X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

World of Goo


Svar
EchoEchoSkrevet 11/10-08 18:09 
Jeg har kun hørt om spillet få gange, men nu har ign altså givet det 9.5!

Jeg har endnu ikke læst anmeldelsen, men det bliver jeg vist nødt til :)

Jeg ville bare lige gøre jer andre opmærksomme på det, og så har vi jo også en tråd, når spillet udkommer i 1. kvartal næste år.

Absolutely phenomenal!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HulleHulleSkrevet 11/10-08 21:17 
Har godt set at det er blevet godt modtaget, bla. også på Eurogamer (PC) hvor det vakte min interesse. Ser frem til Wiiware eller Linux udgaven.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 23/04-09 09:15, rettet 23/04-09 09:16 
Nu kan det købes online via amazon.com. Billigt.. Jeg kan dog ikke helt gennemskue om koden kan bruges i danmark. Nogen der ved dette?

Her..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 23/04-09 13:33, rettet 23/04-09 13:34 
Nej, det kan du ikke.

"# Online Game Code: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address."

World of Goo er et fantastisk spil, så selvom det er lidt smådyrt (ifht. WiiWare-standarden), er det alle pengene værd! Efter min mening er det et af de bedste spil fra 2008.

2D Boy om Amazon-aftalen
HulleHulleSkrevet 23/04-09 19:53 
Tak for det, selvom det ikke var det svar jeg ønskede der ville komme :)
Det har godt nok fået manger roser, det spil. Det skal bestemt også prøves på et tidspunkt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JmogJmogSkrevet 23/04-09 20:36 
NU er problemet jo heller ikke større end at man kan købe det direkte fra producentens hjemmeside. Det gjorde jeg og spillet er RIGELIGT prisen på 20 USD værd. Det er enormt fængende.
HulleHulleSkrevet 24/04-09 09:30 
Forsøger nu heller ikke at gøre et stort problem ud af det. Det koster jo også kun 15 euro på Wiiware siden.. Men kunne jeg spare de 30 kroner ekstra, så kunne jeg jo lige så godt gøre det.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 25/04-09 12:53 
Prøv eventuelt pc-demoen først; dén fik mig solgt med det samme. Wii-versionen fungerer lidt bedre, synes jeg, og har mulighed for flere spillere, men ellers er versionerne identiske, så vidt jeg ved.
HulleHulleSkrevet 26/04-09 09:40 
Uhh, der er en demo :) Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det. Den skal da prøves..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 21/07-09 09:09, rettet 21/07-09 09:10 
Så fik jeg endelig købt World of Goo til WiiWare.
Det er sjovt, i starten tænker man "det er da meget skægt, men jeg forstår ikke al hypen", men efterhånden som man kommer ind i det, forbløffes man over hvor meget de kan variere spillets puzzles, samt den absurde humor, der gennemsyrer spillet på en nærmest Braid-agtig facon.

Et af de dyreste spil på WiiWare, men det svarer vist ikke engang til mere end 100kr, så det er klart anbefalet herfra. Jeg ville ønske at det var længere, men det er ikke fordi der ikke er rigtig mange gameplaytimer i det allerede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 21/07-09 12:02 
Jeg skal på lørdag til Aalborg for at deltage i noget, der hedder Game Development Camp, hvor vi udvikler vores eget computerspil på ni dage. Dér kommer blandt andet Ron Carmel, som er den ene af 2DBoys, holdet bag World of Goo. Jeg glæder mig utrolig meget til at møde ham og høre om udviklingen af World of Goo :)
BeanoBeanoSkrevet 14/10-09 10:05 
WoG på vej til iPhone :D

"World of Goo announced for iPhone"
HeroldHeroldSkrevet 14/10-09 11:00 
Der er vist noget med at man kan købe World of Goo til pc for hvad man har lyst til at give for det i denne uge.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 14/10-09 21:19 
Beano>
WoG på vej til iPhone :D

De har arbejdet længe på det, men har stødt på problemer angående styringen, idet éns finger (musen) jo dækker for det meste af skærmen.

Jeg har faktisk set spillet køre på en iPhone, da Ron Carmel til Game Development Camp 2009 viste mig det. Han viste også et nyt spil, som han i fritiden arbejder på. Det var/er et slags tower defence-spil, hvor man sætter tesla coil-lignende elpæle op, som skal forbindes med elektricitet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig