X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360 vs. PS3 og levetid


Svar Sortering
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/11-08 12:51, rettet 15/11-08 15:22 
Affødt af en diskussion i Gears 2 tråden.

360'eren er et år ældre end PS3 og derfor er der selvfølgelig [Edit] flere spil ude til Xbox 360. Det er indlysende. Og det er der vel heller ikke nogen, der problematiserer som sådan.


MEN!!!
For forbrugerne, dem der rent faktisk skal købe spil og konsoller i antal der betyder noget, er det da fløjtende ligegyldigt h... Se hele indlægget
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
307 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar Sortering
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 14:29 
Der er jo ikke achievements på PS3. Vær nu en ordentlig fanboy :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/11-08 14:48 
Jeg forstår ikke hvorfor i kører sådan på hinanden. Er i uvenner IRL eller er det bare for sjov? Førstnævnte kan vel ordnes per PM.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 15:04 
For mit vedkommende er det bare sjovt. Det er vist personligt for ham. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLMKLMSkrevet 29/11-08 15:38 
Det bar' gas, ved jo at trolden kan tag det. Prøv at sprøge ham hvorfor han arbejder på at gøre airbaggen mindre (;
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 16:03 
Jeg bider stadig ikke på den :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/11-08 16:06, rettet 29/11-08 16:06 
Det jeg mente mellem linierne var om ikke godt ville stoppe, så vi andre og Lord Darkeyes kunne fortsætte diskutionen af et ellers meget spændende emne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/11-08 20:45 
Lord Darkeyes>
Ja og Xbox360 svømmer jo i gode JRPG's.

Jeg har ikke skrevet noget om kvaliteten af de JRPGS, der er udgivet på Xbox 360 - de er IMO ret svingende. Den pointe du dog fuldstændigt misser, er at jeg mellem linjerne, forsøger at italesætte den japanske opbakning/generelle tredjeparts støtte konsollen har, uanset kvaliteten af spillene, som tildels selvfølgelig er købt og betalt for penge. Pointen er yderligere at Playstation 2 f.eks., havde et langt bredere spiludvalg på dette tidspunkt, selvom det måske ikke er helt fair at sammenligne disse to generationer, da det er blevet langt dyrere at udvikle til de nye konsoller, og det samtidigt er billigt at udvikle til PS2. Jeg forventer bare et bredt spiludvalg af en Sony-konsol, og det er udvalget skam også efterhånden blevet, efter tids-eksklusiverne er udløbet for MS, og efter tredjepartsudviklerne har fået fod på maskinens mange kræfter.

Og så lige en kommentar mere: Lad nu være med at forudsætte at jeg hader Playstation 3, og kører emnet over på dette usaglige emne, der let bliver meget personligt. Bare fordi jeg kritisere maskinen/sony etc. er det ikke ment som en personlig kritik af dig. Jeg har selv maskinen, og synes generelt godt om den. Det skal selvfølgelig ikke være nogen hemmelighed, at jeg personligt foretrækker Xbox 360, selvom jeg aldrig ejede den første maskine, og elsker min Playstation 2, og de oplevelser konsollen har givet mig. Jeg holder mig dog ikke fra at kritisere MS (som f.eks. i emnet om manuel installation af HDD i X360) af den grund. Kom med et fornuftigt indlæg, istedet for de små hidsige sure opstød. Det gør det langt sjovere at deltage i tråden, også for dem der bare læser den.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 30/11-08 09:48, rettet 30/11-08 09:49 
LOL ja for den her tråd har virkelig ramt bunden nu!
Bashful Neophyte
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/11-08 09:59 
Damn hvem er ham Klm, ham gad jeg da godt at møde i virkeligheden.
are you CHICKEN?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/11-08 11:01 
Ja jeg synes ikke helt "the ban hammer" er så effektiv som den plejer at være på P:R.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NaieraNaieraSkrevet 30/11-08 12:42, rettet 30/11-08 12:42 
Banhammeren var til museumsåbning det meste af lørdagen, men nu burde problemet være løst, og tråden her kan fortsætte som før.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/11-08 22:00 
SeventhSun>

MEN!!!
For forbrugerne, dem der rent faktisk skal købe spil og konsoller i antal der betyder noget, er det da fløjtende ligegyldigt hvilken konsol der er ældst.
Det bør heller ikke betyde noget.

Det eneste de rimeligt bør spekulere over er:
Hvilken konsol har flest og bedst spil!

For forbrugerne der skal ud of købe en maskine er det irrelevant ja, men for en bedømmelse af maskinerne indbyrdes er det overhovedet ikke irrelevant.

Hvis man vil lave en realistisk analyse af en maskine er man nød til at bringe tidsfaktoren ind i ligningen. Se på maskinen som enhed, hvordan har den klaret sig på den tid den har været på gaden.

Det er jo useriøst at lave en bedømmelse af ps3'en baseret på hvordan 360'eren klarer sig med et år mere på bagen.

Gør man det, vil ps3'en være en evig taber, pga den kun har været ude 2/3 af tiden 360'eren har og ikke har haft en jordisk chance til at indhente det tabte.

SeventhSun>
Når det er sagt, så _kunne_ man måske godt mene, at Sony rent faktisk har/havde en mulighed for at indhente Microsofts forspring.
Der er solgt 24 millioner Xbox.
Der er solgt 140 millioner PS2.
Oven i det kommer PS1 og Playstation brandet generelt.
Der var i hvert fald et grundlag for Sony at arbejde på, i forhold til at få udgivet nogle gode spil i en fart.

Det har de sikkert også, men nu har maskinen blot været på gaden i 2 år, og især taget i betragtning af at spiludvalget det første år af en ny konsol er meget begrænset er det håbløst urealistisk at forvente at de har kunne udligne det tab de har fået ved at udgive maskinen et år senere end 360'eren på så kort tid.

Kort sagt, det kan muligvis udligne sig, men det vil tage langt længere tid. Du kan ikke lave en seriøs sammenligning efter så forholdsvis kort tid som maskinerne har været ud i.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/11-08 22:23 
Azzkikr>
For forbrugerne der skal ud of købe en maskine er det irrelevant ja, men for en bedømmelse af maskinerne indbyrdes er det overhovedet ikke irrelevant.

Jeg vil lige høre nærmere om din brug af "en bedømmelse" i denne sætning; hvis bedømmelse? Er konsolmarkedet ikke så tilpas pengestyret, at forbrugernes bedømmelse er det eneste, der tæller for firmaerne? Vidnet ved alle de "dårlige" spil, som forbrugerne køber i et skrækkeligt højt antal, i forhold til hvad bedømmelserne hos dem "in teh know" vurderer spillene til.
SumezSumezSkrevet 01/12-08 08:34 
Skal man bedømme hvilken konsol man helst vil eje, så er det i den grad irrelevant.
Og skal man vurdere markedet ud fra selskabernes eget perspektiv, er det også ret irrelevant.

Jeg er ikke helt klar over hvilket perspektiv det er, jeg har overset, hvor det spiller ind hvor længe hver konsol har været på markedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/12-08 20:53 
360'en har den effekt at det nu føles forkert for mig at spille et spil på PS3 frem for 360. Samme effekt havde PS2 sidste omgang.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
silverstarsilverstarSkrevet 06/12-08 21:21 
Born2Play>
360'en har den effekt at det nu føles forkert for mig at spille et spil på PS3 frem for 360. Samme effekt havde PS2 sidste omgang.

Hvis det er det der styrer hvilken platform du spiller spil på, er det så ikke et meget tyndt grundlag?
No offence, men hvis jeg skulle forsøge at definere "fanboy" (et udtryk jeg iøvrigt afskyr), så er det du skriver ikke langt fra en sådan definition. :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WehnerWehnerSkrevet 06/12-08 21:28 
Jeg kan sagtens følge det - det er en kombination af overlegen controller, achievements og Xbox Live community, der gør det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 06/12-08 22:06 
Born2Play>
360'en har den effekt at det nu føles forkert for mig at spille et spil på PS3 frem for 360. Samme effekt havde PS2 sidste omgang.

Jeg har det stik modsat!

Windows er bare ikke mig.

PS3 controlleren er lysår bedre IMO :-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-08 22:28 
Hvad har Windows med X360 at gøre? Og hvordan bruger du "lysår" som målestok? :-)
HeroldHeroldSkrevet 07/12-08 01:03 
Wehner>
Jeg kan sagtens følge det - det er en kombination af overlegen controller, achievements og Xbox Live community, der gør det.

Jeg er helt enig. Jeg er skam glad nok for min PS3, men jeg foretrækker spillene på Xbox 360, hvis jeg har et valg, fordi jeg føler jeg får mere ud af det, selvom det mht. achievement bare er en kunstig fornemmelse - jeg kan bare godt lide at konkurrere, når det gælder spil :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 07/12-08 03:12 
silverstar>
No offence, men hvis jeg skulle forsøge at definere "fanboy" (et udtryk jeg iøvrigt afskyr), så er det du skriver ikke langt fra en sådan definition. :)

Han har jeg bare valgt den platform han helst vil spille på. Det samme gælder for mig og 360. 360 controller, flere venner med 360, Live, achievement og nye NXE der får mig til vælge 360 frem for PS3 til multiplatform.
Dette er helt normalt for en gamer vis du spørger mig(alt andet vil være dumt....)

Hvorimod fanboy køber ikke den konsol han hader, snakker kun dårligt om den og vil nedgøre den HVER gang han for chancen.
Så vil sige din definition af Fanboy er lidt langt ved siden af. Ikke noget galt i at kunne lide 1 konsol mere end en anden(Tro alle på P:R har en favorit konsol i sidste ende)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/12-08 08:51 
Ja, jeg har det på samme måde. Jeg er også glad for min PS3, men hvis jeg skal vælge, vælger jeg også multiplatformspillene til 360, hovedsageligt pga. af en overlegen kontroller og achievements.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 07/12-08 09:48, rettet 07/12-08 09:48 
Hyakotake>
Hvad har Windows med X360 at gøre? Og hvordan bruger du "lysår" som målestok? :-)

Vel bare subjektiv betegnelse på samme måde som folk betegner 360 kontrolleren som "overlegen" :)
nerosnerosSkrevet 07/12-08 09:54, rettet 07/12-08 09:58 
Hyakotake>
Hvad har Windows med X360 at gøre? Og hvordan bruger du "lysår" som målestok? :-)

Sådan her:
Lysår (Ly) er en længdeenhed der anvendes inden for astronomi. 1 lysår er den afstand lyset tilbagelægger på et år, dvs. cirka 9,46 × 1012 km eller 9,46 Pm. Per definition er et lysår lysets hastighed i vakuum (= 299.792.458 m/s) gange længden af et juliansk år (= 365,25 dage à 86.400 sekunder). Heraf kan et lysår beregnes til 9.460.730.472.580.800 meter.
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/12-08 11:13 
Ja den var sgu lidt flov :-)

Men af den misforståelse følger (sikkert) også velkendte Star Wars (måske) fejl, hvor Han Solo og Millenium Falcon kan gennemføre The Kessel Run på under 12 parsec.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 07/12-08 11:27 
SeventhSun>
Ja den var sgu lidt flov :-)

For hvem mener du? Neros eller Hya?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/12-08 12:47 
For Hya.

Jeg ved godt at det vist teknisk ikke er helt korrekt at bruge lysår som en længde enhed på dén måde, men "at være lysår foran" noget er trods alt et almindeligt brugt udtryk.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 07/12-08 12:57, rettet 07/12-08 12:58 
Ja, men det er "lysår bedre" ikke. Ligesom man kan være "kilometer foran", men ikke "kilometer bedre". Sorry, men ret skal være ret :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 07/12-08 12:59 
Ej, hold nu :D

Hvad med "længder bedre"?
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 07/12-08 13:02 
Det er en idiomatisk korrekt dansk frase, ja :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 07/12-08 13:11 
Men kan oversat forståes på mange andre sprog.
Ting om dét og pis.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/12-08 13:14 
Ja ok neros havde vist også fejlformuleret sig lidt - det så jeg ikke. Flovt for mig :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 07/12-08 13:26 
Hvad med at få nogle rigtige argumenter på bordet, i stedet for intetsigende udtalelser?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 07/12-08 13:30 
Jeg synes bare vi mangler nogle argumenter der handler om kvantefysik, og så melder Holger Bech Nielsen sig ind.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 07/12-08 13:30 
Det er ok at nogle synes at Ps3 joypad er bedre, men den er uergonomisk.

Det er xbox 360 ikke, da der er forsket i at lave den ergonomisk.
are you CHICKEN?
BeanoBeanoSkrevet 07/12-08 13:50 
For mig er PS3 controlleren mere ergonomisk (pga. af størrelsen) at holde på. Begge controllers er selvfølgeligt ergonomisk designet.
silverstarsilverstarSkrevet 07/12-08 14:14, rettet 07/12-08 14:48 
dpl>
Han har jeg bare valgt den platform han helst vil spille på. Det samme gælder for mig og 360. 360 controller, flere venner med 360, Live, achievement og nye NXE der får mig til vælge 360 frem for PS3 til multiplatform.
Dette er helt normalt for en gamer vis du spørger mig(alt andet vil være dumt....)

Hvis du spørger mig, så handler det om selve spillets kvaliteter på den pågældende platform, og ikke hvorvidt man har "valgt den platform man helst vil spille på". (alt andet ville være dumt, som du selv formulerer det). Jeg synes det lyder begrænsende fra start at fravælge en platform frem for en anden. Hvis spillet er bedre til én platform, så er det en argumentation som kan bruges til noget.
Du fremlægger det også som et indiskutabelt faktum at 360 controlleren er bedre, det er en subjektiv holdning som bør understøttes af saglig argumentation for at den giver værdi.

Bemærk at jeg ikke forsøger at sige at Born2Play er en fanboy (deraf "no offence" samt min smiley til sidst), det jeg forsøger at problematisere er, hvis man vælger multiplatform-titler udelukkende ud fra platform, og ikke ud fra selve spillets kvaliteter :)

dpl>
Hvorimod fanboy køber ikke den konsol han hader, snakker kun dårligt om den og vil nedgøre den HVER gang han for chancen.
Så vil sige din definition af Fanboy er lidt langt ved siden af.

Du burde nok i slutningen af denne sætning have tilføjet: "...i forhold til min egen definition". Du har selvfølgelig ikke eneret på den eneste korrekte definition, det er klart :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/12-08 15:34 
For mig har 360 kontrolleren en bedre størrelse og så kan jeg bedre lide triggerne, som er elendige på PS3 kontrolleren. Endelig kan jeg også bedre lide den større modstand og den kortere bevægelse i 360 kontrollerens sticks.

At 360 versionerne af multiplatformtitler så langt de fleste gange er lige så gode, eller bedre, end PS3 versionerne, gør ikke valget svært for mig, når man også tilføjer Achivements og XBL til regnestykket.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 07/12-08 15:39, rettet 07/12-08 15:41 
Aldrig sagt jeg har ene ret på den definition. Men det bare sådan jeg og folk jeg kender vil definere en fanboy. (Fanboy = person folk generalt ikke kan lide)

Vis der stor forskel fra udgaven på PS3 til 360. Så vil jeg da også spil på PS3(sålænge det singleplayer. Da alle mine venner kun har 360, så det bliver kun 360 ved spil som CoD og så videre). Men jo for mig er bedre kontroller og venner(NXE party chat i singleplay) sgu vigtiger end et par FPS eller 2 mindre screen tearing.
Som sagt ikke altid selve spillet der gøre spillet bedre på en anden platform. Det kan ud problemmer var ting som live, home(?), kontroller eller venner der faktisk gør ene platform bedre valg. Selv vis softwaret er lidt dårligere på den.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 07/12-08 17:44, rettet 07/12-08 17:45 
PalleJensen>
At 360 versionerne af multiplatformtitler så langt de fleste gange er lige så gode, eller bedre, end PS3 versionerne, gør ikke valget svært for mig, når man også tilføjer Achivements og XBL til regnestykket.

Men det er jo ikke et regnestykke..! Smag og behag som man siger.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 07/12-08 17:48 
SeventhSun>
Ja ok neros havde vist også fejlformuleret sig lidt - det så jeg ikke. Flovt for mig :-)

Overdrivelse fremmer forståelsen ;-)
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 08/12-08 17:01, rettet 08/12-08 17:09 
Jeg tror egentlig jeg er ret enig i Wikipedia's definition af "fanboy": http://en.wikipedia.org/wiki/Fanboy

For mig er nogle af nøgleordene i definitionen:
"devoted to a single subject in an emotional or fanatical manner", "obsession"/"obsessive loyalty".

Det er netop når man bliver følelsesmæssigt involveret i én tankegang at diskussionen kan blive skinger og irrationel, så kan det ende i ordkløveri istedet for fornuftig argumentation og debat. Og så ikke mere om det :)

Omkring controlleren: Jeg er enig i, at trigger'ne på PS3 controlleren ikke er optimale, og at de er bedre lavet/designet på 360 controlleren. Jeg har dog ikke haft problemer med at fingeren "glider af" dem, som nogle andre beskriver, men de kunne bestemt være bedre.

Jeg er glad for analog-sticks'ene på PS3, og jeg synes knap-layout er godt og overskueligt og controlleren ligger godt i hånden.
Jeg synes six-axis fidusen er en gimmick, som jeg sagtens kunne undvære, jeg savner ikke rumble i controlleren, da det i den slags joypads/controllere også føles som en gimmick for mig (det er noget helt andet hvis vi f.eks. snakker force-feedback joysticks o.s.v., så synes jeg det er fedt).

Alt i alt foretrækker jeg PS3 controlleren over 360'eren, det har sikkert noget med tilvænning og hvad med er vant til at gøre, så jeg kan sagtens forstå at andre foretrækker en 360 controller. Sådan er smag og behag jo :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/12-08 17:50, rettet 08/12-08 17:54 
PalleJensen>
For mig har 360 kontrolleren en bedre størrelse og så kan jeg bedre lide triggerne, som er elendige på PS3 kontrolleren. Endelig kan jeg også bedre lide den større modstand og den kortere bevægelse i 360 kontrollerens sticks.

Resident Evil 5 er en drøm med et 360 joypad.

PS. Har I forøvrigt glemt PS3'ens trophy system? Det virker godt i Uncharted.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/12-08 17:57, rettet 08/12-08 17:59 
silverstar>
jeg savner ikke rumble i controlleren

i min verden vil ville Chainsaw i Gear of war og "Rumlestriberne" i diverse bil spil eller Tricker effekten når man skyder.... føles rigtig kedeligt hvis der ikke var den 3th oplevelse med rumlen.

--># Born2Play
Det havde jo den fordel at man fik lov til at spille spillet igen... ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HeroldHeroldSkrevet 08/12-08 17:59 
Born2Play>
Resident Evil 5 er en drøm med et 360 joypad.

PS. Har I forøvrigt glemt PS3'ens trophy system? Det virker godt i Uncharted.

Nej, det virker bare ikke lige _så_ godt. :) Endnu i hvert fald.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-08 18:03, rettet 08/12-08 18:13 
Born2Play>
Resident Evil 5 er en drøm med et 360 joypad.

Det regner jeg nu også med den bliver med en PS3-controller. Kontrollen i 4'eren fungerede ikke specielt godt på PS2, hvorimod den var glimrende på GC. Jeg regner ikke med at kontrollen bliver dårligere i femmeren på PS3 da analog pindende er blevet meget bedre i forhold til PS2.

PS. Har I forøvrigt glemt PS3'ens trophy system? Det virker godt i Uncharted

Det virker bedre end det på 360 det er da for damn sure! Det giver meget bedre mening og balance at opdele i forskellige trophies end point. Så mangler vi bare at alle udviklerne snøvler sig sammen og bruger det i alle spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/12-08 18:08 
Konsolkongen>
Det virker bedre end det på 360 det er da for damn sure!

Nej nej nej.. du er langt ude!

Pling lyden på 360 er langt bedre og ikonerne har en flottere kant. MEGET bedre og forbedrer spiloplevelsen 123%!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-08 18:12, rettet 08/12-08 18:15 
Som Herold siger så er hele Trophy ideen ikke til så meget før alle spil understøtter den. Og skal man ind og tjekke andres trophies tar det op mod 30 sekunder.

Stadig et bedre system end 360'erens. Men menuerne er alt for langsomme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 08/12-08 18:22, rettet 08/12-08 18:26 
Born2Play>
Resident Evil 5 er en drøm med et 360 joypad.

Sorry lidt Offtopic.

Men demoen af RE5 stinker, det er den største skuffelse nogensinde, og hvis demoen repræsenterer spillets nuværende form og de ikke ændre på spillet radikalt inden udgivelsen, så skal jeg med glæde gå en lang bue udenom det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 08/12-08 18:31 
Konsolkongen>
Som Herold siger så er hele Trophy ideen ikke til så meget før alle spil understøtter den. Og skal man ind og tjekke andres trophies tar det op mod 30 sekunder.

Stadig et bedre system end 360'erens. Men menuerne er alt for langsomme.

Jeg synes ikke det er bedre, men fair skal være fair - jeg har heller ikke set så meget til det, og jeg er allerede vant til det fra Xbox 360. :) Gives der også point med trophies? Jeg kan godt lide pointsystemet på Xbox 360 - jeg synes det giver mening i det store hele, og jeg ser ikke den store forskel på Achievement og Trophy som sådan, før man kan rende rundt i Home og glo på dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
307 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig