X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af spilposters o.l.


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 24/11-08 04:25 
Hola amigos.
Jeg scouter det store vide net for tiden for nogle netbutikker der sælger spilrelaterede plakater osv. i den dur. Jeg har også fundet et par stykker, men ved mange af dem synes jeg enten at udvalget er lidt snævert/ikke helt i min smag, eller også er det bare for dyrt.

Eksempelvis har jeg forelsket mig ret kraftigt i denne MGS 2 poster: http://store.videogamecentral.com/wall-scroll-metal-gear-solid-2-z312.html og prisen kan jeg også sagtens leve med, meeeeen jeg synes nok at $50 ekstra for fragt er lige vel pebret. Men det kan også være, det bare er mig, der er gammeldags =) (og på SU).

Men jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end at der sidder et par hoveder herinde, der ligger med et par stjernelinks gemt i ærmet, hvor man i øvrigt heller ikke nødvendigvis skal betale det hvide ud af øjnene?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Krans.KKrans.KSkrevet 28/11-08 15:46 
Jeg bumper lige tråden. Det er der li'godt ingen der ved noget om?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/11-08 16:24 
Hmm, et forslag er at prøve i en tegneseriebutik. De bestiller som regel fra Diamond (og Previews-kataloget) som også har en poster-sektion. Jeg er rimelig sikker på, at der også er f.eks. spilposters imellem.
WonderboyWonderboySkrevet 28/11-08 19:33 
Er det til nye spil du søger eller til ældre spil?., Måske prøve at høre i din lokale spillebutik, om de har nogle plakater de vil af med?.
I love monster land
Krans.KKrans.KSkrevet 29/11-08 03:43 
Tjah, nye eller ældre spil, det kan såmænd være begge dele. Tegneseriebutikker... tjah, det kunne måske være en idé, jeg er bare ikke lige klar over, om der overhovedet ligger sådan en her i Odense =) Jeg er vist ikke lige stødt på en, men okay, så længe har jeg heller ikke boet her.

Der tales om "Diamond" og "Previews"-kataloget... jeg må indrømme, jeg ikke aner, hvad nogen af delene er =) Er det bestemte producenter af posters, som evt. føres i særlige butikker eller hvordan?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
WonderboyWonderboySkrevet 29/11-08 11:01 
Har du prøvet Ebay?.
I love monster land
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/11-08 12:57 
Krans.K>
Der tales om "Diamond" og "Previews"-kataloget...

Diamond er distributør til butikkerne. De sender alskens ting fra deres Previews-katalog (primært de amerikanske månedlige tegneserier, men også alt muligt andet; t-shirts, posters, dvd'er, bøger osv.) til tegneseriebutikkerne, som forudbestiller tingene (deraf "Previews" - så de ting man ser i kataloget er cirka de ting, der kommer i butikkerne 2-3 måneder senere).

Diamond / Previews
KLMKLMSkrevet 29/11-08 13:02, rettet 29/11-08 13:03 
Måske Faraos Cigarer kan hjælpe?

http://www.faraos.dk/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig