X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter IV


Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/12-08 16:03, rettet 12/12-08 09:53 
Jeg fik lige kort prøvet Street Fighter IV i en arcade her i Sapporo, og jeg var ret godt underholdt.
Jeg skal ikke kunne sige præcist hvad der var galt med det, men en stor del af skylden skal nok skydes på 3D spillemekanikken. Jeg kan ikke beskrive det præcist i detaljer men det var radikalt anderledes end at spille et 2D spil. Hastigheden var også noget sløv, med typisk masser af tid til... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 24/02-09 15:59 
Kan I ikke invitere fra "recent players"-listen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-09 17:04 
Husk at sætte HUD i options til arcade, det er meget bedere...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 24/02-09 17:35, rettet 24/02-09 17:39 
Wehner>
Kan I ikke invitere fra "recent players"-listen?

Hvor finder man en sådan?

Jeg synes virkelig det er kluntet lavet. Er der nogen der kunne være klar over Live i aften?
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 24/02-09 17:44 
Du trykker på guide button og klikker "friends" - så er den placeret to 'blade' til højre for friends.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 24/02-09 17:52 
Sådan kan man kun "invite to party".
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 24/02-09 18:01 
Ok, jeg huskede det bare som om, vi har inviteret folk til Halo den vej, men det har nok været inden den nye Xbox-oplevelse kom på banen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-09 19:23 
Er der et sted man kan se hvordan det hele hænger sammen med online point man får for hver kamp man spiller?
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 24/02-09 20:18 
Er det ikke Player Data?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-09 20:49 
Pas?
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 24/02-09 21:25, rettet 24/02-09 21:27 
Hmm altså i menuen "Player data" og så under "Player Record", eller er det "Ranking" måske? Nu er jeg også forvirret :-/
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-09 21:28 
Men nogle kampe giver flere point end andre.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 24/02-09 21:30 
Ah! Ok nu er jeg med :-)

Jeg melder også Pas for det ved jeg sku ikke men har selv undret mig lidt over hvordan det hænger sammen?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-09 21:46 
Ingen der er klar på at spille?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-09 23:39, rettet 24/02-09 23:51 
SFIV 7/10 på en meget god dag, SF3 10/10 selv på den dårligste dag! (og vi venter stadig på jer der ude :=))
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-09 00:37 
Jeg er i Japan lige nu. Besøgte bla Club Sega i Akihabara som har en hel etage kun med SFIV maskiner. En anden etage havde kun Virtua Fighter R og Tekken 6.

Street Fighter IV
HeroldHeroldSkrevet 25/02-09 00:39 
Er de virkelig så lave, de maskiner?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 25/02-09 00:43 
Husk at japanere er bittebittesmå :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-09 00:44 
Jeg har vændet mig til at sidder med knæene oppe om ørene over det hele ihvertfald
HeroldHeroldSkrevet 25/02-09 00:45, rettet 25/02-09 00:46 
SnabelAWehner: Ja, men ham på billedet er jo nødt til at sidde ned!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/02-09 00:51, rettet 25/02-09 10:55 
Sådan er det, man skal også sidde ned på en skammel ved en Astro :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 25/02-09 09:19, rettet 25/02-09 09:23 
KroeboCop>
Men nogle kampe giver flere point end andre.

Er det ikke hvis man vinder kampe over folk som er meget højere på ranglisten end en selv. Det skete ihvertfald for mig igår.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/02-09 10:55 
Det må stå et sted, men det kunne det godt være.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 25/02-09 11:14 
KroeboCop>
SFIV 7/10 på en meget god dag, SF3 10/10 selv på den dårligste dag! (og vi venter stadig på jer der ude :=))

Hva?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 25/02-09 11:33 
Hvad siger hardcore fighter-spilllerne herinde til til SFIV. Jeg synes personligt, det er mægtig sjovt og meget SFII-agtigt (stort plus i min bog), men jeg står med det tunge ansvar at skulle skrive Gamesectors anmeldelse, og ville gerne høre, hvad I, der sikkert allerede har mestret focus attacks, siger...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 25/02-09 12:32 
Jeg syntes det er uber fedt. Klart det bedste SF spil til dato. Det er jo helt ligesom 2'eren, men med super og ultra attacks, og mere behøver det ikke i mine øjne. Det er faktisk præcist som jeg kunne ønske det.

Spillet har den der instant effekt ting som jeg godt kan li, altså at det er rimeligt snappy når man trykker på knapperne. Det er hurtigt og lækkert.

Jeg kan desværre kun spille i min frokost pause, så det med supers og ultra moves er jeg ikke nået til endnu. Focus attacks kan jeg dog finde ud af, og det holder, og specielt med den der lækre blæk effekt :)

Eneste problem jeg har med spiller umiddelbart er, at 3 af de nye characters burde skiftes ud med nogle andre. Jeg syntes de er tåbelige at se på alle 3 (abel kan jeg godt li).
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 25/02-09 12:35, rettet 25/02-09 12:36 
Darknon>
Det er jo helt ligesom 2'eren, men med super og ultra attacks, og mere behøver det ikke i mine øjne.

Heh, der var de jo allerede med Alpha :P
Men eller, nogenlunde enig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 25/02-09 15:49 
Wehner>
Hvad siger hardcore fighter-spilllerne herinde til til SFIV. Jeg synes personligt, det er mægtig sjovt og meget SFII-agtigt (stort plus i min bog), men jeg står med det tunge ansvar at skulle skrive Gamesectors anmeldelse, og ville gerne høre, hvad I, der sikkert allerede har mestret focus attacks, siger...

Når du nu SKAL anmelde det, så tag dog for h...... at bruge dit stick... :)

Hvad angår SFIV så er kontrollen noget sløvere end andre SF-spil og inputs skal nu foregå i et søvndyssende tempo.
Timingen ved jumpins skal heller ikke være speciel præcis før man kan smide sine combo'er af sted. I det hele taget er det hele meget mere tilgivende, og derved meget lettere at gå til for alle.
Ingen tvivl, det er et godt spil og det føles som en rigtig 4'er, men det er ikke på nogen måde det bedste SF-spil, kun det mest tilgængelige på godt og ondt.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
WehnerWehnerSkrevet 25/02-09 16:46 
Kristensen>
Når du nu SKAL anmelde det, så tag dog for h...... at bruge dit stick... :)

Jeg skifter lidt - lige nu er jeg tilbage ved stick :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 25/02-09 23:16 
Herold>
Er de virkelig så lave, de maskiner?

Jep. De to gange jeg har været i Japan var der godt nok langt mellem arcadekabinetter beregnet til at man står op. Jeg kan faktisk ikke huske et eneste udover bemani-spil. Alle nye er i hvert fald klart beregnet til at man sidder på en skammel.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/02-09 02:33 
Der er også massere af personale der går og holder øje og skubber skamlerne på plads efter folk så det er aldrig nogen man snubler over. Den var nok ikke gået i Tivoli
BeanoBeanoSkrevet 26/02-09 08:55, rettet 26/02-09 09:10 
Jeg spiller pt. med Ryo (begynder figur, I know) men har problemer med at fyre Metsu Hadoken af.

Kan fint klare alm. Hadoden og Shinku Hadoken af, men kan ikke rigtigt time de tre slag-input.
Alle bar er fyldt op så det er ikke problemet.

Nogen forslag?

EDIT: Never mind. Man skal trykke de tre punch knapper samtidig - doh :!
ChronoChronoSkrevet 26/02-09 09:12 
Hvor er det irriterende at sværhedsgraden ikke er konstant. Jeg er lige begyndt og spiller også med Ryu - det er ren walkover indtil jeg møder Sagat og Seth. Så bliver det pludseligt pisse svært. Jeg gad godt at jeg selv bestemte hvilken sværhedsgrad jeg spillede på...

Og ja, jeg er sikkert bare ringe til det :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 26/02-09 09:32, rettet 26/02-09 09:35 
Nu er det godt nok... 14-15 år siden jeg spillede SFII, men jeg synes det var det samme dér. De der "bad guys" er som regel bare nogle større bitches end de andre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 26/02-09 09:46, rettet 26/02-09 11:55 
Jeg oplever faktisk lidt det samme. Zangief, Abel og Seth har givet mig gråt hård et par gange. Sjovt at sværhedsgraden er så svingene på alle niveauer? Jeg spiller med Dan eller Ken det er ihvertfald de figurer jeg kan bedst med indtil nu. De passer ligesom bedst til min spillestil ;-)

Jeg ved ikke om jeg er en hardcore fighter gamer, eller hvad det nu hedder ;-). Jeg elsker 2d fighters det er det eneste jeg ved. Jeg vil selv mene jeg er middelgod og det er helt uden at have spillet Street Fighter meget længe efterhånden, men det bliver da lavet om på nu. Jeg må indrømme at STIV passer bedre til mig da jeg har en stor trang til de lidt mere oldschool fighters. Bliver det alt for teknisk stor jeg for det meste af. STIV er mere mainstream, men det er gået tilbage til rødderne, men med nutidens måde at lave fightere på og det er jeg sku glad for. Det føles utroligt lækkert at spille. Klart et af de fedste spil jeg har spillet det sidste årstid. Onlinedelen er rigtig fedt, men der er visse ting som at kunne få revange imod sine modstandere som jeg savner lidt? Synes også det er lidt svært at kunne få et overblik over ranking systemet og de points der bliver givet efter hver online kamp. Jeg elsker det adranalinkick jeg får lige inden kampen starter og man ikke helt ved hvad den anden spiller har i posen :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/02-09 10:22 
Syntes også rigtigt godt om SF4 - tilgængeligt for SF-begyndere men stadig masser af dybde og udfordringer. Bedste fighting spil MEGET længe :D

Online sagde mig dog ikke noget - syntes der var for meget bladren og søgen for at finde spil. Ville være federe hvis man bare kunne sætte spillet til at finde og automatisk starte ranked matches frem for man selv skal søge efter nyt spil efter hver kamp. Eller har jeg overset noget?

Og nu hvor brokkeposen er åbnet... hvorfor kan man ikke slå den skide announcer fra?
Character-select ved continue er også trals.

Håber det er noget der rettes op på i den kommende championship update... sammen med replay muligheden der lyder lovende :)
nerosnerosSkrevet 26/02-09 10:40, rettet 26/02-09 11:10 
Angående onlinekampene så plejer jeg bare at starte min egen custom match og venter til en bider på krogen. Faktisk fungerede Soul Caliber IV bedre i den henseende hvor 4 af gangen kunne spille imod hinanden.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 26/02-09 12:20 
Herold>
Nu er det godt nok... 14-15 år siden jeg spillede SFII, men jeg synes det var det samme dér. De der "bad guys" er som regel bare nogle større bitches end de andre.

Det var det også. Du må bare ned på "Easiest" Jimmy og så tage den derfra. Det er ingen skam :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 26/02-09 12:27, rettet 26/02-09 12:28 
@Neros
Jeg har sendt den friend request, så du siger bare til når du er klar til at spille :)

Hvis der er andre end Neros, der gerne vil spille SFIV, så er mit PSN ID Kbandit.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 26/02-09 12:38 
Jeg har stadig ikke modtaget mit!! Ghraa D:
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/02-09 12:45 
Kristensen>
Hvis der er andre end Neros, der gerne vil spille SFIV, så er mit PSN ID Kbandit.

Jeg vil gerne igen, men du gav mig jo klø for et par dage siden... så skal øve lidt mere ;)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 26/02-09 12:48, rettet 26/02-09 12:49 
Du siger bare til når du mener du har trænet nok. :)
Jeg opdagede lige, at du kaldte Ryu en begynderfigur. Shame on you! :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 26/02-09 12:53 
Sorry - jeg ved ikke bedre :)

Jeg mener ikke "begynder figur" som negativt - men en figur som er afballanceret og til at gå til for begyndere for at lære SF... eller sån' noget ;)
nerosnerosSkrevet 26/02-09 13:06, rettet 26/02-09 13:07 
Kristensen>
@Neros
Jeg har sendt den friend request, så du siger bare til når du er klar til at spille :)

Hvis der er andre end Neros, der gerne vil spille SFIV, så er mit PSN ID Kbandit.

Jeg var online igår men kunne ikke se at du havde lavet en friend request? Prøver igen iaften. Ellers vil jeg prøve at adde dig istedet. Er det egentligt muligt at slå sig sammen i en lille gruppe og skiftevis spille online kampe imellem hinanden?

Angående "Ryu en begynderfigur" så har jeg aldrig været god med ham.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 26/02-09 13:10 
Du startede vel bare på et højere niveau? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 26/02-09 13:20, rettet 26/02-09 13:37 
Jeg spiller for det meste kun på middel og nogengange easy ja det er flovt ;-) Bare vent det er sikkert mig der får mega klø af jer andre. Jeg har det med at gå totalt i sort eller ligefrem i panik når jeg spiller online ;D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/02-09 23:23 
Beano>
Håber det er noget der rettes op på i den kommende championship update... sammen med replay muligheden der lyder lovende :)

Uhh, hvor står det henne?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 26/02-09 23:59 
Lige...

her!
ChronoChronoSkrevet 27/02-09 00:21 
De skulle også tage at opdatere Chun Li. De der body builder ben og mandehænder klæder hende ikke.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 27/02-09 00:22 
Wehner>
Det var det også. Du må bare ned på "Easiest" Jimmy og så tage den derfra. Det er ingen skam :)

Jo det er!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GreaseballGreaseballSkrevet 27/02-09 00:51, rettet 27/02-09 00:56 
Street Fighter IV

Har ikke råd til nogen nye spil lige for tiden. Godt man snart har fødelsdag XD
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig