X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter IV


Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/12-08 16:03, rettet 12/12-08 09:53 
Jeg fik lige kort prøvet Street Fighter IV i en arcade her i Sapporo, og jeg var ret godt underholdt.
Jeg skal ikke kunne sige præcist hvad der var galt med det, men en stor del af skylden skal nok skydes på 3D spillemekanikken. Jeg kan ikke beskrive det præcist i detaljer men det var radikalt anderledes end at spille et 2D spil. Hastigheden var også noget sløv, med typisk masser af tid til... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/03-09 21:27 
Er i klar online, Alf and me er klar...
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoChronoSkrevet 04/03-09 23:04 
Med de der tricks er Seth jo faktisk let nok.

Hvordan låser jeg op for Akuma? Jeg kan læse mig til at jeg skal vinde en kamp perfekt, og lade være med at bruge continues - og så skal jeg møde ham. Men hvordan møder jeg ham? Sker det tilfældigt?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 04/03-09 23:39, rettet 04/03-09 23:43 
Du skal have unlocket alle disse først.

Cammy = gennemfør med C. Viper
Fei Long = gennemfør med Abel
Sakura = gennemfør med Ryu
Dan = gennemfør med Sakura
Rose = gennemfør med M.Bison
Gen = gennemfør med Chun-Li

Hvis du spiller med 1 round, skal du have mindst én af dem på Perfect (3 rounds = 2 x Perfect osv.), og ja, du må ikke dø, før du møder Seth. Når du så har banket Seth, møder du Gouki - smadrer ham, og unlocker ham :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 05/03-09 07:25 
Alle dem har jeg, men alligevel har jeg ikke mødt Akuma/Gouki endnu :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/03-09 08:05 
Jeg har aldrig spillet et Street Fighter spil - så er Street Fighter IV til at spille for en totalt Street Fighter nOOb som mig? Det trækker nemlig lidt i mig...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 05/03-09 08:13, rettet 05/03-09 08:15 
Her er den officielle fremgangmåde til at låse Akuma og Gouken op.

Jeg bøvlede med Akuma indtil jeg nøjes med kun at have een perfekt (og ikke flere) i 1 runde pr. match spil. Så prøv det hvis det stadig driller.

"SFIV: The Real Story on How to Unlock Akuma and Gouken "
nerosnerosSkrevet 05/03-09 08:17 
PalleJensen>
Jeg har aldrig spillet et Street Fighter spil - så er Street Fighter IV til at spille for en totalt Street Fighter nOOb som mig? Det trækker nemlig lidt i mig...

Street Fighter IV er for alle, men selvfølgelig kan det blive et niche-spil hvis man går 100% ind i det, og hvis du møder disse folk online vil du hurtigt finde ud af at det kræver sin mand at mestre.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/03-09 08:30 
Beano>
Her er den officielle fremgangmåde til at låse Akuma og Gouken op.

Jeg bøvlede med Akuma indtil jeg nøjes med kun at have een perfekt (og ikke flere) i 1 runde pr. match spil. Så prøv det hvis det stadig driller.

Jeg havde overhovedet ingen problemer med at unlocke nogen af dem, når jeg spillede på easiest og 1-runde kampe, og klarede det i første forsøg.
På den sværhedsgrad, kan man bare bruge Ryu til at lave gentagne hopspark (efterfulgt at et stående HK) igen og igen for at lave en 100% sikker perfect. Det er selvfølgelig lettest i den første kamp, men det virker faktisk også mod Seth på Easiest....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/03-09 08:45 
Tror jeg prøvede 5-6 gange hvor jeg opfyldte kravene men først da jeg nøjes med 1 enkelt perfekt, dukkede Akuma op. Meget underligt. Spillede også på easiest med Ryu og med 1-runde matches.
JuggernautJuggernautSkrevet 05/03-09 08:48 
Jeg er, indtil videre, stødt på 2 forskellige sticks til 360. Hvilket er bedst?

Street Fighter IV
Street Fighter IV
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/03-09 08:59 
Det nederste mad catz stick har der været klager over i forskellige fora på nettet da selve sticket og knapperne nogen gange sidder fast. Til gengæld skulle det være super nemt at modde.
Det øverste har jeg selv og jeg syntes at det er ganske udemærket og så er det heller ikke særligt dyrt.
SumezSumezSkrevet 05/03-09 09:16 
Beano>
Tror jeg prøvede 5-6 gange hvor jeg opfyldte kravene men først da jeg nøjes med 1 enkelt perfekt, dukkede Akuma op. Meget underligt. Spillede også på easiest med Ryu og med 1-runde matches.

Jeg havde mindst 2 perfects, da jeg mødte Akuma, det er jeg ret sikker på. Så det kan ikke være det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 05/03-09 09:23 
Pick a character you have already used to beat Arcade Mode.

Aha - jeg har jo taget en ny hver gang, fordi jeg ville se en ny slutning.

Og ja, på easiest får man masser af perfects - også mod Seth hvis man bare bliver ved at sparke til hans ben.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 05/03-09 09:24 
PalleJensen>
Jeg har aldrig spillet et Street Fighter spil - så er Street Fighter IV til at spille for en totalt Street Fighter nOOb som mig? Det trækker nemlig lidt i mig...

Jeg er heller ikke specielt god til det, men mod de rette modstandere er det sjovt alligevel.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 05/03-09 09:25 
Ved nærmere eftertanke kan være jeg ikke spillede med en karakter som jeg ikke allerede havde gennemført med. Tror det var fejlen ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 05/03-09 09:52 
Darkbeat>
Det øverste har jeg selv og jeg syntes at det er ganske udemærket og så er det heller ikke særligt dyrt.

Det er jo Hori, så man forventer jo en vis kvalitet. Da det samtidig også er det billigste af de to, burde det ikke være svært at vælge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 05/03-09 10:07 
Vi konkluderede vist også til SF4-arrangementet hos dRxL at Hori sticket kun bliver marginalt bedre med Sanwa-knapper i forhold til dem det kommer med, så det er vist generelt en god investering.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/03-09 10:09, rettet 05/03-09 10:10 
PalleJensen>
Jeg har aldrig spillet et Street Fighter spil - så er Street Fighter IV til at spille for en totalt Street Fighter nOOb som mig? Det trækker nemlig lidt i mig...

Hvis du ikke har spillet SF, går jeg ud fra at du i det hele taget ikke rigtig har den store erfaring med fighters generelt(?), og selv i denne sammenhæng synes jeg at SF4 er et godt starter-spil, da det trods alt er SF-serien der har grundlagt det udgangspunkt, stort set alle spil i genren følger. Der er alle de klassiske moves og koncepter, og 4'eren gør ikke noget mere kompliceret end den "oprindelige" 2'er gjorde. Faktisk er det om noget endnu mere tilgængeligt, samtidig med at der også er mulighed for at gå meget mere i dybden, når man bliver god til det.

Så skal man have bare ét fighterspil, er SF4 et ret godt bud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/03-09 16:38 
Lidt Street Fighter tips fra Eurogamer af.

http://www.eurogamer.net/articles/street-fighter-iv-video-experts-guides-article
dRxLdRxLSkrevet 06/03-09 10:54, rettet 06/03-09 10:55 
Jeg har vilde problemer med lag i SFIV, faktisk så store at det er uspilleligt for mig i en grad så mine specials ikke fungerer og timingen generelt bare er lort. Jeg er derfor gået tilbage til kun at spille SSFII:HDR, hvor lag ikke synes at påvirke gameplayet overhovedet.
Er der andre der har oplevet lignende i SFIV? Det skal lige siges at jeg plejer at hoste spil, og derfor ikke har mulighed for at vælge modstandere med mindst mulig lag.

Hvorfor bruger Capcom ikke netkoden fra SSFII:HDR?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 06/03-09 11:02 
En meget hurtigt løsning kunne jo være at kicke dem med dårlig forbindelse.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 06/03-09 11:12 
Jeg har kun haft problemer med lag når jeg havde store programmer kørende på min computer ellers ikke!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/03-09 11:21 
Jeg har kun spillet 4-5 kampe online men der var lag i 2 af dem, så jeg var ikke imponeret.
SumezSumezSkrevet 06/03-09 11:26 
Jeg har kun haft lag i én kamp ud af en hel del
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 06/03-09 14:31 
Kristensen>
En meget hurtigt løsning kunne jo være at kicke dem med dårlig forbindelse.

Ja, men det tager så pokers lang tid for spillet at udregne forbindelseskvaliteten. Jeg håber virkelig at Capcom snupper onlinekoden fra SSFT:HDR :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 06/03-09 15:01 
Nu har jeg ikke prøvet 360-udgaven af SFIV, men det lyder da godt nok trist hvis det kører så dårligt. Jeg kan dog ikke se det gode i SSFT: HDR netkoden. Det er bare underligt at spille online. I det hele taget er det nok bare underligt, og på den dårlige måde :S
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
3of193of19Skrevet 06/03-09 19:54 
Hmm, har ikke haft problemer heller.
2 streger PLEJER at vaere nok til fine spil, 3 og mere har jeg ikke haft nogen problemer overhovedet indtil videre.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/03-09 14:33 
Nogle der ved om DVD'en der er med i C.E. udgaven er god, er nemlig lige gået af med mit S.F.C.E., og fik ikke lige set den.
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 31/03-09 11:34 
Jeg leder lidt efter spillet til playstation3, det billigste jeg har kunnet finde var hos play.com til £30 (http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/5816874/Street-Fighter-IV/Product.html) men de har det ikke på lager. Alternativt er der collectors edition til £50, men jeg er ikke interesseret i alt det ekstra gejl.
Nogen der kender til steder der vil sælge mig ps3 SFIV til omkring £30 inklusiv forsendelse? Alternativt nogen der vil købe det ekstra gejl der følge med CE'en?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 31/03-09 11:48 
http://www.shopto.net/PS3/GAMES/PS3ST04-Street%20Fighter%20IV.html Her?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 31/03-09 12:45 
Hmmm når jeg er logget ind vil de pludselig have pengene i €, og så er prisen med forsendelse pludselig €44... hvilket svarer til ca. £41.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 31/03-09 12:46 
Du kan bare skifte til £ efter du har logge ind.
dRxLdRxLSkrevet 31/03-09 12:51 
Okay, så er vi nede på £33.49. Hvilket næsten er lige så godt som prisen hos play.com.
Tak for hjælpen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 31/03-09 12:52 
Men hurtigere levering og ingen risiko for ekstra afgifter :)
AmbyAmbySkrevet 31/03-09 19:52, rettet 31/03-09 19:52 
Netop. Og hvad er der nu galt med 30 pund? Det er da ret billigt :)

Og jeg havde ikke set dit link til play. Sorry. Eller jo, det havde jeg, men du skrev selv de ikke var på lager :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/04-09 13:41 
Bare det virkede for mig også

Street Fighter IV
Street Fighter IV
dRxLdRxLSkrevet 06/04-09 15:19 
Jeg har nu prøvet at spille SFII:HDTR på ps3 og har erfaret at der er meget længere imellem modstanderne end på xbox 360. På x360 skal jeg sjældent vente længere end 30 sekunder på en ny modstaner, oftest kortere, på ps3 har jeg nu siddet i over 10 minutter. Det bekymrer mig selvfølgelig lidt.
Før jeg køber SFIV til ps3 vil jeg derfor lige høre om der er rigeligt med online modstandere til dette spil på denne platform?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 06/04-09 16:25, rettet 06/04-09 16:52 
Selvfølgelig er der det! Det handler jo om hvordan du gør dig tilgængelig i spillets online system. Men som du selv skriver så KAN der godt gå omkring 10 minutter før der er en som bider på hvis du selv hoster matchen.. Synes selv det er lidt underligt, ellers plejer jeg bare at finde en match at hoppe ind i eller bare spille det lidt i single arcade, og der plejer folk at vælte ind for at give mig klø ;-) Det skulle der være mærkeligt hvis ikke folk spiller STIV på PS3'en!?
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 06/04-09 16:45, rettet 06/04-09 16:46 
Spiller STIV ^^ skål! ;P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/04-09 17:49 
Der er massere der spiller STIV på PS3'en så det skal du ikke være bekymret om.
Bliver bombarderet med invites i dét.
dRxLdRxLSkrevet 06/04-09 17:53 
neros>
Det skulle der være mærkeligt hvis ikke folk spiller STIV på PS3'en!?

Hvorfor er der så ikke ret mange der spiller SSFIIHDR? Jeg er i øvrigt agnostisk hvad platform angår, tænker bare at jeg ville prøve at spare lidt penge ved ikke at skulle betale for guld på live.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 06/04-09 18:18, rettet 06/04-09 18:19 
At der ikke er ret mange som spiller SSFIIHDR, dejligt navn :-), må være fordi folk spiller STIV hehe! Hvad angår din agnostiske tilgang til platform kan jeg kun sige jeg helst vil spille på min PS3 jo mindre vi selvfølgelig er ude i hvad ens venner har osv. Men synes bare ikke jeg vil putte STIV i min xbox360.. Ja sådan har jeg det bare. Men det med pengene, er et godt argument til at vælge STIV til PS3'en, og jeg tror helt ærligt ikke man skal være bange for, at der ikke er nok spillere online. Hvad siger i andre PS3 ejere til den sag? Nu er det ret lang tid siden jeg har spillet det online.
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 06/04-09 22:39 
Uden at have spillet det mindste SFIV på PS3... mon ikke de japanske spillere nok skal sørge for at der er rigeligt med modstandere online?

Spillet har utvivlsomt solgt godt i Japan, og da Xbox 360 ikke ligefrem er en megasællert derovre, så må SFIV-spillerne jo være flokkedes til PS3.
nerosnerosSkrevet 06/04-09 23:01, rettet 06/04-09 23:26 
Troede egentlig at X360'eren solgte mere i Japan end PS3'en? Synes jeg har set folk snakke om det i diverse X360 tråde herinde, eller er det bare ønsketænkning fra 360-folket ;-)
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 06/04-09 23:22 
NÅ for søren, så er jeg godt nok bagude. Så har det da taget noget af en kovending. Er der kommet en eksklusiv titel i Japan, som har vendt udviklingen?
dRxLdRxLSkrevet 06/04-09 23:34, rettet 06/04-09 23:35 
Ifølge wikipedia havde ps3 solgt 2,664,366 i japan 28. December 2008. På samme tidspunkt havde xbox 360 solgt 866,167.
Xbox 360 har for nyligt rundet én million i japan.
Der har så vidt jeg husker været enkelte salgsperioder omkring udgivelsen af højt profilerede titler hvor x360 har solgte bedre end ps3.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/04-09 23:34 
360 sælger bestemt heller ikke bedre end PS3 - den gjorde det dog en kort årgang i starten af året.

Nyeste hardware salgstal...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/04-09 09:43 
Nej, 360 sælger rigtigt skidt i Japan. Det er udenfor Japan hvor 360 stadig sælger bedre end PS3, men i Japan sidder Nintendo på det hele...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/04-09 13:13 
Jeg vil da sige at Sony er kommet utroligt godt med, i forhold til Nintendo. PSP'en har solgt rigtigt godt, og på linje med NDS, det sidste lange stykke tid. PS3 sælger bedre end Wii i øjeblikket. Microsoft halter selvfølgelig bagefter.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/04-09 14:59, rettet 07/04-09 15:00 
Det er tydeligt at se at konsolsalget i Japan er dikteret af hvilke spil der kommer ud og de har da også rigtig mange bundles. Det nye "Tales of" spil var med til at sælge 360'ere, "Ryo Ga Gotuku 3" (Yakuza 3) har også revet PS3'ere af sted og Final Fantasy Crisis Core og Monster Hunter har solgt PSP'ere som en motherfucker.
De måneder hvor der ikke er så mange store Japanske titler plejer DS'en at ryge til tops.
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig