X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Buzz til en 3 og 5 årig?


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 04/11-08 21:19 
har kigget på jungleparty, da det virker som det der har de mest simple minigames, men er det overhovedet sjovt for børn, ham på 3 har det mest med at bare trykke på knapper så derfor tror jeg et buzz spil ville være mere ham, men ham på 5 er vant til 2 d fighters og platform spil, og det vil måske være for simpel selv om jeg tror konkurrence elementet ville trække i ham.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 05/11-08 06:19 
Nabo-ungen på næsten 6 år har Buzz! Junior: Monster Rumble. Det kan godt underholde hele klikken incl. vores dreng.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Krans.KKrans.KSkrevet 07/12-08 21:19 
Min erfaring er også, at Junior spillene er super til børn fra 3 år og sådan også et godt stykke opefter. Jeg har spillet det med børn der har været i alderen 3 - 8/9 år (hvor den ældste var en knægt, der også spiller en masse lidt mere avancerede spil såsom platformere og endda strategispil), og de har allesammen haft det rigtigt skægt med det.

Et plus ved spillet er også, at der er en form for varierende sværhedsgrad internt i de forskellige minispil. I nogle af dem skal man sådan set bare trykke på den røde buzz-knap, mens der i andre kræves mere avanceret brug af controlleren og koordinering med, hvad der foregår på skærmen. Jeg vil tro de fleste børn vil have det sjovt. Jeg vil især anbefale abespillet, da jeg også synes, det er det mest charmerende.

Vores egen kære Kristensen herinde eeeelsker det i øvrigt også, og får små julelys i øjnene hver gang det herlige "abe-buzz" nævnes, så spørg endelig ham, hvis du vil vide mere!
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 07/12-08 22:15 
Jeg vil påstå, at det nærmest grænser til psykisk vanrøgt at udsætte børn for "abe-buzz".
Om de så kan lide det eller ej, så må det være skadeligt at bruge tid noget der kræver SÅ lidt hjernekapacitet.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig