X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

At læne sig tilbage og nyde det man har


Svar Sortering
la0sla0sSkrevet 06/03-03 12:10 
Nogle kendte personager har sagt at man ikke ved hvad man har indtil det er SLUUUT!, eller væk. Vælg selv. Lige pludselig havde Dunderklumpen med tilhørende kone (kan jeg sagsøges for den sætning?) lukket DKF. Her sad man så uden det forum, som man var ved at blive godt træt af men alligevel savnede. For ja, jeg var til tider træt af den mundhuggen der var på det gamle board, jeg var træt af de diskussioner der blev ført om ligegyldige ting, jeg var træt af at alt røg offtopic så hurtigt. Jeg var træt af pis, og værst af alt deltog man jo endda selv i det.

Men så, færdig sluuut! Forum'et var væk. Helt væk. Ikke bare nede som det havde været ofte, men rigtig væk. Fjernet af nogle mennesker der aldrig interesserede sig for folkene på boardet eller tog deres interesser seriøst (ikke for at 'go all' tude tude on you guys). For sådan var det vel, var det ikke? Ingen notice, no nothing, og de folk der igen ville starte noget nyt, blev svinet til og lukket ude. Hr og Fru Træls afskar alle fra deres dejlige board, som DKF nemlig var, vores board. Men istedet fik vi et andet board, ja uuuha endda konsolforum.com, hvor visse folk viste deres uha så voldsomme sande ansigter. Og så startede panikken!

Lige pludselig savnede man de ligegyldige diskussioner, de halv grove bemærkninger, alt det der på godt og ondt var dkf.dk. Men det var væk intet, sluuuuut, færdig... game over. For at summere op, så har vi fået play right (no shit?), med alle de dejligt irriterende ting som man elskede at hade ved dkf.dk, OG SÅDAN skal det være. Det er jo herligt. Stemningen er fundet igen (udover det her som er frygteligt snøft snøft og patetisk) og vi bitcher løs... livet er godt.

Så lad os alle bede... hehehe nej, lad os alle læne os tilbage og nyde det vi rent faktisk har fået tilbage (rykkeren og regninger bør ikke medtages i tankerne). Det er sgu helt all right det her!
Hvad sker der?
RitesRitesSkrevet 06/03-03 12:18 
Helt enig, bortset fra at jeg faktisk syntes atmosfæren er blevet bedre. Hvilket bl.a. skyldes at "bagmændene" denne gang spiller på samme hold.
-Det er ihvertfald min opfattelse.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 06/03-03 12:33, rettet 06/03-03 12:33 
la0s >
Lige pludselig savnede man [snip] de halv grove bemærkninger...

Bare rolig, jeg er her endnu, men jeg:
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig