X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fantastisk kikset Lara Croft i Danmark


Svar
Per SPer SSkrevet 05/11-08 01:10, rettet 05/11-08 01:10 
Se filmen.

Patter til tiden.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/11-08 02:28 
Nøj, hvor pinligt! Altså, ikke for hende dåsen, men for Ekstrabladet. Det er selvfølgelig ment som en joke fra EB's side, men det er en ret dårlig én af slagsen. Hvorfor skulle hun vide et eneste stykke fakta om arkæologi i virkeligheden? Hun skal jo bare "se ud" som Lara Croft. Det er idioti at mene, at hun skal VIDE noget om det! Plat plat plat!
dpldplSkrevet 05/11-08 02:38 
Nu mere mene problemmet her er hende der kommer hjælper "lara". At "lara" ikke kan svar på det, stiller ikke spillet i dårlig lys efter min menig. Alle ved jo denne "stand in" jo ikke ville kunne svar på det.

Derimod at de stopper det lille interview efter en lille joke er sgu da for dårligt. Personling synes jeg det var den del der putter "lara" i dårlig lys.

Personlig synes jeg dette var godt gjordet af EB(Normalt er jeg ikke særlig vild med dem! :p)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/11-08 04:21 
Jeg syntes også at de promotere tog det lidt for seriøst... De stillede jo bare spørgsmålene for sjov så jeg ved ikke hvorfor pressedamen reagerede sådan. Men det er vel nok fordi de går efter at Lara kopien også skal virkelig være Lara med kendskab til det hele.
ElgenElgenSkrevet 05/11-08 04:44 
Synes bare det (endnu en gang) beviser præcis hvor lavt et plan EB opererer på, pinligt!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 07:40, rettet 05/11-08 07:41 
Ja flere lag af pinlighed. Pinligt at marketingsfolkene går så meget i panik og ikke har en smule humor. Mere pinligt at EB "journalisten" forventer at modellen er andet end en pæn papfigur med en puls. Men mest pinligt at EB udstiller deres egen pinligheder på deres eget site og laver en "historie" ud af det.
Frem for at kritisere papfiguren for at være en papfigur, skulle de rette de "kritiske" øjne på deres egne journalister.
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/11-08 08:27, rettet 05/11-08 08:27 
Åh... det bliver sjovere endnu... aften-eventet for "specialpressen" blev aflyst fordi hun "var ved at blive syg". Så er det jo sørgeligt at det dér er hvad Ubisoft/Eidos får af "mainstream pressen". Senere i dag skal vi så se hvad Pixel.tv fik ud af mødet... ja, godt gættet... Pixel er "mainstream". :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/11-08 13:04 
"Ved at blive syg"? I de kredse er de da normalt at brække sig 5 gange om dagen :-)
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 13:09 
Rende halvnøgen rundt i Danmark i november måned og blive syg?... det er jo ikke til at forstå :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/11-08 16:07 
Næe... hvis hun var min datter havde hun fået besked på at tage noget ordentligt tøj på, der passede til årstiden. Gerne flere tynde lag. I øvrigt er jeg så gammeldags at enten er man syg eller også er man rask.
silverstarsilverstarSkrevet 05/11-08 17:04 
Bah, for en gang pølse-journalistik. Måske havde det været mere passende hvis Lara havde uddelt bøllebank og pistol-whips til EB's udsendte fjolser.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Per SPer SSkrevet 07/11-08 02:06, rettet 07/11-08 02:07 
For lige at træde lidt mere i det, så sendte jeg linket til UK-Resistance, i håb om at få et par sjove kommentarer. Intervievet er jo heldigvis på engelsk. Og hey presto..

Man har kun det sjov man selv laver. OG Ubi Soft får lidt ekstra viral markedsføring for fadæsen. ;)

Patter til tiden hos UK-Resistance
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/11-08 05:45 
Du har startet en lavine Per ;D

Ekstra Bladet på Kotaku
CoreCoreSkrevet 07/11-08 08:12 
Sejt :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Per SPer SSkrevet 07/11-08 09:45, rettet 07/11-08 09:48 
- og nu ligger den så lidt mere stabilt på You Tube.

YouTube
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 07/11-08 10:06 
Jeg har løftet mit højre øjenbryn, og mere er der vist ikke i den sag.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/11-08 11:52, rettet 07/11-08 11:53 
Flot at de ikke engang kan udtale "archeologist"...

Hvad blev der iøvrigt nogensinde af den idé at Lara Croft skulle have store bryster? Var det ikke det hun blev kendt på? Hende der har jo knap nok nogen. :! Jeg er skuffet!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 07/11-08 17:49 
Haha, det er sjovt at se nyheden sprede sig på 1Up, Kotaku, Go Nintendo osv. :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/11-08 20:05 
TV2 havde så deres indslag. "Ja, nu har spillet endelig fået en talsperson" (er det nr. 5... hvis man ser bort fra Jolie?) "og der er også lavet en film!" (mja, eller to... som TV2 har vist?).

Det der altid gør mig bekymret, er at når der er så mange faktuelle fejl i indslag om ting jeg ved noget om, hvor mange er der så i historier om krig, vold og finanskriser?!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/11-08 21:06 
Hvilken finanskrise? Det har aldrig gået bedre end det gør nu!
BeanoBeanoSkrevet 07/11-08 22:00 
Fortæl det til alle dem som går konkurs... :!
ckruseckruseSkrevet 08/11-08 16:25 
Måske Ekstra Bladet bare skulle vende tilbage til fladskærmstests og LesleyB billeder?
BeanoBeanoSkrevet 08/11-08 16:42 
Har hørt avensen skulle være ganske anvendelig som underlag i fuglebure...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig