X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live nede?


Svar
TitusDKTitusDKSkrevet 14/10-08 09:59 
Troede lige jeg skulle købe mig fattig på xboxlive, er det nede eller er min isp blevet cranky?
BeanoBeanoSkrevet 14/10-08 10:12 
Tror det er oppe - kan ihvertfald se at nogen af mine venner er online via web front-enden ;)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/06-09 17:49 
Er jeg den eneste der synes jeg ikke er blevet odentlig informeret om dagens offline event?
Har ikke været online siden engang i sidste uge, så har ikke set en evt. besked, og kan jo af gode grunde ikke se den idag. Jeg har ikke modtaget nogen email om det, og jeg følger ikke med i Major Nelsons blog (om jeg bør eller ej er jo også ligegyldigt).

Var alle I andre klar over at XBL er offline idag?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HeroldHeroldSkrevet 16/06-09 17:51 
Njøh?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 16/06-09 17:56, rettet 16/06-09 17:57 
Ja, man fik en besked på Live for et godt stykke tid siden, hvor det blev varslet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 16/06-09 17:57 
Jeg mindes ikke at have fået nogen besked, men jeg kan have overset den. Hvis nogen har fået den, burde alle jo.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/06-09 18:01 
Hmm, ja det giver jo egentlig mening, kan bare intet huske om det.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dRxLdRxLSkrevet 16/06-09 18:28 
Jeg skulle lige til at skrive om den besked.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/06-09 20:16 
Jeg har fået beskeden på Xbox Live og det har været nævnt både på xbox.com (vist nok), Major Nelson og på en række forskellige websites. Hvis man ikke har set det, skulle man se at komme ud fra den sten man lever under... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/06-09 20:30 
Hvis du kan finde det på xbox.com (indenfor de første 30 sek., eller 10 klik) så held og lykke! Det samme gælder for den danske afdeling.

Bare fordi man spiller xbox er det jo ikke ensbetydende med at man abbonerer på Major Nelson, vel!

Desuden, hvis ikke du har hørt/set det, så er det eksamenstid for en ret stor del af den danske befolkning, så måske man ikke sidder og surfer rundt på diverse spil-sites.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/06-09 20:30, rettet 16/06-09 20:32 
Jeg abbonerer ikke på Major Nelson - det er bare at gå ind på sitet... Men nå nå - godt ord igen. Sikken du tager på vej... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 16/06-09 20:33 
Jeg kan altså heller ikke lige se hvorfor Major Nelson skulle være en absolut nødvendighed at besøge regelmæssigt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/06-09 20:39 
PalleJensen>
Sikken du tager på vej... :)

Well, har ikke haft verdens bedste uge hidtil. Så er måske lige lovlig pirrelig.
Men brugte en time med at rodde med netværk, fordi den fejl xboxen gav mig var noget med for lav MTU størrelse. Det har jo intet at gøre med, at den ikke kan finde XBL i det hele taget. Og så synes jeg bare det er for dårligt at de ikke har sendt en mail, eller skriver det på deres side.

... :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/06-09 10:58 
Det er sjovt, for jeg blev sådan lidt: "ja ja whatever, I har off dag, nu har jeg forstået det."

Så selvom det måske virker irriterende, at Major Nelson er den eneste kommunikationskanal ang. Xbox Live, så vil jeg kraftigt opfordre til at bruge hans RSS feed. Så har man historierne i overskriftsform.

Han udlodder i øvrigt ofte spil via sin Twitter :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 17/06-09 11:07 
Nedetiden har altså også været annonceret på andre sites inden, så... :)

F.eks. her
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig