ikke fået de bedste anmeldelser kan jeg se. Nogen som har prøvet det?

Jeg har spillet det og var ikke særlig vild med det. Føltes meget middelmådigt.

Jeg ville anbefale Command & Conquer 3 først. Kontrollen er godt nok ikke helt så god, som i Kane's Wrath, som kom senere, men til gengæld slipper man for de ligegyldige "opgraderinger" Wrath introducerede og spillet kører bedre teknisk.

Kane's Wrath er dog stadig over Universe.

Red Alert 3 har jeg ikke spillet endnu, men forventer da at rende igennem det i co-op med Playkid :)

Civ Revo og Commanders er også udemærkede, omend de begge er turbaserede.

Ellers er der jo kun to måneder til Halo Wars ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 28/01-09 08:16 
Nogen der ved hvad dato det her World in Conflict: Soviet Assault udkommer?
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig