X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bytte PS2 til 360 i EB Games?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-08 10:25, rettet 09/11-08 10:33 
Jeg overvejer kraftigt at bytte min PS2 inkl. spil til en 360 premium i EB Games.
Ved I hvad man kan skal regne med at kunne få ud af sådan en byttehandel? Kan det overhovedet svare sig at slippe sin PS2 på denne måde? Er prisen afhængig af PS2 modellen og/eller udvalget af spil?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/11-08 10:50 
Det er ligemeget om det er slim eller den fede, jeg tror det er 160kr du får i bytte for den og spillene er det meget forskelligt. Der skal være alle kabler og en original controller, ekstra memorycard får du 55kr det samme med ekstra controller(original) Men nu er det også over 2 måneder siden jeg var på arbejde sidst, da jeg er sygmeldt. Bare tag spillene med med i EB, så er kan de hurtiger scane dem og husk meget ridset og dem uden æske kan du også bytte ind.
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-08 10:55, rettet 09/11-08 10:56 
160kr for maskinen?!? Det var dælme ikke meget. Jeg havde håbet på minimum 300,-. Måske skulle man sælge maskinen seperat og så aflevere spillene i EB.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 09/11-08 10:57 
Sidst jeg var i EB (tirsdag, denne uge) var der et tilbud hvor man kunne bytte 1 PS2 med 5 spil til, og så få rabat når man købte en 360'er. Præcis hvad tilbudet gik ud på så jeg ikke, men det var noget i omegnen af 399 og 599. Hvad det så er for en model ved jeg ikke.. Men du kan evt. ringe til dem og høre hvad de siger.

Vi kan følges der op på fredag hvis det er, og splitte udgifterne til benzin. Jeg skal alligevel der op og hente mit Call of Duty 5 til Wii :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/11-08 11:01 
Premium modelen var den gamle uden HDMI, den nye med 60GB hedder Pro. :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-08 12:43 
Det er lige den jeg mener ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CoreCoreSkrevet 09/11-08 14:12 
EB-tilbuddet hedder: 1 PS2 med 5 spil (- Fifa og PES), og få en Arcade med 5 Arcadespil og Sega Superstars Tennis for 399,-

Arcaden har også HDMI-udgang, så det er kun en harddisk du skal have ved siden af. Byt-ind-bundles betyder ikke nødvendigvis at du ikke kan bytte mere ind, så hvis du kommer med 20 spil i stedet for 5, så er det de færre kontanter der skal til.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-08 14:29 
Hvad koster harddisken da cirka?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-08 15:10 
Er der ikke noget med at man kan købe billige harddiske igennem MS netop til arcade da det nye dashboard kræver en hvis mængde plads? Det drejer sig vidst om brugte harddiske men jeg mener at prisen lå omrking få hundrede kroner. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg så det henne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-08 17:49 
Spørgsmålet er så, om det så ikke bedre kan betale sig at punge ekstra ud for en pro maskine?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 09/11-08 18:57 


Læs her, mr. Juggernaut..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 10/11-08 17:16 
Mange tak.

Kontaktede idag EB Games for at høre hvilke tilbud de kører med for tiden. Svaret var, at man afleverer en PS2 samt 5 spil og så får man 1000kr i rabat på en Xbox. Det er jo et ret godt tilbud, som jeg helt klart vil benytte mig af :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig