X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Pigespil" og partyspil til Xbox 360


Svar
HitzHitzSkrevet 17/10-08 20:43 
Står og skal ud og købe ny konsol og har altid været til xbox og det er også mit foretrukne valg. Der er dog det probem at det er sammen med kæresten og hun har altid været mere til playstation.

Hun er dog mere eller mindre med på ideen om en xbox men hun syntes dog spil udvalget er meget bedre på playstation end xbox. De spil hun leder efter til xbox er spil som Buzz og Singstar som man kan spille sammen med venner og familie. Udover dette også generelt "Tøse games" som hun selv formulerer det.

Håber I kan hjælpe med noget lignende så hun lige kan få det sidste skub over på xbox siden.

På forhånd tak.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-08 20:57 
Viva Pinata er godt for alle... Så er der "scene it" som party spil og "Lips" på vej som Singstar klon.
HeroldHeroldSkrevet 17/10-08 20:58, rettet 17/10-08 21:00 
Jeg må indrømme at hvis du på nogen måde skal være en pleaser, så kan du ikke hive en Xbox ind i hjemmet, hvis du skal leve op til de krav. Der er intet på Xbox 360 der matcher Buzz og Singstar - det tætteste du kommer er Scene It, og det er bare ikke det samme.

Skal du have hende over på Xbox-siden, skal du finde nogle spil, der appellerer til hende - her vil jeg umiddelbart nok pege på Kameo som et af de første.

Edit: Oh ja, som Darkbeat skriver er Viva Pinata også en god idé.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 18/10-08 01:53, rettet 18/10-08 01:59 
Holder også på Lips, som er Microsofts svar på Sing Star. Også glemmer i helt at Dancing Stage (Universe 2) også er ude til Xbox 360.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dpldplSkrevet 18/10-08 02:43, rettet 18/10-08 02:45 
Viva pinata er genialt og passer til alle.(En af mine favoritter)
Som sagt er Lips MS svar på singstar, personlly lød LiPS bare bedre IMO.
Scene it er MS svar på Buzz

Så kommer der også Youre in the Movies, hvilket enlig passer fint ind med de spil du nævnet selv, vis jeg husker rigtig. Så tro enlig begge konsoller står meget lige angående spil som det.

EDIT: Huske LiPS tillader dig at synge sange fra din egne musik samling.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JmogJmogSkrevet 18/10-08 11:02 
Indtil Lips kommer, så kunne Rock Band jo være et alternativ. Køb spillet alene og brug X360-headsettet. Så kan hun jo rende rundt og lege Britney Spears uden kabler :-)
HeroldHeroldSkrevet 18/10-08 13:06 
dpl>
Som sagt er Lips MS svar på singstar, personlly lød LiPS bare bedre IMO.
Scene it er MS svar på Buzz

Men spørgsmålet er så om de er lige så gode?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/10-08 15:00 
Vi kan altså konkludere at PS3 er en tøsekonsol? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HitzHitzSkrevet 19/10-08 16:13 
Takker mange gange for alle svarene.

Da hun hørte Lips var på vej var hun overtalt for så havde hun noget at invitere tøserne over til.

Men mange gode titler i er kommet frem til vil hvertfald lige undersøge dem alle.

Nu kommer spørgsmålet så bare om jeg skal ud og købe nu eller vente lidt og se om der kommer et godt bundle her til jul?

Hva syntes i?
dpldplSkrevet 19/10-08 17:01 
Op til dig selv. Men der skulle kom 7 eller deromking bundle I ÅR! ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/10-08 17:42 
Jeg er ikke sikker på hvordan den sætning skal drejes. Skal det forstås at der kommer syv forskellige 360 bundles i år?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 19/10-08 18:56, rettet 19/10-08 19:17 
Ja, vis jeg husker rigtig, hvad der stod på neogaf.

2sec, prøver lige at finde det igen (siker på det var EU bundles, men kan jo tage fejl)

EDIT: fandt det

Her
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig