X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcademaskiner


Svar
AngelicoAngelicoSkrevet 04/12-08 12:51 
Hey jeg leder efter steder der har maskiner stående til brug, altså som på et værtshus eller de gamle arkadehaller...I århus...
indtil videre har jeg kun fundet
1 stk. bubble bobble (som jo også er en af de vigtiste)
1 stk. ikke funktionel indiana jones pinballmaskine
1 stk. dualcar sega rally 1995

er det virkeligt hvad der er at finde???
Spiller nu: World Of Warcraft: Wrat..., Final Fantasy Tactics A..., Buzz! Quiz TV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 13:03 
Hvor har de Bubble Bobble henne?
Hoid to colony C05 where the computer is...
AngelicoAngelicoSkrevet 04/12-08 13:04 
ja hvis jeg siger det så kommer du jo bare og optager den, og vi er jo et par stykker der gerne vil have den for os selv...
ej spøg til side, den står på loco...
Spiller nu: World Of Warcraft: Wrat..., Final Fantasy Tactics A..., Buzz! Quiz TV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 13:08 
Hehe, har min ejen lille arkadehal her hjemme så det går nok (=;P Er det originalt kabinet?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 04/12-08 13:09 
http://www.spilmuseet.dk ? :P

(+ Tivoli har masser af gamle maskiner, og så er der dem man ser om bord på diverse færger)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 13:11 
Der er også legeland.

Legeland
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 04/12-08 13:15 
Sumez>
(+ Tivoli har masser af gamle maskiner, og så er der dem man ser om bord på diverse færger)

Er "masser" ikke noget af en tilsnigelse? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 13:21, rettet 04/12-08 13:24 
Indiana Jones pinballmaskine & Dualcar SEGA Rally 1995, det er dem fra Sharks ikk'? De har vist også stadig SEGA Rally oppe i Bowling Nord, men det er klart legeland du skal tage ud hvis det er i Århus du vil spille der mange flere end i Tivoli plus det er meget billigere.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 04/12-08 13:23 
RJK>
Er "masser" ikke noget af en tilsnigelse? ;)

I forhold til hvad du finder ellers i Danmark, er der alligevel en del. Selvfølgelig ret sløset i forhold til arkadehaller i udlandet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AngelicoAngelicoSkrevet 04/12-08 13:29, rettet 04/12-08 13:30 
ved faktisk ikke om det er original...det er af træ så jeg tvivler, men kan faktisk ikke huske om den originale er med maling og stuff...
og legeland er nok en dårlig idé eftersom vi godt kan lide at indtage en øl eller mange imens vi spiller...
og tivoli(antager friheden?), er lukket for i år...
Spiller nu: World Of Warcraft: Wrat..., Final Fantasy Tactics A..., Buzz! Quiz TV
RJKRJKSkrevet 04/12-08 13:34 
KroeboCop>
Er det originalt kabinet?

Den kommer fra os, så det kan jeg roligt afvise :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 04/12-08 13:41, rettet 04/12-08 13:42 
Sumez>
RJK>
Er "masser" ikke noget af en tilsnigelse? ;)

I forhold til hvad du finder ellers i Danmark, er der alligevel en del.

Medmindre der er sket store omvæltninger siden jeg var der sidst, så tror jeg mindst der er ti steder i Jylland der har flere maskiner. Og jeg regner med at vi snakker Tivoli København, for Friheden er jo da endnu værre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AngelicoAngelicoSkrevet 04/12-08 13:44 
tivoli i københavn er god nok... men det er ikke fordi vi skal ud og gøre en tur ud af det, bare spille noget efter arbejde og når vi skal i byen...
Spiller nu: World Of Warcraft: Wrat..., Final Fantasy Tactics A..., Buzz! Quiz TV
SumezSumezSkrevet 04/12-08 13:44 
Jeg så ikke lige det med at det skulle være i Århus.

Jeg har aldrig set nogen steder i Danmark (udover arcademuseet) der har flere maskiner end Tivoli, hvilket også er ret sløvt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 13:45, rettet 04/12-08 13:46 
RJK>

Ok, det ville også være synd hvis den skulle sådan et sted med fulderikker og kæderygere (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
AngelicoAngelicoSkrevet 04/12-08 13:49 
Sumez>
Jeg så ikke lige det med at det skulle være i Århus.

Jeg har aldrig set nogen steder i Danmark (udover arcademuseet) der har flere maskiner end Tivoli, hvilket også er ret sløvt.

jeg søger heller ikke nødvendigvis flere maskiner, jeg søger bare nogen overhovedet...eftersom jeg ikke synes det kan passe at danmarks andenstørste by kun har 2 maskiner...
Spiller nu: World Of Warcraft: Wrat..., Final Fantasy Tactics A..., Buzz! Quiz TV
Alf81Alf81Skrevet 04/12-08 13:53 
Legeland i Århus V har som nævnt en del. Ved bare ikke hvor øl-venlige de er derude ;)
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 13:54, rettet 04/12-08 13:54 
ligesom vi heller ikke har et Zoo det er også for ringe, shame on Århus /=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
AngelicoAngelicoSkrevet 04/12-08 13:57 
Alf81>
Legeland i Århus V har som nævnt en del. Ved bare ikke hvor øl-venlige de er derude ;)

der er jo en del børn såååå...og de lukker klokken 18 hvilket er ret bavl når man har et arbejde at passe...
Spiller nu: World Of Warcraft: Wrat..., Final Fantasy Tactics A..., Buzz! Quiz TV
Alf81Alf81Skrevet 04/12-08 14:14 
Den gode Kroebocop og jeg mødes også ganske ofte, for at drikke os fjollede og spille arcade. Det passer på en eller anden måde utroligt godt sammen :D
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 14:23 
Det er klart en god cocktail der kan anbefales, især Street Fighter Zero 3 spillede vi fra kl. 14.30-2.00 i mandags med nogle flasker vin og lidt øl, det var sku cool :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 04/12-08 14:30, rettet 04/12-08 14:31 
Jeg går ud fra at den Zero 3 var i personligt eje? :P Har godt nok aldrig set sådan en satan i Danmark.

Iøvrigt en fin idé, jeg lægger gladeligt hus til noget Neo Geo-druk. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 04/12-08 14:35, rettet 04/12-08 14:36 
Ja, det har næsten ikke været ude af min Astro siden jeg fik det. Når man først har set det på sådan en maskine, orker man på ingen måde konsol versionerne :)

Man er også altid velkommen hos mig, til en flok lejsnere og noget arcade.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/12-08 14:36, rettet 04/12-08 14:37 
Jeps det Alf's og der er et på vej til mig også :=P De gode NeoGeo druk spil er klart League Bowling, Neo Turf Master, Puzzle Bobble og lidt fighters, shooters er godt nok ikke lige sagen når man drikker, det bliver sku hurtigt uoverskueligt må man sige (=B
Hoid to colony C05 where the computer is...
AngelicoAngelicoSkrevet 04/12-08 14:53, rettet 04/12-08 14:56 
Så i alt i alt skal man i et legeland for børn for at finde offentligt tilgængelige maskiner i Århus?? Suk...
Spiller nu: World Of Warcraft: Wrat..., Final Fantasy Tactics A..., Buzz! Quiz TV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig