X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter IV


Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/12-08 16:03, rettet 12/12-08 09:53 
Jeg fik lige kort prøvet Street Fighter IV i en arcade her i Sapporo, og jeg var ret godt underholdt.
Jeg skal ikke kunne sige præcist hvad der var galt med det, men en stor del af skylden skal nok skydes på 3D spillemekanikken. Jeg kan ikke beskrive det præcist i detaljer men det var radikalt anderledes end at spille et 2D spil. Hastigheden var også noget sløv, med typisk masser af tid til... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 17/02-10 19:50 
Med alle de forfærdelige figurer der er i 3rd Strike, er jeg glad for at se at de har valgt de tre eneste figurer fra spillet der rent faktisk passer ind i SF-universet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/02-10 19:55, rettet 17/02-10 19:55 
Buuumez, you are so wrong! 8=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 17/02-10 22:45 
Jeg ville helst have set ham her :D

Hugo
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-10 01:43, rettet 18/02-10 01:45 
Jeg er stort set enig med Sumez... Selvom jeg ikke lige ved med det dér palette swap af Balrog ;D

Darknon>
Er det 9 nye characters i alt? Så er vi altså oppe på rimeligt mange street fighter 4 characters, det er for vildt jo!

Tror desværre ikke at det vil holde online folkefærdet fra at spille Ken hver evig eneste gang :(
Alf81Alf81Skrevet 18/02-10 02:04 
På hvilken konsol og hvilken mode spiller du? Jeg spiller selv på 360 og kun Championship Mode, hvor man møder et godt blandet hold, hvor ingen character er overrepræsenteret.

Iøvrigt bliver spillet kun sjovere, jo' længere man kommer op i "fødekæden". Der er knap så meget button mashing og random fuckery med Ultras fra folk. Vil mene det hele begynder at blive en smule mere behageligt ved G2-C. Påvej derop, kan man passende benytte tiden til sandbagging.
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 18/02-10 02:32, rettet 18/02-10 02:39 
Lækkerskabs introduktion.

http://www.youtube.com/watch?v=_zY1WGnnlLk
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 18/02-10 10:04 
Det ser meget godt ud :-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 18/02-10 10:46 
Jeg er selv typen som vælger Ken hver gang, stort set.

1. Fordi han har et sygeligt cool hurrycane cirkel spark move, som bare ser godt ud.

2. Fordi han er den eneste som jeg rigtigt kan styre, sammen med resten af dem fra street fighter 2. Jeg har lidt svært ved at sætte mig ind i mange af de nye characters, enten fordi de er grimme, som hugo eller ham den fede, eller også fordi de kan være svære at sætte sig ind i og lære at styre. Det er ihvertfald svært når Ken og de andre sidder på rygraden.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 18/02-10 10:56, rettet 18/02-10 10:56 
Fed character trailer forresten!
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 18/02-10 11:50 
Ja, hvorfor bruger de ikke det musik i spillet, i stedet for det der "In-durh-stukti-bal" pis :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 18/02-10 12:09 
Hehe... Gu' vide om de ikke også skifter det ud, i det nye? Du tænker på det der japanske NSYNC vildskab, ikke?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 18/02-10 12:41 
Yep :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-10 16:00, rettet 20/02-10 16:10 
Jeg har set at man kan forudbestille super street fighter 4 på coolshop.

Jeg troede at det var downloadable content. Men det er det åbentbart ikke. Det er skuffende at skulle købe spillet igen for at få 9 nye characters.

EDIT:
Vil det så sige at der igen så snart kommer en super street fighter 4 turbo, med et par nye characters? Og efter det en super street fighter 4 turbo EX? Og efter det en super street fighter 4 turbo EX alpha?

Det er fuldstændigt oplagt at de laver nye characters og stages som DLC, ligesom burnout paradise gør til et 13 tal. Det er jo en katastrofe at de laver en ny `release` bare for at tilføje et par characters og nye game modes.
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/02-10 16:08, rettet 20/02-10 16:08 
Ja. Der er også en hel masse ting der er blevet balanceret og der er nogen nye ting. Anyway, de har det til en fornuftig pris hos Shopto.net

Super Street 4 til 22£ (+ 3.50 i forsendelse)
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-10 16:12 
De ændringer vil de sagtens kunne lave som DLC, med mindre at de har bygget spillet med spagetti kode.
For The Love Of The Game
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/02-10 16:22 
Jeg skal have mit Japan så navne passer, hader så meget EU og US versionerne. Ja det er meget nørdet :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-10 16:23, rettet 20/02-10 16:23 
Så vidt jeg har forstået det er der tale om så store ændringer at spillet vil være markant anderledes. Desuden er Alpha en helt anden serie, groft sammenligneligt med f.eks. Spider-man og Ultimate Spider-man :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-10 16:34 
Store ændringer? Det tror jeg ikke. Det kan være de retter nogle exploits i spillet, men ligefrem store ændringen har jeg svært ved at tro. Hvis du har et link vil jeg meget gerne læse det :)

Det er bare trist hvis man f.eks lige har købt de der character skins, som er spild af penge når man nu skal købe et nyt spil og ikke får spillet det gamle. Det er træls. Jeg lukker bare lidt galle ud, men er det ikke hvad de her forums er til for? :)
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-10 16:39, rettet 20/02-10 16:41 
Jeg synes egentlig Alf81 forklarer det meget godt lidt oppe ad siden. Forskellen på de gamle spil var vel ikke større end den bliver på SFIV og SSFIV? Jeg er slet ikke inde i serien, men synes godt jeg kan fornemme en tydelig forskel i de gamle spil.

EDIT: Jeg synes egentlig bare at alt der udkommer som retail frem for download er en positiv ting :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-10 16:41 
Er der nogen som kender til de konkrete ændringer til super street fighter 4, rent gameplay messigt?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 20/02-10 16:50 
Konsolkongen>EDIT: Jeg synes egentlig bare at alt der udkommer som retail frem for download er en positiv ting :)

Hvorfor ikke begge dele og gøre alle glade? Det er jo set før :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/02-10 17:48, rettet 20/02-10 17:49 
Ja, de har jo gjort det med Resident Evil 5, så det kunne have været attraktivt som DLC.

@Darknon: Jeg ved der er nye Ultras, men jeg ved ikke om der er tweaket andet balancemæssigt.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/02-10 00:59, rettet 21/02-10 01:02 
Dudleys stemme lyder træls i US/EU udgaven, den er meget federe i Jap.
Hoid to colony C05 where the computer is...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 21/02-10 03:30 
Jeg glæder mig for syv søren også til super! Er lige kommet hjem fra skiferie og ser de frække nye chars. Mums...
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 21/02-10 03:31 
Darknon>
De ændringer vil de sagtens kunne lave som DLC, med mindre at de har bygget spillet med spagetti kode.

Det er netop det de er kommet til at lave. En fra holdet sagde at de egentlig gerne ville have lavet det som DLC, men SFIV var ikke indrettet til den slags DLC som SSFIV ville være.
Nu har de jo heldigvis lavet SSFIV som en niceprice udgivelse, så jeg synes ikke der er så meget at brokke sig over. Som DLC ville det have kostet måske en anelse mindre, til gengæld kan nye kunder hoppe ind med det samme, og for gamle spillere vil det betyde en større stigning i spillere at fighte imod online end hvis det bare havde været DLC.
SumezSumezSkrevet 21/02-10 11:30 
Jeg har svært ved at tro at det ikke kan laves som DLC, kombineret med en online patch. Capcom har vel for fanden hørt om objektorienteret programmering. :P :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/03-10 18:17, rettet 02/03-10 20:04 
Har lige bestilt SSFIV collectors i Jap fra Neo Amusement, der er kun ca. 30kr. forskel på den og den normale...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-10 09:02 
den sidste nye character revealed. Han ser pænt mærkelig og utiltalende ud :(

Last new character
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 10/03-10 09:09 
Han slås ved at smøre sig ind i olie, for derefter at smutte med modstanderne? Interessant...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/03-10 09:12 
FYI... Shopto.net har preorder på spillet inkl. en super flot t-shirt (ok måske ikke!) til 210,- inkl. forsendelse.

Tihi-shirt
SumezSumezSkrevet 10/03-10 09:13 
Hvorfor kan de ikke finde på ordentlige figurer længere? o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/03-10 09:29 
Darknon>
den sidste nye character revealed. Han ser pænt mærkelig og utiltalende ud :(

Det må være det dummeste tiltag jeg nogensinde har set i et Street Fighter spil. Hold da op hvor er de kommet langt ud på herrens mark med den titel Capcom :-(
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-10 09:39 
Det er jo japanere som udvikler spillet, så der SKAL vel være en gal kok, og en fed klovn osv med i spillet? Men jo, nu bliver det endnu sværere at tage spillet seriøst.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 10/03-10 09:40, rettet 10/03-10 09:41 
Det kan få et vink med min vognstang!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 10/03-10 09:42 
Jeg er klar.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 10/03-10 09:42, rettet 10/03-10 09:43 
@neros: Jeg vil ikke vide mere...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 10/03-10 09:51 
Darknon>
Det er jo japanere som udvikler spillet, så der SKAL vel være en gal kok, og en fed klovn osv med i spillet? Men jo, nu bliver det endnu sværere at tage spillet seriøst.

Ja, for det var jo eksempelvis meget lettere at tage Mortal Kombat serien seriøst...
Jeg er som Alf81 helt klar!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HeroldHeroldSkrevet 10/03-10 10:13 
Tekken er jo også topmålet af seriøsitet :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 10/03-10 10:41, rettet 10/03-10 10:54 
Jeg kan heller ikke lide Tekken :-)

Jeg savner bare noget mere seriøsitet i fighter spils-genren nu til dags. Jeg er ved at blive en smule træt af alt det klovneri og pjattede karakterlook som vi har set siden starten af 90'erne. Ikke at der selvfølgelig er utrolig fede titler imellem ;-) Jeg synes bare det er tid til en seriøs fighter uden crazy kokke, amøber, slangemænd, trolde og nisser bare for at se noget nyt for en gang skyld og få lidt frisk luft! Jeg synes den genre trænger til et ansigtsløft til noget helt nyt og spændene rent grafisk.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/03-10 10:48 
Jeg synes det er vigtigt at finde balancen. Figurerne skal både være unikke og spændende, men de skal heller ikke være over-the-top og åndssvage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 10/03-10 11:00 
Så slem er ham her da slet ikke.
Hvad sker der?
Alf81Alf81Skrevet 10/03-10 11:23, rettet 10/03-10 11:25 
Jeg synes nu også han giver meget god mening.

Vi mangler bare at få en skandinaver ind i billedet. Måske en AK81er fra Randers, grast helt rundt på nif.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 10/03-10 11:23, rettet 10/03-10 11:26 
Sumez>
Jeg synes det er vigtigt at finde balancen. Figurerne skal både være unikke og spændende, men de skal heller ikke være over-the-top og åndssvage.

Men nu er det jo yderst forskelligt hvad der er over-the-top og åndssvagt for den enkelte. Hvis jeg skulle nævne nogle figurer fra kampspil der er både over-the-top og åndssvage så er Ken, Guile og Terry Bogard fine eksempler.

Og jeg er helt med på Hakan, og synes faktisk han giver SÅ meget mere mening end både Yuri, Viper og El Fuerte.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 10/03-10 11:25 
Okay, hvilke er så ikke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 10/03-10 11:28 
Kristensen>
Og jeg er helt med på Hakan, og synes faktisk han giver SÅ meget mere mening end både Yuri, Viper og El Fuerte.

True that.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 10/03-10 11:44 
Sumez>
Okay, hvilke er så ikke?

Der er dælme mange jeg synes er seje, men hvis du vil have et lille udpluk fra SF serien så: Ryu, Gouki, Chun Li, Cammy, Sakura, R. Mika, Yun, Yang, Dudley, Ibuki, Makoto, Hugo, Q, Rufus og Gouken bare for at nævne nogle.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 10/03-10 11:45 
På hvilken måde er Ken og Terry værre end R.Mika??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 10/03-10 11:54 
Fordi både Ken og Terry prøver at fremstå som seje, og det er så badass kikset som det kan være.
Prøv at smide Garou på og hør lige én ekstra gang på Terry Bogards taunts, og hvad hans specials hedder. Jeg er flad af grin hver eneste gang!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 10/03-10 12:14, rettet 10/03-10 12:14 
Terrys kampråb er fantastiske. At man kan grine af ham betyder jo ikke at han er over-the-top og irriterende som visse andre figurer.
Du har ret i at det selvfølgelig er subjektivt hvad der er "for meget", men jeg kan virkelig ikke se er der skulle være nogen problemer i at have kliché-kiksede amerikanere som Ken og Terry med. Argumentet virker formålsløst som andet en åbenlys trolling.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 10/03-10 12:40 
For min skyld mår du kalde argumentet hvad du vil. Men nu har du dog trods alt brugt et indlæg på at fortælle hvor forfærdelige mange af figurerne var i 3rd Strike og et andet på, at Hakan ikke passer ind. Derfor mente jeg det var på sin plads at sige, at alt det du måske synes er over-the-top og åndssvagt synes andre måske lige netop er det seje ved SF og kampspil generelt.

Så når du ikke kan se problemer i at have kliché-kiksede amerikanere med som Ken og Terry, så ser jeg heller ingen problemer med Oro der slås med en arm på ryggen, en wrestler der slås med bjørne, eller Dan der er bedste venner med Blanka. Jeg synes det hele er sjovt og vildt fedt!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig