X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Giana Sisters DS


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-08 13:35 
Den bedste Mario klon nogensinde kommer til Nintendo DS

http://www.youtube.com/watch?v=TxsVV9a5J9I&feature=related&fmt=18
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 13:48 
Spøjst :)

Men det er Nintendo vel ikke så glade for - forsøgte de ikke at standse originalen?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-08 13:48 
Sejt nok, håber også man får den gamle udgave med oveni.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-08 13:50, rettet 10/12-08 13:50 
Beano>
Spøjst :)

Men det er Nintendo vel ikke så glade for - forsøgte de ikke at standse originalen?

Nintendo sagsøgte folkene bag spillet, så det var kun ude i ca. en uge på markedet. Da de udgav det, stod der på covert "The brothers are history"
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-08 13:51 
Det ser ud til at originalen skulle have haft lov til at hvile i fred. Musikken når da hvert fald slet ikke op på samme niveau.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 13:54 
KroeboCop>
Da de udgav det, stod der på covert "The brothers are history"

LOL... det var også at udfordre skæbnen :D


KroeboCop>
Danm jeg hader EU æsker til DS...

Hvorfor?
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/12-08 13:58 
Det er for vildt :)
HeroldHeroldSkrevet 10/12-08 14:00 
KroeboCop>
Nintendo sagsøgte folkene bag spillet, så det var kun ude i ca. en uge på markedet. Da de udgav det, stod der på covert "The brothers are history"


Hej Wikipedia-mand :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-08 14:03 
That's me C=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-08 14:06, rettet 10/12-08 14:06 
Beano>
Hvorfor?

Syntes bare de er meget grimme, nææ, US og JAP er ordentlige spilleæsker (=;P
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 10/12-08 14:10 
Nogle der ved hvornår det kommer så?.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 14:16 
@KroeboCop: Ok - jeg syntes de er ret ens, men omvendt har jeg heller ikke dyrket det så meget ;)
ChronoChronoSkrevet 10/12-08 14:17 
Musikken er godt nok fed. Det ser faktisk sjovt nok ud også.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 10/12-08 14:23 
Beano>
@KroeboCop: Ok - jeg syntes de er ret ens, men omvendt har jeg heller ikke dyrket det så meget ;)

De fleste amerikanske og japanske DS-æsker er sorte, mens de europæiske som bekendt er hvide.

Jeg foretrækker selv de hvide, men klager ikke over hvordan f.eks. Blade of Fate- og Ketsui-udgivelserne som helhed tager sig ud på min hylde ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-08 14:26 
Og US og Jap er også tyndere...
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 14:28 
Naiera>
De fleste amerikanske og japanske DS-æsker er sorte, mens de europæiske som bekendt er hvide.

Ok, det burde jo være til at se :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/12-08 14:41 
Wonderboy>
Nogle der ved hvornår det kommer så?.

Juni... påstår de
happyEDhappyEDSkrevet 10/12-08 14:44 
Der er også en da arbejder på en GBA udgave af det nye.


Ps. Den gamle udgave findes allerede til DS
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 14:45, rettet 10/12-08 14:45 
King Chaos>
Juni... påstår de

Hvis de løslades før tid pga. god opførsel :D
HeroldHeroldSkrevet 10/12-08 15:01 
Det nye er heldigvis ikke lige så klon-agtigt som det gamle :D Det ser faktisk helt godt ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-08 15:01 
happyED>
Der er også en da arbejder på en GBA udgave af det nye.


Ps. Den gamle udgave findes allerede til DS

Er det den der homebrew version?, den køre ikke så godt...
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 10/12-08 19:24 
kørte perfekt på min DS
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/12-08 19:36 
Hmm ok...
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 11/12-08 08:50, rettet 11/12-08 08:52 
Beano>
Men det er Nintendo vel ikke så glade for - forsøgte de ikke at standse originalen?

Er det ikke det nuværende Factor 5 der stod bag Giana Sisters?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/08-12 00:58 
Kickstarter til et nyt Giana Sisters til PC:

http://www.kickstarter.com/projects/project-giana/project-giana

Der er lagt lidt arbejde i det, selvom det ser hæsligt ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 02/08-12 03:19 
Hæsligt? Jeg synes det ser pisselækkert ud.
millenniummillenniumSkrevet 02/08-12 06:56 
Det ligner Trine 2.
The medium is the message.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/08-12 10:43 
Det ser da helt fornuftigt ud - selvom jeg som Nintendo fanboi altid har afskyet Giana Sisters, og i det hele taget ikke forstår grundtanken i at plagiere så skamløst.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DunwichDunwichSkrevet 06/08-12 08:27 
Kunne Bede X evt. uddybe hvorfor han synes det ser hæsligt ud, og meget gerne med info om sit eget spil jvf. hans tagline?
SumezSumezSkrevet 06/08-12 09:36 
Dunwich>
meget gerne med info om sit eget spil jvf. hans tagline?

Har jeg også efterlyst før, uden noget respons. :) Men glæder mig til han kommer og fortæller om det i Homebew-tråden, vil gætte på han venter til der faktisk er noget at præsentere? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/08-12 14:29, rettet 07/08-12 14:35 
Dunwich>
Kunne Bede X evt. uddybe hvorfor han synes det ser hæsligt ud, og meget gerne med info om sit eget spil jvf. hans tagline?

Ud fra de billeder og den film der var i Kickstarteren, var der ikke noget der tiltalte min æstetiske sans. Her er de to første billeder fra Kickstarteren:

Giana Sisters DS

Giana Sisters DS

Kedelig og overkompliceret. At det så ud over at der forgår for meget på billederne, slet ikke får tankerne hen på Giana Sisters(måske diamanterne/blokkene) er da ærgeligt, når det er en forsættelse til de spil. Hvis ikke nogen havde sagt det, ville jeg ikke være klar over, at det var et Giana Sisters spil man så på. Jeg er ikke fan af stilen i DS/iOS spillet, men det er betydeligt pænere end det her, fordi det i det mindste har lidt uskyldighed over sig.

Det nye er bare rodet og rammer ingenting(måske man i spøg kunne sige Unreal Engine platformer..), hvor originalen havde sin egen ”rødder” stil(bølle-Mario). Sammenlign evt Project Diana med et spil som rent faktisk har en bemærkelsesværdig og sammenhængende stil:

Giana Sisters DS

Mht. Shmup Story har jeg ikke set du har skrevet, Sumez, men jeg skal nok skrive lidt om det - om et godt stykke tid - når vi er mere klar til det, men vi hører ikke hjemme i en sammenligning med et fyrre mands hold bestående af veteraner som Black Forest Games. Vi er homebrew fritids firsttimers :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 24/08-12 22:36 
Spyttede nogle penge i bøtten til Project Giana og så er den første demo kommet. Slet ikke tosset synes jeg. Man skal lige vænne sig til mekanikken med skiftet, så kan jeg se masser af potentiale for sjove baner. Glæder mig til den færdige udgave (men skal nok have et pad til det istedet for at spille på keyboard) :)
JmogJmogSkrevet 24/08-12 23:00 
Købte fornyligt en Wireless Xbox USB receiver til min PC. Den skal indvies lidt senere med demoen og en trådløs Xbox controller. 15£ på Amazon UK
JmogJmogSkrevet 26/08-12 04:05 
Så fik jeg prøvet demoen med trådløs Xbox controller og jeg er meget begejstret for spillet. Det er sjovt, en mere end værdig arvtager til originalen, og så ser det pisseflot ud. Skiftene mellem de to verdener skal virkelig opleves.

Styringen med en Xbox controller er lige i skabet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig