X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stoked


Svar
nerosnerosSkrevet 24/11-08 14:27 
Efter at Shaun White Snowboarding skuffede fælt så håber jeg at Stoked kan gøre det bedre. Grafikmæssigt ser det ikke så vildt ud men jeg håber det kan blive det Amped 3 vi aldrig fik ;-)

Dynamic Weather Trailer HD
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 19/01-09 11:06 
Fatter slet ikke at der ikke er noget review af det her endnu...!? Det skulle jo udkomme imorgen.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/01-09 11:14 
Det er dårlige tegn... Enten er det blevet udsat eller droppet og hvis det virkelig kommer i morgen, er det et spil som udgiveren lister ud under radaren, fordi de godt ved at spillet ikke holder...

Det er set flere gange før...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 19/01-09 11:48 
Hvordan kan manden sige at vejret ikke kun er en grafisk effekt, hvorefter han nævner eksempler som kun er grafiske effekter, hvad er det for en gang bullshit?
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/01-09 12:41 
Jamen, jamen... det er jo DYNAMISK! :-)

(Mon ikke det er det nye hadeord for dette årti?)

Nej, pjat, som jeg forstår traileren er vejret ikke bare sådan noget snefnuller, der udelukkende har en grafisk effekt på skærmen (som det har været tilfældet i tidligere titler i samme genre), men at hvis det sner, kan man rent faktisk SE at sneen lægger sig på banen og f.eks. give adgang til nogle vildere hop... hvis der lige har været tøvejr og snelaget er minimalt er det ikke sikkert man kan hoppe ud over sit yndlingshop på Bjerg #3, men pænt må vente på noget mere sne fra forecastet eller man er tvunget til at køre andre ruter, som egner sig til mindre sne - alt i alt en måde at variere gameplay på.
KalicolaKalicolaSkrevet 19/01-09 15:02 
Så forstår jeg bare ikke hvorfor han ikke siger det i den trailer, i stedet for at snakke om træer som gynger og skyer som kommer frem. Jeg tror man skal tage "Dynamisk weather" med et gran salt.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 19/01-09 16:17 
PalleJensen>
Det er dårlige tegn... Enten er det blevet udsat eller droppet og hvis det virkelig kommer i morgen, er det et spil som udgiveren lister ud under radaren, fordi de godt ved at spillet ikke holder...

Det er set flere gange før...

Underligt synes bestemt ikke det ser ringe ud.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/01-09 16:21 
neros>
PalleJensen>
Det er dårlige tegn... Enten er det blevet udsat eller droppet og hvis det virkelig kommer i morgen, er det et spil som udgiveren lister ud under radaren, fordi de godt ved at spillet ikke holder...

Det er set flere gange før...

Underligt synes bestemt ikke det ser ringe ud.

Jeg siger heller ikke at det er sådan, men man kunne godt blive lidt betænkelig... Det er som sagt, set før...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 19/01-09 16:28 
IGN har det ihvertfald fint med det ser det ud til :-)

Stoked Updated Impressions
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 20/01-09 10:02 
Så skulle det så være idag det udkommer, men jeg kan sku ikke finde nogle reviews. Hvad fanden sker der??? Det udkommer sikkert også kun i US og er rigionslåst. Perfekt :-/
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/01-09 11:28 
Spillet står til udgivelse i USA d. 24. februar... Kan ikke finde spillet på de europæiske shops jeg har tjekket...

http://www.gamestop.com/browse/search.aspx?N=0&Ntk=TitleKeyword&Ntx=mode+matchallpartial&Ntt=stoked
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 20/01-09 12:07, rettet 20/01-09 12:07 
Underligt på gamespot står der d. 20 januar? Men jeg får nok alligevel ikke glæde af det når det ikke kommer til Europa. Hold da op hvor er jeg bare træt af det regionspis.... :-(
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/01-09 12:33 
Hvor har du læst, at det ikke kommer til Europa?? Og måske er US versionen regionsfri, som de fleste andre 360 spil...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/01-09 13:27 
Er det et godt tegn, at man INTET kan finde på pegi.info? Hvis spillet ikke engang er rated til EU-marked ser det da skidt ud.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/01-09 15:42 
Det betyder ikke noget - man kan heller ikke finde noget på PEGI om f.eks. Halo 3: ODST - og det må vi regne med, at det udkommer i EU.

At spillet ikke optræder på PEGI betyder bare, at det endnu ikke er blevet rated og at der som minimum er et lille stykke tid til en evt. EU-release.

Hvad angår Stoked, kan det godt være at det er forsvundet, droppet, udsat eller aldrig udkommer i EU - det er da meget muligt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 20/01-09 18:04 
Ja du har nok ret. Jeg har nok bare taget sorgerne på forskud! Det er så meget bedre med PS3'en med disse ting der behøver man ikke frygte regions-halløjet, og man kan få fat på alt. Bare skidt at Japan ikke er kommet så godt med :-/

Jeg havde bare set frem til det her spil ret meget da jeg virkelig savner et godt snowboard spil i HD, men jeg må bare vente og se hvad der sker.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/03-09 17:18 
Så er Stoked udkommet og de første anmeldelser er kommet...

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/stoked?q=stoked
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 01/03-09 17:28, rettet 01/03-09 17:29 
Cool og takker :-)

Havde godt læst IGN's review og blev lidt skuffet over det, men det er da positivt at læse de scores der. Jeg tror nu jeg vil købe det så min 360'er kan få lidt liv i sig igen. Jeg har aldrig været til SSX serien men der imod Amped har underholdt mig rigtig godt så jeg tror jeg vil blive meget fornøjet med Stoked.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/03-09 21:36, rettet 02/03-09 21:38 
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end det her er Fucked:

http://www.gamespot.com/xbox360/sports/stoked/show_msgs.php?topic_id=m-1-48392687&pid=952844

Hvorfor spørger jeg bare? Hvorfor gør man det? Aaarrgh!

Så er det aligevel regions låst eller hva. Jeg kan simplethen ikke finde noget som helst om det her spil nogen steder der kan vise det sort på hvidt, men efter at have læst det der har jeg mistet håbet. Hold kæft hvor er det nederen. Nu håber jeg seriøst at man snart knækker det regions pis. Undskyld alle de bande ord men jeg er simpelthen så skuffet :-(

Det er fandme dårlig markedsføring.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/03-09 21:44 
Det har intet med markedsføring at gøre - mere en markedsstrategi. Som man så kan være enig i eller ej...

Og ja, Stoked er regionslåst... Som en af de få Xbox 360 spil - hvor langt de fleste efterhånden er regionsfrie...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 02/03-09 21:58, rettet 02/03-09 22:14 
En tåbelig markedsstrategi IMO. Ah jah hvad skal man gøre? Så må jeg tilbage til Amped 2. Tror ikke vi får noget godt snowboardspil i denne generation ihvertfald her i europa :-/

Stort og inderligt suk....
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/03-09 00:41 
Hvor kan man se en liste over hvilke 360 spil der er regions låste og hvilke der ikke er?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/06-09 21:55 
Stoked kommer til Europa til september...

Stoked Snowboarding Heading To Europe
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 24/06-09 22:16, rettet 24/06-09 22:16 
Tjah.. bedre sent end aldrig :-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/10-09 17:26 
Så er Stoked udkommet i Europa - og efterfølgeren, Stoked: Big Air Edition, er annonceret til udgivelse d. 24. november (i USA i hvert fald)....

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10827964/Stoked/Product.html
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 01/10-09 17:47 
Fedt! Det bliver en dyr måned ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 22/10-09 14:20 
Kan man egentlig købe det her ude i butikkerne nu?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/10-09 15:27 
Jeps, det har du kunnet i over 3 uger nu... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 22/10-09 16:51 
Fedt jeg synes bare ikke lige jeg har set det sidste gang jeg var i Gamestop men så må jeg jo bare lige se bedre efter :-)

Glæder mig til at prøve det.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/10-09 16:55 
Ja, jeg skulle modtage det i morgen... Glæder mig også til at prøve det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 22/10-09 17:02 
Neeeeej! Så får du det før mig hehe.

Så ser jeg frem til et par førstehånds indtryk :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 23/10-09 21:14 
PalleJensen>
Jeps, det har du kunnet i over 3 uger nu... :)

Tror du misforstod mig jeg mente de fysiske butikker som Gamestop og GAME osv. Var ude at se efter det idag men det kommer åbenbart ikke til Danmark sagde de..?

Så må det købes online istedet. Øv havde ellers lige gjort mit snowboard klart til weekenden :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 03/11-09 16:46, rettet 03/11-09 16:51 
Så fik jeg endelig det hjem i stuen :-)

En ting skal slås fast med det samme! Det er ikke det bedste snowboardspil i verden selv om det gerne vil være det. Det er ikke helt så nemt at gå til nemlig, og har faktisk en ret svær indgangsvinkel på grund af at tricks ikke er helt så nemme at hive op af hatten som i andre snowboardspil. Targeting systemet i f.eks boardslide er heller ikke helt god og en smule upræcis, eller måske er jeg bare ringe til det :-) En ting er sikkert det her spil tager tid at mestre. Det er realistisk og vejrsystemet er meget flot lavet. Spillet gør meget ud af ens kørerstil hvilket betyder en hel del for hvordan man mestre de forskellige challenges ned af bakkene og indtil videre har jeg det svært med nok med bare at kører rundt og lave tricks. Så vil jeg give mig i kast med det andet når jeg føler mig klar og mere rutineret ;-)

Så altså et svært og ikke helt lettilgængeligt spil. Det betyder selvfølge ikke at det er dårligt, men nok bare ikke for alle.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig