X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yakuza 3


150 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 02/12-08 12:06 
Jeg savler! Jeg SKAL have det her om jeg så skal lærer japansk ;D

Japanese Adventure Trailer HD
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/12-08 12:32 
Lidt om spillet hvis man gider læse det:

TOKYO--One of Sega's anticipated titles at the Tokyo Game Show was Yakuza 3. Don't let the name fool you: Despite its numbering, the game actually marks the fourth installment in the series. Yakuza 1 and 2 took place in modern Japan and told the story of a former yakuza named Kiryu Kazuma, who fought for his loved ones, loyalty, and friendship. Then came the third installment, which was titled Ryu Ga Gotoku: Kenzan in Japan (it hasn't come out in English yet). The game took place in the Edo period in Japan, and though it shared a similar atmosphere with the previous two games, it felt more like a side story.

With the series going into its fourth release, Sega decided to bring it back to the modern era. In Yakuza 3, you will once again take the role of the protagonist, former yakuza Kiryu Kazuma. This time, the game takes place in two locations: the subtropical island of Okinawa and the red-light district of Kamurocho, which fans should be familiar with.

As the story goes, Kiryu and the little girl Haruka from the first installment left the dangerous streets of Kamurochou in 2007 and have started a new life in Okinawa. There, they have opened an orphanage and have lived a quiet but peaceful life. But Kiryu and Haruka soon find themselves in trouble regarding land acquisition, and plans for a military base expansion and resort development hit them hard. To save his orphanage from politics and local underground organizations, Kiryu stands up to fight. But little does Kiryu know that his small personal battle in the outskirts of Okinawa will connect to the Toujoukai clan from previous Yakuza installments and eventually to a national-scale incident. Two years later, in 2009, gunshot incidents in Okinawa and Tokyo further propel the dirty affairs. Having his loved ones and trusted ones attacked, Kiryu returns to Kamurochou to uncover the truth.

At Yakuza 3's stage presentation, producer Nagoshi commented that the game will feature a lot of human drama, and as expected, it's oriented toward adults. He showed off an action-packed trailer that featured various scenes, including a Stealth bomber flying in the sky, Okinawa civilians protesting against military base expansion, Yakuzas holding property-rights documents, CIA agents attacking Kiryu with double handguns, and Kiryu getting assaulted in a building by a flying helicopter, which peppers him with bullets from a Gatling gun through the glass windows.

Nagoshi took some time to run some extra clips that showed what's new in Yakuza 3. First and foremost, because the game is on the PlayStation 3, Kamurochou looks more realistic than ever. In fact, it looks almost identical to the real-life district of Kabukicho in Tokyo, which the fictitious town was modeled after. Sega has collaborated with more than 20 different companies to make the stores and environment feel as real as possible. The developers worked hard on Okinawa as well to give it a distinct atmosphere that's different from mainland Japan.

Minigames in Yakuza 3 have also been buffed up. For example, Kiryu can go into a karaoke store, and you can play a minigame where he sings. You can also play billiards, darts, bowling, blackjack, and roulette. And there's also golf, which, according to Nagoshi, can be played as a complete game of its own. There's also a fully featured hostess club system where you can scout new hostesses and customize their looks. The developers wanted to give detail to the system, so they collaborated with the Japanese hostess magazine Koakuma Ageha to take facial renderings and voice recordings of their top models.

Nagoshi then went on to talk about the fights in Yakuza 3. One key aspect of the battle system that has been changed is the load time. While previous installments in the Yakuza series had a short gap when switching between the adventure phase and the battle phase, transitions have become smooth and seamless in Yakuza 3.

Needless to say, there are new heat actions, moves, and weapons. In one clip, we saw Kiryu spitting a cigarette into an opponent's face to stun him and then jumping into the air to land a power-packed punch. In another scene, he was swinging a man around as a weapon. He was also seen using nunchakus as well as cigarette disposals to whack on enemies.

It seems that Kiryu still has interesting ways of finding inspiration for new moves. One clip showed a girl getting her chest groped by a man behind, and she made a comeback by elbowing his nose and throwing him into an ally of garbage. After witnessing the whole scene, Kiryu quickly tapped down some notes about it on his cell phone and acquired it as a move.

While details weren't revealed, Yakuza 3 also features some form of tag tournament, and we saw men fighting in a UFC-like caged ring.

Closing off his stage presentation, Nagoshi talked about the voice actors in the game. The Yakuza series has always featured famous Japanese actors that have lent their rough masculine voices to give the game a distinct feel, and the tradition has been followed with Yakuza 3. What's more, Sega has had the popular Japanese rock singer Eikichi Yazawa perform a fresh new theme song for Yakuza 3, which will be titled "Loser."

Yakuza 3 wasn't available for play at the Tokyo Game Show, but it seems to be progressing well. Nagoshi announced that the game is slated for `release` in Japan during spring 2009. Expect more information on the game, hopefully including news on a US `release` date, in the coming months.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-08 12:53 
Man kan håbe at der kommer en engelsk udgave af det her også. Sega er jo begyndt at fatte lidt hvad det angår, og siden de har udgivet Yakuza 2 og Valkyria Chronicles herhjemme er der måske håb for en vestlig udgave af Yakuza 3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/12-08 12:56 
Er Kenzan spillet annonceret til vesten?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/12-08 13:20 
Man jeg så også lige traileren.
Det ser fantastisk ud. De andre er også rigtigt gode men der er klart nogen forbedringer, ud over det grafiske, ved springet til PS3. Jeg kan især godt lide den flydende overgang til kampene da loadtider ved kampe i 1'eren var forfærdelige.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-08 13:53, rettet 02/12-08 13:54 
Det ser virkelig godt ud. Og heldigvis har de fjernet al motionblur som PS2 spillene led under. Eller var det omvendt, spillene der led under PS2'en?

Grafikken er grunden til at jeg ikke har spillet de to forrige rigtigt endnu. Gameplayet fejler i hvert fald ikke noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/12-08 13:56 
Har ikke spillet de andre i serien, så måske er det det jeg er gået glip af, men kan på ingen måde se hvad der ser så imponerende ud ved den video. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/12-08 14:24 
Jeg synes det ser forfriskende ud. Det har jo tydeligt et japansk univers som er meget anderledes end det vi er vandt til. Alle de ting som videoen viser man kan lave alt lige fra japansk wrestling til Karaoke osv. plus sikkert en rigtig fed historie kunne jeg forstille mig, og så ser det dejligt brutalt ud også ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/12-08 14:24, rettet 02/12-08 14:25 
neros>
Jeg synes det ser forfriskende ud. Det har jo tydeligt et japansk univers som er meget anderledes end det vi er vant til.

Umiddelbart synes jeg det ligner GTA4 med karaoke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/12-08 14:25, rettet 02/12-08 14:32 
Whats not to like!? :D
Ej... Faktisk er Yakuza serien en spirituel efterfølger til Shenmue så hvis du er til de spil er det værd at checke ud.
nerosnerosSkrevet 02/12-08 14:38 
Sumez>
Umiddelbart synes jeg det ligner GTA4 med karaoke.

Tror slet ikke det bliver så frit som GTA4. Jeg har spillet det første spil i serien og det havde intet med GTA at gøre.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 02/12-08 15:29 
12 min. mere fra spillet...

her!
nerosnerosSkrevet 22/01-09 20:21, rettet 03/02-09 08:19 
Jeg vil bare så gerne have fingrene i det her. Jeg har lige læst at der gik 2 år før man fik oversat Yakuza 2. Håber ikke det også bliver tilfældet her med 3'eren.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 03/02-09 08:20, rettet 03/02-09 08:20 
Mere nyt:

Det ser så godt ud!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/02-09 15:34 
Demo ude i morgen i JAP PS Store :D

Spillet fik forøvrigt 38/40 af Famitsu.

"Yakuza 3 Demo Out On Feb 19"
nerosnerosSkrevet 18/02-09 15:37, rettet 18/02-09 15:43 
Nice hvis du har en JAP PS konto så download det lige og fortæl mig hvordan det ser ud ;-) Jeg orker ikke at skulle lave en JAP konto. Hvis der går mere end et år før vi ser det her i vesten køber jeg den import version uden at blinke.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/02-09 15:38 
Will do ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-09 15:54, rettet 18/02-09 15:55 
Skidt jeg læste det lige som at demoen var ude nu. Jeg henter det helt sikkert i morgen. Med lidt held kan de spore hvorfra man henter den slags og når 2-3 personer fra Danmark henter er vi næsten sikret en EU release!!
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-09 16:06 
Jeg henter det ihvertfald.
Jeg sad også og prøvede at kæmpe mig igennem Yakuza Kenzan demoen da den var ny... Fattede brik af det men fik da tævet nogen gutter og reddet én eller anden.
BeanoBeanoSkrevet 18/02-09 18:34 
@KK: Yakuza 3 demoen er ikke oppe endnu - jeg kunne ihvertfald ikke finde den.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-09 19:07 
Nej det var også dit første indlæg jeg læste forkert :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/02-09 20:56 
er virkeligt imponerende i starten af traileren når han går ned igennem nogle gader. Men ser vildt irriterne ud af skærmen bliver rød i kanten når man tæver nogen.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-09 22:02 
Så skulle du prøve Killzone 2, der er en grumset sort kant hele vejen rundt af skærmen. Det får man virkelig trætte øjne og ondt i hovedet af. Det gir sikkert også kræft... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/02-09 22:13 
Sjovt de ting har jeg ikke lagt mærke til?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-09 22:35 
Det kan være der er voldsomt overscan på dit tv? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/02-09 22:36 
Monitor ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/02-09 11:59 
Så skulle demoen være oppe :)
nerosnerosSkrevet 17/04-09 00:47 
Nogen der har prøvet demo'en, og kommer det ikke snart til europa? :-(
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-09 17:21 
Jeg prøvede den japanske demo ganske kort, men fattede hat af det, så det forblev ved en enkelt lille session. Det ser ud til at være ganske fornøjeligt dog.

Jeg har ikke kunnet finde nogen EU udgivelsesdato.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 18/04-09 13:25, rettet 18/04-09 13:26 
Ok damn! Jeg har seriøst overvejet at købe det selv om det var på japansk, men tror det måske er bedst at vente til det kommer til vesten ;-) Fatter godt nok ikke hvorfor Sega ikke har valgt udgive det over hele verdenen med det samme det ville jo gå som varmt brød. Det skulle jo eftersigende være et af PS3'ens aller bedste titler. Det er mit absolutte nr. 1 spil jeg venter på!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-09 13:38 
Jeg har ikke indtryk af at de andre Yakuza-spil har gået som varmt brød...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/04-09 14:50 
Næh det siger jeg vist heller ikke :-) Men jeg tror at det her til PS3'en ville kunne gøre det!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-09 14:56 
Det vil da helt sikkert være must-buy hvis det kommer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/04-09 15:05 
Jeg giver det et årstid, ellers bliver jeg nødt til at købe det selvom det er på japansk. Så må jeg bare prøve at forstå hvad der foregår! ;D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-09 15:16 
Jeg tror du skal give det mere end et år hvis de bruger ligeså lang tid på oversættelsen som ved Yakuza 2 :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/04-09 15:22 
Ja du har desværre nok ret :-/
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/04-09 17:24 
Ja, der ser ud til at være lange udsigter...

Sega: No plans for Yakuza 3 Western release
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 18/04-09 17:34 
Slap in the face :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/09-09 09:50 
Rygte: Yakuza 3 kommer måske alligevel til vesten :D

"Yakuza 3 is Coming to the West"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-09 10:04 
Jaaah :D
BeanoBeanoSkrevet 25/09-09 14:42 
Mens vi venter på Yakuza 3... traileren til Yakuza 4:
http://kotaku.com/5367254/yakuza-4-the-tgs-trailer
nerosnerosSkrevet 25/09-09 21:01 
Tjaah... Hvis ikke snart 3'eren kommer til euroland bliver jeg hysterisk!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/09-09 21:38, rettet 25/09-09 21:39 
Eller bare i en ikke-skævøje-sprog udgave... ;)
nerosnerosSkrevet 26/09-09 08:53 
Ja :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/09-09 18:37 
Jeg ved ikke lige hvor pålidelig kilden er, men ifølge en Spansk side skulle Yakuza 3 komme til Europa i Marts 2010.

http://www.gamingunion.net/news/yazuka-3-coming-to-europe-in-march-2010--447.html
nerosnerosSkrevet 08/11-09 20:47 
Nogen der kan bekræfte eller afkræfte om vi vil se det her i vesten?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/12-09 17:40 
Så skete det.

US og EU version bekræftet af sega...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 08/12-09 17:45 
Det er fantastiske nyheder :D

The localization of the game will feature full Japanese voice acting with English subtitles, as it should be.

Helt sikkert!

Glæder mig.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 08/12-09 18:06 
Nu utroligt de skal tage så længe om det.

Yakuza 4 når vel at udkomme i japan før 3'eren lander her.
BeanoBeanoSkrevet 08/12-09 18:28 
neros>
The localization of the game will feature full Japanese voice acting with English subtitles, as it should be.

Amen :)
150 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig