X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sin & Punishment 2


Svar
SumezSumezSkrevet 14/11-08 13:24 
Hvorfor er det ikke nogen der har fortalt mig om det her? :O

Video inside
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 16/04-10 19:14 
Nu rammer det jo snart PAL-land - hvad er forventningerne til det? Hvordan blev det egentligt modtaget i Japan (udover forventelige svigtende salgstal)?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/04-10 19:31 
Famitsu gav det 8/8/8/7
HankyHankySkrevet 16/04-10 22:34 
Jeg har købt JAP-versionen på eBay, sidste måned. Det er gennemført Treasure-stil, og holder helt 100. SKAL spilles med WiiZapper :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
millenniummillenniumSkrevet 20/01-17 15:06 
Hvis man ikke har det endnu, så vil jeg lige genopfriske titlens relevans og sige, at man kan få Sin & Punishment 2 til Wii ret billigt forskellige steder.

Bl.a. her på coolshop til 116 kr https://www.coolshop.dk/produkt/sin-punishment-2-successor-to-the-skies/A5GF6R

Men også andre steder for cirka 150kr, hvis Coolshop løber tør.

Helt klart en shooter der burde købes.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 20/01-17 15:36 
Kan det spilles på Wii U med Wii Us Gamepad?
Le RoofLe RoofSkrevet 20/01-17 15:42 
Sin & Punishment 2 understøtter ikke Classic controller, så ingen Gamepad understøttelse desværre :(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-17 16:01 
Ingen Wii-spil understøtter hverken Gamepad eller Pro Controller. Det fungerer præcis som en almindelig Wii når man spiller de spil på sin Wii U.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 20/01-17 16:06 
Ok tak. Hvis nogen ser billige nunchucks/wiimotes hører jeg gerne om det :)
Le RoofLe RoofSkrevet 20/01-17 16:38 
Nå ja, glemte lige at det kun er Wii spil på eShop'en, med classic controller understøttelse, som understøtter Gamepad på Wii U.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
HankyHankySkrevet 20/01-17 21:20 
Er det ikke kun skærmen i selve Gamepad der "understøttes" i Wii-mode? Mener stadig man bliver nødt til at bruge Wiimotes +/- attachments.

Hvis ikke, er det da ret fedt hvis de bare virker med Gamepad, uden at skulle til at finde andre controllers frem :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 20/01-17 21:54 
Mener også kun det er skærmen.
nerosnerosSkrevet 21/01-17 15:28 
Det er et mega fedt spil! Jeg havde købt det med det samme hvis jeg havde noget det kunne spilles på.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 21/01-17 16:49 
Kan du ikke bare købe en billig, brugt wii, og kalde det en Sin&Punishment-konsol...?
The medium is the message.
Le RoofLe RoofSkrevet 23/01-17 09:34 
Hanky>
Er det ikke kun skærmen i selve Gamepad der "understøttes" i Wii-mode? Mener stadig man bliver nødt til at bruge Wiimotes +/- attachments.

Hvis ikke, er det da ret fedt hvis de bare virker med Gamepad, uden at skulle til at finde andre controllers frem :)

Hmm, nu kan jeg selvfølgelig ikke finde informationen nogen steder, men jeg mindes at Reggie på et tidspunkt snakkede om at digitale Wii spil på Wii U med classic controller understøttelse, virker med Gamepad control. Kigger man på Nintendo's officielle support site, står der dog intet om det.
Xenoblade Chronicles gør i hvert fald, hvilket er ret så hygge at spille i sofaen på Gamepad'et :)

Xenoblade Chronicles off-TV play
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig