X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resistance 2 beta-keys


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/10-08 22:47 
Vi har startet et nyt website og en ny tv-kanal med 24 timers gaming tv. Kom og få del i de 100 beta-keys vi har fået fra Nordisk Film.

G-TV
67 emne(r).
« < 1 2

Svar
CoreCoreSkrevet 05/11-08 18:09 
...og den er så væk igen :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 06/11-08 07:45 
Så vågnede GameSpot også op : 9/10

Link
nerosnerosSkrevet 06/11-08 09:52 
Kort og kedeligt review IMO.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/11-08 10:11, rettet 06/11-08 10:12 
Core>
Jeg har fået en invitation til en Killzone-beta via mail. Jeg ved ikke om det er noget alle gør...

Fik også en mail i går om at den private beta var udløbet og jeg skulle hente en ny klient til den åbne beta. Også et par stykker på min friends-liste der har fået den kan jeg se.
Ret tidligt at gå i åben beta syntes jeg :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/11-08 17:51 
Jeg har fået en killzone-key i dag.
nerosnerosSkrevet 06/11-08 22:01 
Why you little...choking sounds!
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/11-08 14:02 
Jeg prøvede mp i Leizig og det var sgu da meget underholdende :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/11-08 20:17 
Hvordan kan jeg komme ind i Killzone 2 betaen? Jeg vil så gerne prøve det!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 24/11-08 10:22 
Også mig, også mig!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 24/11-08 10:40 
Betaen er lukket og invite only pt. Men mon ikke der kommer en åben beta senere i januar/februar :)
nerosnerosSkrevet 24/11-08 11:32, rettet 24/11-08 11:33 
Det håber vi så :-) Jeg glæder mig ihvertfald meget til at se det også.

Nå tilbage til Resistance 2.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-08 15:28, rettet 24/11-08 15:29 
Resistance 2 er godt :) Grafisk har jeg aldrig set et spil der varierer så meget. Det væksler mellem meget flot til enormt grimt. Jeg er lidt træt af de orange/gule farver der er i næsten alle banerne fordi alle slag foregår åbenbart tideligt på aftenen :/ Tror faktisk bedre jeg kunne lide grafikken i etteren. Når alt det er sagt så spiller det rigtig godt, men er ganske ofte frustrende svært hvilket egentlig er noget jeg har savnet så det gør ikke mig noget. Kontrollen er virkelig god og helt hvad jeg forventer af en konsol-fps nu om dage (modsat FarCry 2 uhf!) og frameraten har indtil videre været rocksolid og det er nice :)

Multiplayer er forbedret på næsten alle måder. Det er virkelig sjovt at spille og de 20vs20 kampe jeg har spillet har kørt uden synligt lag.

Umildbart kan jeg bedst lide campaign-delen i etteren mens multiplayer i toeren er så uhyggeligt meget bedre at spillet som helhed er langt bedre end det første. Co-op har jeg ikke prøvet endnu men jeg regner med at det nok skal være sjovt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/11-08 15:41, rettet 24/11-08 15:42 
Er enig i meget af det du skriver. Det svinger meget grafisk... fra "meget pænt" til "grimt". Heller ikke vild med farvesætning i starten af spillet, men bliver betydeligt bedre senere. Generelt virker det meget klinisk og mangler flere effekter til at give atmosfære.

Campaign er en stor skuffelse IMO. Syntes etteren var sjovere selv om 2'eren starter bedre. Virker som om de har fokuseret mest på multiplayer delen som dog også er super.
De hypede meget "skala" men det bruges slet ikke i gameplayet (i campaign altså) og er meget lineært og uden overraskelser. Fjende AI er også en tak for simpel for et spil udgivet i 2008. Stadig værd at spille men R2 skal man købe for multiplayer delen, specielt co-op der er fantastisk og uden sidestykke :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-08 15:45, rettet 24/11-08 15:47 
Ja AI'en blev jeg også meget skuffet over. Jeg blev angrebet af de der Spinners i nogle mørke gyder og der gik alle som en efter mig og totalt ignorerede resten af holdet som eller skød lystigt på dem.

Vi må prøve noget Co-op engang :)

Uden at have haft etteren i maskinen længe så mener jeg at texturene er langt mere detaljeret deri. I toeren har de lagt alt for meget vægt på lyseffekter, faktisk så meget at det nogle gange bliver tungt for øjnene at kigge på det :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/11-08 15:48 
Konsolkongen>
Jeg blev angrebet af de der Spinners i nogle mørke gyder og der gik alle som en efter mig og totalt ignorerede resten af holdet som eller skød lystigt på dem.

Præcist - fjenderne ignorerer næsten totalt ens buddies. Ret komisk til tider.
De skulle hellere have droppet buddies hvis de ikke kunne opretholde illusionen ordenligt.

Ja, vi må co-oppe en dag. :)
Jeg spiller primært som medic (level 15) og også lidt som soldier (level 4-5).
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-08 16:14 
Jeg var ellers klar på Medic :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/11-08 17:35 
Der er da plads til 2-3 medics i et 8 player spil :)
67 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig