X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: World at War


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/10-08 10:41 
Er der nogen, der ligger inde med en beta-kode for meget... så vil jeg mægtig gerne have den :-)
dchangdchangSkrevet 22/10-08 12:50 
Pb sendt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 13:40 
Hvis der flyder nøgler rundt er jeg også meget interesseret :)
HulleHulleSkrevet 22/10-08 13:48 
Ja tak :) Jeg vil da også meget gerne have en, skulle der være flere til overs.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 22/10-08 14:31 
Skuffene multiplayer anyway. Skulle have solgt min kode i stedet for. ><

Uheldigvis har jeg en ven der skal have min 3 kode. Ellers havde jeg haft 1 at give væk :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 14:32 
Vurderet udfra 1UP's show i fredags, lignede det meget COD4... men med flere farver og helikoptere udskifet med hunde ;)
WehnerWehnerSkrevet 22/10-08 14:40 
Fuldstændig. Det er stort set samme spil. Vi spillede betaen omkring fire timer i streg - et slæng, der spillede rigtig meget CoD4 i sin tid. Kan man lide det ene, vil man også kunne lide det andet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 22/10-08 14:40, rettet 22/10-08 14:42 
Ja. Men så bare med dårliger maps. (Alt for stor med for meget lort på dem. Dette er min menig), samt not VÆRSTE spawn system jeg nogensinde har oplevet.

Samt våben er langt fra gode. Især et helvede for snipers(som mig). Da bolt action våben første for sniper scope efter 25 kills. Problemmet er bare at få dem, da meget svær slå folk ihjel med bolt action når det kræver 2 skud. SMG er alt for stærke og del andre problemmer med dem

Håbet det blev første WW2 spil jeg kunne lide i lang tid. Men nej det bare CoD4 med WW2 mod der tabt noget af den sjæl.

EDIT: Som du kan se wehner. Kan man lide det ene betyder ikke man kan lide det andet. Set mange der enig med mig(af dem jeg spiller med. Og vi er ikke treych hader og infinite wards elsker!!!)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 22/10-08 14:42 
Jo I er :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-08 14:47 
Det er da kun positivt at folk der camper skal arbejde for at få scope til deres noob våben :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 22/10-08 14:50 
Først hov hov!
Jeg kunne ikke være mere ligeglad om hvem der lavet spillet(Håber stadig co-op bliver god. Så der er en grund til købe det)

Altså siden hvornår er snipers campers? De var let at komme af med dem i CoD4 vis de blev samme sted.
Campers er sgu for det meste SMG bruger! (Var i CoD4 og ser ud til det bliver deres vælge i WaW også. Da SMG er for stærke)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-08 14:51 
Det er det helt samme system, perks og engine fra CoD4 sat i en totalt overbrugt krig. Tænk engang over at WWII FPS spil ud i længere tid end selve krigen varede.
Det kunne have været så meget federe hvis de f.eks. havde sat det i Vietnam krigen eller i fremtiden... Laser våben kunne have været totalt badass. :)
dpldplSkrevet 22/10-08 14:53 
Vil meget gerne se en sci-fi shooter fra IW :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-08 14:59 
Samme hér. Jeg mener... Der er ikke rigtig nogen sci-fi shooters der har gået den dér "realistisk" vej som Call of Duty spillende gør (andet end Battlefield 2042) så det kunne være super fedt at have en fiktiv konflikt sat et par 100 år inde i fremtiden med energi-baserede våben osv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-08 15:16, rettet 22/10-08 15:17 
dpl>
Altså siden hvornår er snipers campers? De var let at komme af med dem i CoD4 vis de blev samme sted.

Det er ganske lidt jeg fik spillet COD4 online, desværre. Men der er en tendens til at folk der klynger sig til sniper ikke flytter sig ret meget rundt på banen. Mit indlæg skulle selvfølgelig ses som en jokes :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/10-08 15:38 
Beano>
...men med flere farver og helikoptere udskifet med hunde ;)

*forestiller sig køtere med specialdesignede propel-hjelme på hovedet* DOH!
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 15:40 
Flyvende hunde?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/10-08 17:25, rettet 23/10-08 15:23 
Kunne godt nok også godt tænke mig at se et FPS spil der foregår i NAM, damn det kunne være godt :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HulleHulleSkrevet 22/10-08 21:51 
Håber på at Wii bliver ordentlig online, så investerer jeg i spillet til den konsol.. Den trænger kraftigt til et ordentligt online spil. I følge IGN skulle det være med perks og det hele, omend de ikke har testet det endnu.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 12/11-08 09:14 
Så er de første anmeldelser så småt begyndt at komme online.

Desværre så består online delen af Wii versionen, kun af free-for-all, team deatmatch og harcore udgaverne af disse (dog med level system og perks, som vi kender det fra COD4).. Syntes personligt at det er skuffende at de ikke inkluderer alle de forskellige online modes. Hvorfor ikke lave det bedste spil muligt, i stedet for at lade Wii ejere i stikken!

Far er skuffet, men investerer i det alligevel.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 09:20 
Hvorfor ikke investere i en af "de store versioner" når du nu ligger vægt på multiplayeren?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-08 09:22 
Danny Salling>
Kunne godt nok også godt tænke mig at se et FPS spil der foregår i NAM, damn det kunne være godt :-)

Der kan jeg godt anbefale Vietcong. Det er noget forældet nu men jeg syntes at det var et af de Vietnam spil der gav mest stemning.
SumezSumezSkrevet 12/11-08 09:46 
Hehe, demoen af Vietcong var faktisk rigtig fed, og jeg har vist også den fulde udgave af spillet, men har aldrig prøvet det >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 12/11-08 09:47, rettet 12/11-08 09:47 
PalleJensen>
Hvorfor ikke investere i en af "de store versioner" når du nu ligger vægt på multiplayeren?

Kan godt se det ikke giver så meget mening, men har det gamle spil til 360'eren, og det snurrer stadig i maskinen hvis jeg skal have et godt fps fix online. Af hvad jeg spillede af beta'en, og har fået fortalt, så virker det nye ikke anderledens end sin forgænger. Siden jeg har en del venner med Wii, så hellere investere i Wii versionen så jeg også kan spille lidt med dem :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/11-08 10:12 
Har haft alle de NAM spil der var til den gamle box, de var sku ret fede, men jeg tror bare at jeg idag ville synes de var noget kedelige, for efter min mening er spil i den genre blevet forbedret merkant igennem årene, så jeg tror jeg venter til der kommer noget til 360´eren :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JuggernautJuggernautSkrevet 12/11-08 10:17 
Her er den første anmeldelse fra IGN:

Link...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 12/11-08 10:26, rettet 12/11-08 10:26 
Det ser sgu alligevel ret fedt ud online. Der er også bonus på Wii når man har kill-streak, dette nævnte IGN intet om hvor vidt der var eller ej, så frygtede at det var skrabet væk.

Jeg glæder mig alligevel :)

Tak til Juggernaut for link til Wii MP video.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
jaesjaesSkrevet 17/11-08 17:39, rettet 17/11-08 21:30 
"Infinity Ward's director of communications Robert Bowling has unleashed a stunning broadside on Activision producer Noah Heller"

http://www.gamesindustry.biz/articles/call-of-duty-director-attacks-activision-producer

Hehe, sådan skal de have det, producerne, der ikke ved noget om de produkter, de markedsfører.

Det originale rant fra Robert Bowling:
http://www.fourzerotwo.com/2008/11/07/noah-heller-stop-doing-interviews/

EDIT: Vigtigt at indskyde, at Activition har udgivet de to seneste spil i serien - i det lys er rantet nærmest guld :)

EDIT 2: Woops, det originale rant er naturligvis af Robert Bowling.
CoreCoreSkrevet 17/11-08 22:31 
Jeg hader hader hader Treyarch.

Det er mig en gåde at man vælger at gå et skridt tilbage i en series udvikling, og lave et Call Of Duty 2.5 efter 4'eren.

Af en eller anden grund spiller jeg det alligevel. Jeg er en luder for skydespil :(

Men nej, hverken flammekaster eller Kiefer Sutherland redder op på noget, og jeg syntes det er pinligt at man vælger at beholde WWII i fokus, når man tydeligvis ikke selv kan leve med sine egne begrænsninger. Allerede i anden mission, skal man med en laser designator udpege bombemål rundt omkring på banen.

Laser-designator'en og laser-guidede våben generelt blev først opfundet i 60'erne :!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WikzoWikzoSkrevet 17/11-08 22:34 
Jeg ejer endnu ikke spillet, men køber det helt sikkert på et tidspunkt online og co-op ... og så selvfølgelig for den nye Zombie Nazi-mode.

Jeg har imidlertidig læst et udmærket review på Destructoid, som jeg synes giver et rigtig klart billede af, hvad man kan forvente af spillet.

Destructoids anmeldelse af CoD: WaW
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 22:47 
Zombie mode er det en hel campaign eller bare nogle deathmatch arena-agtige kampe?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-08 00:17 
Det er en mode hvor man er i et hus, og så skal man igennem waves af zombie'er, som stater blødt, og ender med at blive så svært at man dør. Der er 1 bane.

Jeg har spillet i et 4 player co-op på arbejdet, og det sparker seriøst røv. Man får points hver gang man dræber en zombie eller lapper et vindue, og de points kan man så bruge til at købe adgang til nye våben (som hænger på væggene), og til at købe sig adgang til andre steder i huset f.eks ovenpå, så man køber lidt mere plads at rende rundt på, samt nye våben.

Jeg kan kraftigt anbefalde den her zombie-mode hvis man har 3 venner, man bliver simpelthen nødt til at arbejde samme hvis man vil overleve.

Vi er ikke engang begyndt på campaignen endnu, kun zombie-mode. Vi prøvede også left 4 dead demo'en, men det er intet i forhold til CoD5.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 18/11-08 00:21 
Er den mon også i pc-udgaven?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-08 00:32 
Det er pc udgaven vi spiller
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-08 02:03 
Det lyder da helt vildt sjovt. Måske spillet engang skal ha' en chance alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 22/11-08 00:00 
4/10 alligevel Core :o Jeg venter stadig på spillet og glæder mig egentlig (selvom jeg godt ved, at det er knap så godt som fireren). Kan du skrive lidt mere om, hvorfor det ligger hele fem karakterer under, når det på mange måder ligner en klon i en lidt anden setting?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/11-08 00:22, rettet 22/11-08 00:24 
Jeg gik tilbage til COD4, lige efter jeg havde fået COD5 i dag, spillede det i 2 timer, online delen er meget kedelig og det var den jeg gik efter, banerne er flotte, men opbygningen af dem træls, kan MEGET bedre lide COD4 våben, baner og de dejlige claymores :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
PlaykidPlaykidSkrevet 22/11-08 01:17 
Tilgengæld kan campaignen vel kun være bedre med co-op og zombie mode? :)
Spiller nu: Halo 3
CoreCoreSkrevet 22/11-08 10:19, rettet 22/11-08 10:23 
Wehner>
hvorfor det ligger hele fem karakterer under, når det på mange måder ligner en klon i en lidt anden setting?

Fordi at det er en dårlig klon. Horribelt bane-design online, dumme fejl i singleplayerdelen, samt et fantasiløst banedesign der er så lineært at det næsten kunne være en on-rail-shooter. Forskruet forhold til virkelighedens WWII, og en alt for overpowered flammekaster. Usynlige fjender der kan ramme rundt om hjørner, og et crappy aim.

Skabelonen er rigtig nok fra COD4, men design og historie hænger stadig som et COD2-wannabe, bare dårligere. Og uden at tage tid (jeg hader time-tælling), så tror jeg faktisk at kampagnen er kortere end COD4's.

Hvor må det være rart at man som spiludvikler, bare kan tage andres arbejde, og plastre sit eget uambitiøse historieforløb oven på.

Som et af de få positive punkter, er scoren faktisk ret fed.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 22/11-08 10:30 
Ok, vi må se, hvad jeg synes, når jeg får det. Nu er jeg i hvert fald advaret :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 22/11-08 11:00 
Ja - men du plejer at blive ret begejstret for spil med co-op-del, så den alene giver det nok et plus ekstra i din bog.

Ikke at jeg er helt uenig i den holdning, men det er efterhånden mange spil der byder på co-op, så nu syntes jeg godt at jeg må kræve et bedre spil, på trods af co-op-delenes eksistens. ;)

Jeg glemte i øvrigt at brokke mig over spillets helt ufatteligt mange scriptede sekvenser. Og af guderne må vide hvilken grund, er disse hele tiden lagt EFTER spillets checkpoints, så det virkelig trækker i tålmodigheden, hver gang man dør.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/11-08 11:36 
Det er mærkeligt IGN og Gamespot giver det ros /=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
RaGeRaGeSkrevet 22/11-08 11:41, rettet 22/11-08 11:43 
Det hele er jo baseret på den enkeltes mening i reviews, så det er jo ret forståeligt med de mange delte holdninger :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CoreCoreSkrevet 22/11-08 13:11 
KroeboCop>
Det er mærkeligt IGN og Gamespot giver det ros

Jeg tror at COD er en af de titler, der står til høje karakterer allerede før anmelderne får dem spillet. Sådan virker det i hvert fald nogle gange.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 22/11-08 14:07 
Njarh, lige i CoD's tilfælde, så er det vel kun Infinity Wards udgaver, som folk har forventninger til. Jeg må indrømme at jeg blev overrasket over at det kom allerede nu - men da jeg så tema og udvikler så tænkte jeg "Ah, et bump på vejen, ligesom CoD3".
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 22/11-08 14:17 
Core>
Ja - men du plejer at blive ret begejstret for spil med co-op-del, så den alene giver det nok et plus ekstra i din bog.

5/10 så :)

Core>
Ikke at jeg er helt uenig i den holdning, men det er efterhånden mange spil der byder på co-op, så nu syntes jeg godt at jeg må kræve et bedre spil, på trods af co-op-delenes eksistens. ;)

Jeg har skam også skekuleret over, om der ikke kommer så mange spil med co-op nu, at man ikke skal belønne dem, der har det, men i stedet trække dem ned, der ikke har (hvis det forekommer relevant naturligvis).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/11-08 14:58 
Core>
KroeboCop>
Det er mærkeligt IGN og Gamespot giver det ros

Jeg tror at COD er en af de titler, der står til høje karakterer allerede før anmelderne får dem spillet. Sådan virker det i hvert fald nogle gange.

Amelder de et spil inden de får det, det kan man da ikke, er ikke helt med ?=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-08 15:02 
Jeg tror han mener et spil hvor anmelderne allerede inden de får det i hænderne har besluttet sig for at det skal have enten top eller bundkarakterer. Et eksempel på dette kan være GTA serien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/11-08 15:09 
Hmm ok (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
HulleHulleSkrevet 14/12-08 15:58 
Nogen der spiller Wii udgaven? Så lad os udveksle friend codes.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig