X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Genopladelige batterier?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 15/11-08 09:56 
Jeg skal bruge en lader samt genopladelige batterier til min 360, Wii mm.

Hvad angår 360, er det åbenbart ikke alle AA batterier der kan glide ned i den trådløse controller. Igår var jeg forbi Hulle, og han har nogle AA som simpelthen er for "tykke i frakken" og derfor kan han ikke bruge dem.

Kan I anbefale nogle med en almindelig diameter? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
IqonIqonSkrevet 15/11-08 10:22 
Jeg har rigtig gode erfaringer med nedenstående genopladelige batterier. Jeg bruger dem til det meste af mit udstyr, der kræver batterier.

SANYO eneloop
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/11-08 10:41 
Jeg bruger også Sanyo Eneloop, og kan varmt anbefale dem. Har en rigtig god batteritid, og holder i teorien enormt længe - jeg har ikke oplevet nogen synlig forringelse, men har heller ikke haft dem vildt lang tid!

Det skal dog lige nævnes at de kan være lidt svære at få ud af Xbox 360 controller'en, men at det sagtens kan lade sig gøre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
lightyear dklightyear dkSkrevet 15/11-08 11:06, rettet 15/11-08 11:09 
Efter sigende bedste batterier til dato, slår selv mine dobbelt så dyre 2650 Durazell.

Tryk her
are you CHICKEN?
lightyear dklightyear dkSkrevet 15/11-08 11:08, rettet 15/11-08 11:09 
Ups
are you CHICKEN?
GreaseballGreaseballSkrevet 15/11-08 11:08 
Jeg har gode erfaringer med Energizer's genopladlige batterier. Jeg spiller lang tid af gangen og der går lang tid mellem opladninger, plus de passer fint ned i 360 pad'et og andre enheder som Wii controller og den trådlåse guitar ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 15/11-08 11:21 
lightyear dk>
Efter sigende bedste batterier til dato, slår selv mine dobbelt så dyre 2650 Durazell.

Du har vel ikke erfaringer med disse Uniross i 360 controlleren?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/11-08 11:52, rettet 15/11-08 11:52 
Eneloop får bundkarakter fra forbrugerstyrelsen :/ Jeg kan dog stå inde for at de holder enormt længe i en 360 controller, og andre lignende produkter.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
lightyear dklightyear dkSkrevet 15/11-08 12:11 
Nu fik jeg læst lidt om det på nettet og disse batterier skriver folk kun gode ting om.

De skulle passe perfekt pga af de er 14 millimeter i diameter og så har de den længste levetid, til gengæld er de ikke uden hukommelse, så de skal helst køres rimelig flade før opladning, men man kan så bruger oplader med aflader indbygget.

Her er de.
are you CHICKEN?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/09-09 10:55 
Er der nogle der kan anbefale nogle gode AAA batterier og en oplader. Jeg har nemlig lige købt nogle gode gamer hørebøffer :=)(Ear Force x31)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/09-09 11:44 
Bare de har så mange mAh så muligt så burde alt kunne bruges. Jeg har nogen Duracell selv som er på 1700, men jeg har ikke undersøgt om man kan få nogen der kan holde markant længere.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/09-09 12:26 
Ok cool, det kigger jeg lige efter :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig