X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone fra England, hvilken butik?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/11-08 14:26 
Jeg tænker at jeg vil benytte mig af at pundet er nede under 9 kr.
Inspirationen fik jeg ved at læse denne (fejlbehæftede) artikkel: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1036795.ece men den hjemmeside de linker til har så vidt jeg kan se ikke iphones til salg.
Så jeg mangler hjælp til at finde en god netbutik i england der vil sælge mig en iPhone uden binding. Hvis der er gode butikker i danmark der kan det samme til en rimelig pris, så vil jeg selvfølgelig også gerne bruge dem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/11-08 14:35, rettet 18/11-08 14:35 
Man kan, så vidt jeg ved, ikke handle en iPhone i UK uden abonnement.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 18/11-08 14:42 
Det er vel bare et spørgsmål om prisen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/11-08 14:53 
Som jeg har forstået det, så sælger 02 ikke en iPhone uden abonnement. Heller ikke til en forhøjet pris, som de gør her i DK.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WonderboyWonderboySkrevet 18/11-08 18:55, rettet 18/11-08 19:25 
Måske på eBay?
I love monster land
AmbyAmbySkrevet 19/11-08 15:50 
Jeg ville ikke købe på ebay. Det er en jungle og næsten umuligt at gøre en god handel med iPhones. Jeg ville bide i det semi-sure æble og handle en hos Telia. Så er der garanti.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 19/11-08 16:23 
Hvad koster såen en så, hvis man skal have den uden abonnement?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig