X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boom Blox


Svar
HulleHulleSkrevet 22/10-08 13:58, rettet 22/10-08 16:21 
Et fantastisk spil. Hvor har jeg hygget mig med at spille det. Prikken over i'et er den geniale bane-editor hvor man kan lave sine egne baner. Det er hylende skægt at lege Storm P og slippe sine kreative evner løs i sin egen lille årsag/konsekvens arena.

Er der nogen her inde på P:R der har været kreative og lavet deres egne baner til spillet? I så fald vil jeg gerne se dem, så send dem endelig over Wii.

Jeg kun lavet en enkelt lille en, kaldet "Creative Suicide", hvor en lille fyrs had til klodser, selv sætter en kædereaktion igang der leder til hans eget selvmord. Hverken videre original eller specielt godt lavet, men den var spas at lave.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 22/10-08 15:55 
Jeg lånte spillet på biblioteket her den anden dag, og jeg er også rigtig vild med det. Det er enormt skægt at smadre klodserne, og så føles det dejlig naturligt med Wii Remoten.

Spillede lidt multiplayer mod min lillebror. Det er en slags Klodsmajor, bare hvor det gælder om at vælte så meget som muligt i stedet for det omvendte.

Har dog ikke beskæftiget mig med Level Editoren endnu ... :)
HulleHulleSkrevet 22/10-08 16:25 
Hvis du på et tispunkt leger med bane editoren, så send mig endelig dine kreationer.

Glæder mig også til at spille multiplayer til træffet på fredag (hvis der ellers er nogen der gider). Er det du beskriver den eneste form for multiplayer der er i det?

Jeg håber der bliver en 2'er, med endnu bedre online implementering, med tilhørende server hvor man kan hente andres baner.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 22/10-08 21:25 
Nej, der er vist flere forskellige modes. Vi prøvede også en meget kedelig shooterdel, hvor man skal skyde rullende kasser ned på tid ...
CoreCoreSkrevet 22/10-08 21:39, rettet 22/10-08 21:40 
Hulle>
Hvis du på et tispunkt leger med bane editoren, så send mig endelig dine kreationer.

Jeg er helst fri. Jeg kan ikke forestille mig andet end at det ender med gullige og ildelugtende banedesigns :p

BOT:
Jeg har også Boom Blox, men har dog ikke spillet det voldsomt meget endnu. Men den smule jeg har spillet virker meget lovende.

Man kan sige meget om EA, men det sidste stykke tid, har de altså taget nogle ret positive skridt.

Jeg læste igår at de nu også har skrevet en kontrakt med Zack Snyder (300, Dawn Of The Dead) om et lignende koncept (altså ikke BB's, men Filmager/spildesigner-konceptet).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/10-08 22:57 
Hvor meget har Spielberg EGENTLIG haft med projektet at gøre? Er han idé-mand, designer eller hvad? Eller er han bare sat på som trækplaster for at skabe et link til filmbranchen og gøre filmkunder opmærksomme på spillet, så det måske sælger lidt bedre?
CoreCoreSkrevet 23/10-08 07:39 
Jeg tror at det er på idé-plan, at han er med.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HulleHulleSkrevet 23/10-08 10:18, rettet 23/10-08 10:49 
Core>
Jeg er helst fri. Jeg kan ikke forestille mig andet end at det ender med gullige og ildelugtende banedesigns :p

En bane fyldt med Gokke Blox..
Det burde egentlig kunne lade sig gøre at lave et mandligt kønsorgang der kommer gullige ting ud af :P

Mener også at Spielberg er idé manden bag konceptet, altså ikke bag det mandlige kønsorgan, men spillet ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig