X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er der sket med Spilzonen?


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/11-08 22:32, rettet 22/11-08 22:33 
Som tidligere skribent for Spilzonen, er det bedrøvende at se hvilken uopdateret tilstand siden efterhånden får lov til at stå hen i. Jeg forlod siden ca. da den blev købt af B2B, og der ikke rigtig kom de lovede ændringer, efter længere tids desmotivation. Jeg kender stadig enkelte af dem der skriver for siden, men har ikke decideret kontakt med dem.

Er der nogen der ved, om den står lige for at skulle lukke og slukke, eller hvad situationen i det hele taget er? Eller om de måske er i gang med at relancere siden?

Der er ikke blevet opdateret nyheder i 10 dage, og den sidste anmeldelse blev lagt op d. 14. september. De er ej heller på chart.dk længere, hvor de ellers plejer at ligge nr. 1 :/

Spilzonen...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/11-08 22:34 
Ingen anm. siden 14. sept.??? Foretagendet må da være dødt! Det vælter jo ud med spil her op til jul - det er den travleste periode, så hvis et anmeldersite ikke kan følge med er det bye-bye!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/11-08 22:36, rettet 22/11-08 22:38 
Men... men.. Spilzonen var jo en af de store gamle :!

Jeg skam udmærket klar over at situationen ikke ser for god ud. Det kan bare undre mig, at der ikke er blevet meldt noget officielt ud på selve siden. Den har dog nok ændret sig en del siden jeg var der. Casper er ikke engang redaktør længere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 22/11-08 23:33 
Jeg må indrømme at jeg altid har set Spilzonen som en meget lille spiller på et lille marked, hvor det er svært at komme ind. Der er enkelte små sites, der har vokset sig store med heldige tiltag, og at være det rigtige sted på det rigtige tidspunkt - men jeg synes ikke Spilzonen har været et af dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-08 00:15 
På et eller andet tidspunkt var de altså fjerdestørst ud af fire sites at du ved det :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 23/11-08 00:23 
Det kan godt passe. :D Men det har så også været dengang der kun var fire sites :D Der tror jeg sgu at jeg arbejdede på GameReactor.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-08 01:40 
Ok ok ok sarje :p

Med det sagt så har Spilzonen vist altid haft et relativt stort ikke-gamer-crowd - navnet har sine fordele.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JesperJesperSkrevet 23/11-08 12:57 
Echelon VI>
Er der nogen der ved, om den står lige for at skulle lukke og slukke, eller hvad situationen i det hele taget er?


Jeg tror godt du kan regne med, at de er ved at lukke og slukke :( Som du selv siger, er der ikke sket noget der i meget langt tid, og hvis du ser (og læser fora) på de andre sites de har (itzonen.dk og filmzonen.dk) så er også de gået helt i stå (for endnu længere tid siden).

Echelon VI>
Eller om de måske er i gang med at relancere siden?

Der har været snakket om en opdatering af Spilzonen i rigtig mange år så vidt jeg husker, og dog er det ikke blvet til noget endnu. Tror det hele for alvor døde da Casper stoppede på spilzonen.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-08 15:07 
Ok, det er lidt ærgerligt - Men som sagt oplevede jeg selv, at de ønsker skribent staben havde blev fuldstændig overhørt, i al for lang tid, så det er måske det bedste, når ingen åbenbart vil tage sig af det tekniske.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ckruseckruseSkrevet 24/11-08 18:31 
http://www.spilzonen.dk/x/board/thread/22265/

Der hopper kæden i øvrigt helt af. :-/
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/11-08 19:57 
Ja, der er vist ikke andet at sige, end at det er slut med Spilzonen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RitesRitesSkrevet 27/11-08 11:19 
Ville heller ikke umiddelbart sige de på noget tidspunkt var store.

Men takket være deres geniale Opposing Force anmeldelse, fik de da min opmærksomhed ;)

Tror faktisk det var Herold der sendte et link dertil i tidernes morgen :p
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 27/11-08 12:47, rettet 27/11-08 13:08 
Jesus, nu er jeg nødt til at gå ind og læse den igen. Jeg kan godt huske det, nu du siger det, men ikke detaljerne :D

Edit: Hehehehe. Nu med link. Det kan godt være at det bider mig selv i røven at poste det link, nu jeg selv har været redaktør, men hvis jeg har smidt noget online der er lige så sjovt, så har jeg sgu fortjent eventuelle bredsider. :D

Spilzone-lol
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 27/11-08 14:29 
Haha du har lige reddet min dag på jobbet, ganske enkelt en fed anmeldelse, altså ikke overvældende, den kan ikke beskrives, men den er sørme god.

Har anmelderen begået andre genistreger end denne?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 27/11-08 14:32, rettet 27/11-08 14:33 
Nej hvor er den hyggelig :D


Comrade>
Har anmelderen begået andre genistreger end denne?

http://playright.dk/arkivskribent.php?id=455
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 27/11-08 15:28 
Jeg synes godt man kan mærke at han er blevet mere voksen i løbet af sin karriere (og ja, det er vel en karriere, når han har skrevet for dem helt fra 1999-2002 :D)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/11-08 16:10 
AAAHHHHAHAHAHA :D

Genial anmeldelse. Hvilken føling med sproget - lige til roman-bladet!

Vi skal vel alle begynde et sted, og jeg krummer da også tær når jeg en sjælden gang, støder på en af mine første anmeldelser :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ckruseckruseSkrevet 27/11-08 22:45 
Lige den med Opposing Force blev der grint en del af -- også internt. Man kan svinge og klatre som en lille abe. Ret fedt, og meget nyttigt!

Den er helt på højde med Final Fantasy VII anmeldelsen på Gamelife, hvor spillet fik 0/10 i gameplay fordi der var 'for meget tekst'. :D
Krans.KKrans.KSkrevet 28/11-08 12:33 
Men udover nye våben, synes jeg også, at det er blevet mere intelligent. Altså, man skal flytte rundt på alle mulige kasser, og springe de rigtige ting. Jeg ved, at sådan var det også i Half-Life, men alligevel, mener jeg, at der er en hvis nyskabelse i AI'en. Nogle gange skal man også være lidt smart, og skyde højeksplosive kasser bag ved store monstre, i stedet for at skyde dem direkte, hvilket ville tage for meget ammunition.

Cunning!
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/11-08 12:55 
Ja, det er jo vigtigt at anmelderen forstår, hvad spiludvikleren har villet med sin programmering :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig