X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter IV


Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/12-08 16:03, rettet 12/12-08 09:53 
Jeg fik lige kort prøvet Street Fighter IV i en arcade her i Sapporo, og jeg var ret godt underholdt.
Jeg skal ikke kunne sige præcist hvad der var galt med det, men en stor del af skylden skal nok skydes på 3D spillemekanikken. Jeg kan ikke beskrive det præcist i detaljer men det var radikalt anderledes end at spille et 2D spil. Hastigheden var også noget sløv, med typisk masser af tid til... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/04-09 08:16 
Så skulle SF4 opdateringen (Championship og replay modes) være kommet til både 360 og PS3.

Bemærk på 360 er det en seperat pakke (gratis) man downloader fra Marketplace så spillet opdateres ikke automatisk ved start.

"PSA: Free Street Fighter IV 'Power Up Pack' now available"
dRxLdRxLSkrevet 27/04-09 11:46 
Hmm kan det virkelig passe at gemte replays af spillede kampe kun er tilgængelige for xbox 360 spillere?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 27/04-09 11:53, rettet 27/04-09 11:54 
Næppe. PS3 replays kan nok ses i PS3 udgaven ;D

Replays er sikkert platform-låst.
dRxLdRxLSkrevet 27/04-09 12:02 
Spekulerer du eller har du set bevis for det du skriver? I følge hvad jeg har kunnet læse på nettet er det kun xbox 360 spillere der overhovedet har adgang til den nye replay feature.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 27/04-09 12:30, rettet 27/04-09 12:33 
Med "sikkert" mener jeg at det sandsynligt er platform "låst".

Replay skulle være i begge versioner men kan da lige checke det i aften. Hvor har du læst det kun er i 360 udgaven?

EDIT: Kan se at replays diskuteres på GameFAQs for PS3 udgaven så det er åbenbart i denne også.
KalicolaKalicolaSkrevet 27/04-09 13:28, rettet 27/04-09 13:28 
Der er en video på IGN, som viser forskellene på 360 og ps3. en af forskellene var, at på ps3 kan man kun se replays. Og på 360 kunne man gemme replays og se controller inputs af kampen under replays.

Video her
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 27/04-09 13:39 
Åh på den måde :)

Kan man gemme og se sine egne replays på PS3 udgaven?

Syntes kun videoen taler om andres replays.
dRxLdRxLSkrevet 27/04-09 19:43, rettet 27/04-09 19:45 
Her er nogle fede kampe fra "SFIV National Tournament"

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 14/05-09 10:26 
Jeg er faktisk lidt vild med de nye grafikfiltre der kommer med PC versionen af SFIV, tror dog desværre ikke at de kommer til konsollerne :-/

Se de 3 nye filtre på gametrailers
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 15/05-09 16:15 
Jeg har selvfølgelig ikke fået købt spillet til PS3 endnu, har ikke så megen tid i øjeblikket, men faldt lige over denne pris:
http://dk.cdwow.com/games/Playstation-3/Street-Fighter-IV/product/view/6274945

Er der noget galt med CDWOW I ønsker at nævne før jeg gør det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-09 16:53 
Ikke andet end at nogen stjal mine kreditkort informationer og jeg mistænker at det er sket via CD WoW men jeg er ikke sikker da jeg shopper rigtig meget online.
dRxLdRxLSkrevet 06/06-09 12:49 
Hmmm, når man tænker på mit første indlæg i denne tråd, så er jeg virkelig kommet en hel omgang rundt. SF IV er fantastisk og spiller som en drøm. Det er klart at jeg kedede mig da jeg spillede mod computeren i den japanske arcade, det gør man jo =)
SFIV mod en god spiller er virkelig "mind-games" fra en kant, og det lidt langsommere tempo, sikrer netop at det ikke forfalder til kun at dreje sig om teknik og forudindøvlese.

Må også sige at jeg har stor glæde af den nye mulighed for at downloade og se gode spilleres replay. Har virkelig sat min egen måde at spille på i perspektiv og været med til at udvikle mit spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 06/06-09 13:25 
Hvor meget har folk fået spillet den nye Championship Mode?
Er helt holdt op med at spille ranked. Bare det at der er "blind select", dvs at man ikke kan se karakteren modstanderen vælger gør det bedre end ranked. At man så også bliver matchet bedre er så bare en bonus :)

Er selv i G2D gruppen for tiden med ca 3800GP. Højeste modstander jeg har klaret at vinde over var en knap 15000GP (G2 gruppen går op til 14999GP) Sagat :)

Har skiftet lidt frem og tilbage med figurer. I starten mest med Rose, senere Rufus og Dhalsim og for tiden sidder jeg med (og tror jeg bliver ved) C.Viper.
Synes hun er fremragende da hun ikke har så mange specifikke "problem modstandere". Blanka er nok den eneste jeg konstant har problemer med, men det er nok en generel ting når man ikke har projektiler at lege med. Selv Zangief har jeg mistet meget respekt for siden jeg begyndte at spille med Viper, hun er så god til hit-and-run at Zangief har problemer at få fat i hende (Super Jump ftw). Og Dhalsim som er er absolut mareridt at spille imod med f.eks. Rufus plejer heller ikke at være det store problem.
Mit eneste problem med hende er at jeg sutter til input præcision. Ved ikke hvor mange kampe jeg har tabt fordi jeg kom til at lave Seismic Hammer (f,d,df+P) istedet for Thunder Knuckle (d,db,b+P) eller SH istedet for Ultra... :(
dRxLdRxLSkrevet 06/06-09 13:35 
Jeg er også vild med den nye Championship Mode, og double blind select er helt sikkert en god ting. Synes også at jeg har langt lettere ved at få gode forbindelser efter patchen.
Har haft lidt for travlt med studierne de sidste 4 måneder til at jeg rigtig har fået spillet, men når jeg gør, så nyder jeg det helt enormt meget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 16/08-09 19:52, rettet 16/08-09 19:53 
Er folk stadig glade for at spille SFIV?

Jeg har mulighed for at spille det, en eller to gange om måneden (pga jeg ikke selv ejer det) og jeg er ved at kaste op over hvor svagt et spil det helt igennem er.

Ting jeg er særdeleshed synes er supertossede er command cancels (så kan man sgu da heller ikke blive holdt ret meget mere i hånden) og hele ideen med ultras. Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor? Iøvrigt er der verdens mest sløve input i SFIV - man kan jo' nå at pille i næse mellem man taster.

SFIV - Spillet Fadæse.

Jeg er SÅÅÅ sur på det spil.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 16/08-09 20:21 
Hehe hvis det kan gøre dig i bedre humør så solgte jeg mit ;D
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 16/08-09 20:43 
Alf81>
Er folk stadig glade for at spille SFIV?

Jeg har mulighed for at spille det, en eller to gange om måneden (pga jeg ikke selv ejer det) og jeg er ved at kaste op over hvor svagt et spil det helt igennem er.

Ting jeg er særdeleshed synes er supertossede er command cancels (så kan man sgu da heller ikke blive holdt ret meget mere i hånden) og hele ideen med ultras. Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor? Iøvrigt er der verdens mest sløve input i SFIV - man kan jo' nå at pille i næse mellem man taster.

SFIV - Spillet Fadæse.

Jeg er SÅÅÅ sur på det spil.

Generelt har det jo fået ret så gode anmendelser:
http://www.gamerankings.com/xbox360/943712-street-fighter-iv/index.html

Jeg har endnu ikke selv haft muligheden for at prøve spillet, og efter dit opkast bliver jeg faktisk i tvivl om det spil skal være en del af mit bibliotek.

Hvorfor skiller dine meninger sig så meget ud for den generelle befolkning?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/08-09 21:11 
Pga SFIII 3rd findes ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 16/08-09 21:17 
Alf81>
Er folk stadig glade for at spille SFIV?

Det var fint som lidt tidsspilde indtil KOFXII og BlazBlue ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/08-09 21:26, rettet 16/08-09 21:34 
Juggernaut>
Generelt har det jo fået ret så gode anmendelser:
(...)

Jeg har ikke spillet helt vildt meget SFIV, men objektivt set vil jeg vurdere at det er et bedre spil end KOFXII, som jeg, modsat den gængse opfattelse, ser som et ret fornuftigt spil. Jeg foretrækker at bruge tid på sidstnævnte, da jeg generelt bare ikke er den store SF-fan, og fordi bossen i SFIV jo er fuldstændig urimeligt umulig ;) Det er lidt mere tilfredsstillende når man kan gennemføre på en ordentlig sværhedsgrad :p Grafikken er godt nok lidt løjerlig indtil man vænner sig til den, men spillet flyder jo generelt helt fantastisk, synes jeg, forstået på den måde at der er fuld fart på, og at kontrollen er god og præcis.

Hvis ikke andet, så synes jeg man bør prøve spillet. Det burde kunne samles op til under 200,- brugt, hvis man kigger lidt udenfor landets grænser. Det bliver først dyrt hvis man ikke har et arcadestick til en next-gen konsol ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/08-09 21:31 
Naiera>
Det bliver først dyrt hvis man ikke har et arcadestick til en next-gen konsol ;)

Enig. Det er iøvrigt også den primære grund til, at jeg endnu ikke har købt spillet.
Har dog kigget efter et fornuftigt stick via Shoppingmall Japan, men der er stort set intet at spare i forhold til eBay. Et stick skal åbenbart være dyrt..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 16/08-09 21:37 
Køb et af de der SFIV SE sticks fra Mad Catz og smid nogle rigtige arcadedele i. Det nærmer sig måske en tusse når alt er sagt, men så har man dælme også et stick af høj kvalitet.

Har du et Namco stick eller lignende liggende, så fungerer nedenstående adapter rigtig godt. Hvis du altså har en PS3 ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 16/08-09 22:40, rettet 16/08-09 23:13 
Juggernaut>
Hvorfor skiller dine meninger sig så meget ud for den generelle befolkning?

Udover det jeg nævner, så det Kroe siger :P

Mht anmeldelser, så har jeg endnu ikke læst en anmeldelse af et fightspil, der holder. Somregel er de skrevet af folk der bryder sig om genren, men i virkeligheden ikke aner ret meget om den. Ellers er den skrevet for kort tid efter launch, så man endnu ikke har berørt dybden, evt fejl eller positive detaljer.

SFIV er uden tvivl et kærkommen kapitel i serien, men hold da op hvor har de dummet sig på mange områder, hvis man spørger mig. De har gjort det så tilgængeligt, at dybden synes ligegyldig.

EDIT:

Og så er der faktisk masser af mennesker der mener at spillet er fantastisk. Jeg vil bare gerne af med noget vrede :)
Ting om dét og pis.
amnesiaamnesiaSkrevet 16/08-09 22:54 
Det er da muligt at få et Mad Catz TE stick for under 1000 kroner inkl. fragt - hvilket selvfølgelig stadig er en del.
Græsset ER grønnere på den anden side!
Alf81Alf81Skrevet 16/08-09 22:56 
Tror han mener stick inklusiv arcadedele...?
Ting om dét og pis.
amnesiaamnesiaSkrevet 16/08-09 23:07 
TE fightstick'en er svjv da med sanwa dele hele vejen igennem - i modsætning til SE versionen, som kræver udskiftning af dele, for at det bliver helt godt.
Græsset ER grønnere på den anden side!
Alf81Alf81Skrevet 16/08-09 23:11 
Ja, det er der da noget om.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 29/09-09 09:43 
Super Street Fighter IV annonceret.

"Super Street Fighter IV confirmed, eight fighters added"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/09-09 09:59 
Så er det spørgsmålet om man skal købe det nu eller vente på Turbo ;P
nerosnerosSkrevet 29/09-09 10:22 
Så bliver alt ved det gamle igen...Bare ikke gameplay :-(
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/09-09 10:29 
Grafiken skulle have set sådan her ud IMO.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
3of193of19Skrevet 29/09-09 11:59 
Nu kommer SSFIV jo ikke til fuld pris og hvis man har SFIV skulle man vistnok faa en eller anden bonus, saa jeg kan sagtens leve med at Capcom smider en ny udgave paa gaden en gang om aaret.
Det er jo ikke som dengang med Turbo og Super paa SNES hvor de kostede en bondegaard.

8 nye figurer er jo en del, gamle kendisser fra SSFII og SF3 samt nogle helt nye og finjustering af spilbalancen. Haaber vi faar tonet de der skide shotos ned en tand, samt Boxer, og den der latterlige kombo gen har (low kick - super - ultra).
Alf81Alf81Skrevet 30/09-09 01:12 
Jeg håber dælme de retter meget på spillet. Der er alt for mange ulige regler og endda ting der minder direkte om bugs i det lort. Væk skal Ultras og Focus Attacks. Og hvem er liiige der har fundet på, at man skal kunne command cancel sine Focus Attacks? Få fingeren ud og få så indført det parry system igen!
Ting om dét og pis.
3of193of19Skrevet 30/09-09 01:24 
Hvis du vil have at det skal spille som SF3-3, saa spil da bare SF3-3 Alf :)
Alf81Alf81Skrevet 30/09-09 01:33 
Ja, det gør jeg da skam også :)

Capcoms store hemmelige annoncering, burde bare have været SFIII 3rd Strike på Live. Ikke at de smider et "SUPER" foran noget så håbløst.

Men kan da kun håbe på, at de retter på ting og sager i spillet, for kunne frygtelig godt tænke mig at spille mod lidt flere, end den lille håndfuld jeg kender gennem SFIII.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/10-09 10:38 
Der er efterhånden ved at være en god del skins til PC version af IV.

Dog af lidt svingende kvalitet, men nogen af dem er meget fede.

http://www.youtube.com/watch?v=UL60580NjWk
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/11-09 01:28 


Street Fighter Tattoo Fail! :-D
ChronoChronoSkrevet 11/11-09 08:01 
Hvis den er på et ben er den sådan set rigtig nok. For spiller 2. Men det er nu lidt uheldigt lavet alligevel.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 11/11-09 09:58 
Det er kun nørder som opdager det :)
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 18/11-09 00:02 
Jeg står og skal til at købe SFIV og skal vælge mellem ps3 og xbox 360 versionerne. Kunne godt tænke mig at høre om "temperaturerne" på online delen af de to?
Vil umiddelbart gætte på at der er mest gang i xbox 360 versionen, men glæder mig selvfølgelig til at høre nærmere fra folk der spiller en eller begge versioner meget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-09 11:40 
Jeg har faktisk slet ikke spillet det siden den weekend jeg købte det. Men jeg købte det til ps3 udelukkende pga controlleren.
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 18/11-09 12:11 
Hvilket minder mig om at hvis der er nogen der nogen der vil sælge deres ps3 kopi til en pris der er mere fordelagtig end coolshops 200kr, så køber jeg gerne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 15/02-10 21:41 
Jøsses for en retaderet ide.

http://wireless.ign.com/articles/106/1069286p1.html
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 15/02-10 23:27 
Ja ikke smart...
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 17/02-10 15:53 
De sidste tre characters til Super Street Fighter IV er nu blevet afsløret.

Spillet får tre 3rd Strikers!

http://www.youtube.com/watch?v=a4F5ijqHNBo
Ting om dét og pis.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/02-10 16:25 
Det bliver spillet dog desværre ikke bedre af.

For mig at se er 90% af de gameplaymæssige ændringerne bare nye Ultra's.

Det bliver næppe et spil man gider bruge tid på hvis man ikke kunne lide SF4. Det er minor tweaks det hele, burde være en DLC imo.
Alf81Alf81Skrevet 17/02-10 17:03 
Der er også store tweaks på nogle characters. Nye Ultras, betyder i sig selv at der skal tweakes en del.

De mangler faktisk stadig at afsløre en helt ny character...
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 17/02-10 17:37, rettet 17/02-10 17:38 
Alf81>
De sidste tre characters til Super Street Fighter IV er nu blevet afsløret.

Spillet får tre 3rd Strikers!

Meget cool. Jeg skal have spillet når det kommer selvom jeg ikke var helt vild med STIV, og synes det var en lunken kop sødmælk ;-) Ikke at jeg tror Superen bliver ret meget bedre men det er jo Street Fighter og det skal prøves igen med mit sanwa!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 17/02-10 17:40 
YES! Perfekt valg af de tre sidste characters. Jeg elsker de er kung fu/karate typer i gi-dragt eller hvad det nu hedder.

Er det 9 nye characters i alt? Så er vi altså oppe på rimeligt mange street fighter 4 characters, det er for vildt jo!
For The Love Of The Game
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/02-10 17:49 
Jeg skal have SSFIV, da jeg spiller Dudley i SF3rd, så godt at se :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig