X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigste trådløse løsning for xbox 360?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/11-08 11:26, rettet 07/11-08 11:37 
Selvom prisen er faldet fra de oprindelige ca. 900 kroner til nu 560kr på edbpriser, så synes jeg stadig at det er for mange penge at give for for lidt. Så jeg vil høre om der er nogen der kender til et sted hvor Microsofts trådløse adapter sælges billigere eller måske en alternativ løsning der er mindst lige så god.
Hvad alternative løsninger angår har jeg bemærket at WiFi adapteren til den originale xbox virker med den nye også, men er begrænset af ikke at understøtte WPA kryptering. Der findes også nogle USB mini routere der kører på strøm fra USB der kan bruges som ethernet-broer, som f.eks. denne fra Belkin http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=90870&searchArea=products&Soegeord=Wireless+G+Gaming+Adapter, men den understøtter også kun WEP kryptering og det ville også være lidt lækrere hvis den også understøttede 802.11n, fremfor kun 802.11g.
En evt. alternativ enhed skal køre på strøm fra USB.

Så er der nogen der kan hjælpe mig i min søgen efter en løsning på dette problem?

Ikke interesseret til denne pris
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 07/11-08 11:36 
Jeg gav 400kr i Fona (FrederiksbergCentret) 2008-08-25, og jeg havde ikke indtryk af, at det var et tidsbegrænset tilbud eller noget, da jeg købte den.
Så måske har Fona den stadig til den pris.
Er der ikke een eller anden bruger med relation til Fona der kan be-/afkræfte?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 07/11-08 13:23 
Har været i kontakt med Fona i frederiksbercenteret. De har dem stadig til 400kr.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 07/11-08 13:37 
Well, nu ved jeg ikke hvilket pris-niveau du synes er acceptabelt, men jeg er ret glad for min og for at blive fri for kabler på gulvet.
Jeg synes klart den er 400kr. værd.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 07/11-08 13:56 
Jeg er ved at overveje det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 08/11-08 09:02, rettet 08/11-08 09:02 
Og jeg endte så med at købe den. Tak for tippet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 08/11-08 09:11 
np };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig