X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pressemeddelelse om G-TV


Svar
Per SPer SSkrevet 30/11-08 22:22, rettet 30/11-08 22:25 
Ubeskåret pressetekst inklusiv svulstig ordlyd:

G-TV Danmark ! Gaming TV for alle – døgnet rundt

Ny dansk TV-kanal om gaming:

G-TV handler om fantasi og udfordringer og kan ses af alle, der kan lide at spille, dyste og lege. Der er alt fra hurtige biler, benhård action og energisværd til historiske scenarier, strategiske udfordringer og eventyrlige universer med kæmpe monstre og magiske trylleformularer.

Og så handler det om finurlige lege og intelligensudfordrende opgaver, for slet ikke at snakke om chancen for at være Ronaldinho eller Tiger Woods. Fra november 2008 giver G-TV dig denne fantastiske verden med det bedste inden for gaming. Alt, du skal gøre, er at tænde dit tv.

G-TV giver dig en dansk tv-kanal om alt, hvad der vedrører computer- og konsol-spil. G-TV tilbyder interview og anmeldelser i forbindelse med de nyeste spil, nyheder fra spilverdenen, samt reportager fra turneringer og andre spil-begivenheder i ind- og udland.

Du kan se G-TV i Københavnsområdet med din stue- eller tagantenne og en digital DVB-T-modtager. G-TV sender nemlig free to air på UHF kanal 35.

Målet er, at G-TV bliver et samlet produkt på 3 forskellige medieplatforme, hvor brugerne aktivt kan følge med og deltage i den altid pulserende gaming-verden.

- Tv-kanalen, der kører 24 timer i døgnet med anmeldelser, trailers, nyheder etc.

- Hjemmesiden www.g-tv.dk, hvor du kan læse anmeldelser og nyheder se tv-indslag on-demand, spille spil og meget mere.

- Til foråret kommer muligheden for TV via mobiltelefoner ved hjælp af DVB-H

Bag G-TV står en række personligheder med erfaring og kontakter inden for både gaming-verdenen og tv-verdenen. Til sammen har vi kompetencer til at drive og udvikle en spændende og nyskabende tv-station til glæde for alle med interesse for gaming

Vi glæder os til at vise dig meget mere fra den fascinerende verden med games, og gadgets på dit tv, din mobiltelefon og på sitet.

Idé-mand Mads Ehrhardt siger om G-TV: "Planen er naturligvis at komme ud til hele Danmark i løbet af 2009. Ingen skal snydes for det fedeste gaming TV!"

G-TV
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 30/11-08 22:49 
Go Mads!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/12-08 18:18 
Det må jeg da lige se om jeg kan finde på min antenneanlæg så (ved ikke om det er muligt med vores pakke løsninger hér i ejendommen)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/12-08 18:49 
Det tror jeg ikke du kan, endnu. Dit antenneanlæg modtage kanalen digitalt, og videre-distribueres til dig. Det er ikke sikkert kanalen er med i jeres pakke i hvert fald.

Jeg skyndte mig at tune ind på kanal 35, indtil jeg lige fik læst hvad der rent faktisk stod. Uden DVBT boks kommer jeg ikke langt, hehe.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WikzoWikzoSkrevet 01/12-08 21:34 
Noget i stil med GameZone TV og Pixel.tv?

Lyder spændende, men jeg bor ikke i København ... :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/12-08 22:03 
Signalet burde nå næsten til Roskilde, Frederiksund og Hillerød. Der arbejdes pt. på at bounce det videre til Odense. Jeg må indrømme at det bliver hurtigt for langhåret til mig, rent teknisk. Men jeg skal gerne råbe op når der bliver bredt ud. I mens kan man selvfølgelig se indslagene på hjemmesiden, men det er altså ikke det samme.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/12-08 18:10 
Sjovt. Jeg har lige "unveiled" at jeg deler husstand med én af drengene bag g-tv, cool :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/12-08 18:34, rettet 08/12-08 19:03 
//Update...

Ingen Dækning i Greve/Karlslunde (Køge Bugt)

hehe... lidt skægt...

Trykker man på "Om G-TV" for at læse om siden får man:

Om G-TV

Pressemeddelelse om G-TV
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ElgenElgenSkrevet 08/12-08 18:50 
Cool, det går rent ind på min DVBT boks.
Er der nogen der har fundet en programoversigt et sted?
Synes ikke rigtig at de sender meget andet end trailers/reklamer for spil.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 08/12-08 20:09 
Ser det nu og synes faktisk at det helt ok.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-08 20:15, rettet 08/12-08 20:16 
Hvorfor den Cola reklame?

Ligemeget jeg fatter den nu. Troede det var en fejl fra din side :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/12-08 22:17, rettet 08/12-08 22:19 
GrillBillerDK>
Trykker man på "Om G-TV" for at læse om siden får man:

Om G-TV


Ja, det er selvfølgelig bøvet... det er fordi den ENESTE artikel som var på siden, har jeg slukket for... jeg lukker også lige for banneret (som i øvrigt går igen på alle andre sider... og vi er glade for vores venner hos coca cola :P)
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/12-08 22:18 
Cenobite DK>
Sjovt. Jeg har lige "unveiled" at jeg deler husstand med én af drengene bag g-tv, cool :-)

Det er ikke mig, så... ?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/12-08 23:09 
Nope, det er Anders Jensen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/12-08 23:48 
Ah...
HeroldHeroldSkrevet 08/12-08 23:50 
Er det ikke dig der er Anders Jensen?!?!?!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/12-08 06:23 
...øh...jow?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/12-08 16:45 
Haha, Herold jeg kan ikke helt gennemskue om du er sjov eller bare uvidende :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/12-08 16:55 
Det problem har jeg haft siden... i rigtig, rigtig mange år!
HeroldHeroldSkrevet 09/12-08 16:57, rettet 09/12-08 16:58 
Det er ofte halvt af hvert. :D Jeg kunne egentlig også godt se det sjove i at hvis du var nabo til King Chaos, så ville du reelt have været et hængebugssvin - men det var nok for intern en reference.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig