X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mother 3 Fan translation er klar


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-08 17:55 
Så er den længe ventede fan translation af Mother 3 endelig kommet.

http://mother3.fobby.net/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-08 21:58, rettet 17/10-08 21:59 
Jeg synes at sådan nogle fanoversættelser er en fantastisk ting. Jeg har selv købt et hjemmebrændt MD cartridge med Monster World IV på engelsk, det var virkelig positivt. Og jeg er pt. igang med fanoversættelsen af Shining Force III Scenario 2 og det er noget af det bedste jeg har spillet i meget lang tid.
Ved ikke om det er en gammel version af oversættelsen jeg fik patchet for næsten alle priests og shopkeepers mangler tale når man er kommet et stykke ind. Resten har virket meget færdigt og har været yderst spilbart.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-08 23:09 
Fans har råbt på en lokalisering af Earthbound 2 (Mother 3) så det er fedt når nogen gidder bruge energi på at fanoversætte sådannoget.
happyEDhappyEDSkrevet 18/10-08 10:27 
Husk nu at købe originalen. ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/10-08 20:07, rettet 19/10-08 23:38 
Er der nogen måde hvorpå man kan patche den originale japanske udgave, og spille det på sin GBA?

(skal ikke forstås som et frækt svar til HappyED)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 20/10-08 08:41 
GBA flashkort koster ikke forfærdeligt meget. Den tilhørende hardware kan både bruges til at kopiere fra original-carts og til at lægge patchede spil ud på kortet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 20/10-08 09:20 
Ja lige præcis, har spillet den første time. Jeg bruger EZ kort.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/10-08 14:34, rettet 20/10-08 15:01 
Kan jeg få en til at smide et link til det korrekte produkt? Bare så jeg ikke går galt i byen.

EDIT: Jeg fandt selv noget brugbart!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 20/10-08 16:02, rettet 20/10-08 16:03 
Så findes der jo også en boktai 3 patch ikke helt så fuldført som denne.

Og noget lækkert homebrew du kan spille derpå, så det ikke kun er for mother 3 du køber.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/10-08 16:17 
For de 150,- jeg har fundet EFA Linker II til er Mother 3 rigeligt :D Men det er da rart at der følger flere muligheder med.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 20/10-08 16:53 
så skal du huske at ligge prisen på spillet oveni ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/10-08 17:06 
Selvfølgelig, og jeg har desuden netop forudbestilt Fan Guiden. Til 32$ kan det ikke gå helt galt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-08 21:12 
happyED>
Så findes der jo også en boktai 3 patch ikke helt så fuldført som denne.

Hvordan skal det så spilles hvis der ikke er solcelle i ens flashcartridge?
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 20/10-08 21:16, rettet 20/10-08 21:16 
Det er også i boktai 3 patchen.

Du styre det med l knappen + en anden jeg ikke lige kan huske.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-08 21:22 
Det lyder ikke specielt spændende så :( Solcellen var en kæmpe del af toeren (det eneste jeg har spillet). Og det må da være lidt fusket hvis man selv kan regulere det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 20/10-08 22:29 
Ah jeg spillede med mit hjemmelavet mod af solcellerne i 2. og det syntes jeg var godt.
Iden er god med solcellerne, men det en nu bare ikke til at se noget i solskin.
Og spillet er faktisk stadig rigtig godt selv om man selv kan regulere lidt.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-08 22:48, rettet 20/10-08 23:01 
Toeren kunne være ekstremt belastende hvis man spillede om aftnen. Faktisk var der flere steder man ikke kunne komme igennem uden at have sollys. Men det synes jeg nu var charmen ved spillet og helt at skulle udvære det vil jeg mene er at snyde sig selv for en god oplevelse og det gør spillet alt for nemt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 21/10-08 08:05 
Det er rigtig at spillet bliver lidt lettere, og at meget at charmen ved spillet, er lige præcis sol sensoren, men faktisk fik jeg mere ud af spillet da jeg spillede med mit mod. (Har gennemført 1'eren og det meste af 2'eren uden)

Og spillet er stadig på min top ti af spil gennem tiderne.
Tror faktisk at mange ikke har kunne nyde det pga solcellen.
Derfor det er lidt overset.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/04-09 14:25 
Så kom min players guide endelig ind ad døren, og den er godt nok lækker, og top professionelt lavet.

Så mangler jeg bare at komme i gang med spillet på min GBA :)

Jeg har ledt efter EFA linker II, men kan ikke finde den nogen steder, og har svært ved overhovedet at finde nogen kort der kan det samme. Er der nogen der har forslag, eller måske endda et brugt et af slagsen jeg kan købe?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig