X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Illbleed


Svar
SideshowSideshowSkrevet 06/03-03 01:26 
Er der nogen der seriøst har brugt over 2 timer på det? Hvis ja, og overlevet det. Så vil jeg gerne have et hint om, hvordan man holder det tændt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-03 01:38, rettet 06/03-03 01:40 
Det kan ikke lade sig gøre, det er lidt ligesom "The Ring", har du set eller spillet Illbleed, så dør du om en uge.... hvis du da ikke er gået i koma efter 1 time spille tid :)

Et hint kunne dog være at superglue powerknappen til.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 01:54 
Illbleed er et godt koncept, bare dårligt udført > frygtelig tragisk. Hvis Climax kikser med deres kommende RPG, Sudeki til Xbox, generhverver jeg Blue Stinger og mindes de mange dejlige timer, jeg havde i selskab med det...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 06/03-03 01:57 
Har dRxL her en Blue Stinger-sjæleven? Lyder vildt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 06/03-03 01:58, rettet 06/03-03 01:59 
Blue Stinger var fedt! (Mit første DC spil =)Det er tragisk overhovedet at sammeligne dem. Dog skulle man lige komme over de elendige kameravinkler.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 06/03-03 02:02, rettet 06/03-03 02:02 
Jeg indrømmer aldrig at have givet spillet chancen. Alene hovedpersonens forfærdelige løbeanimation skræmte mig væk ;)

Det hele virkede bare enormt kitchet, hvilket selvfølgelig også kan have sin charme...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 06/03-03 02:05 
Man skal bare ind i spillet først, så er det rigtig fedt. Det var heller ikke så svært idet, at det var mit første spil til maskinen.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dRxLdRxLSkrevet 06/03-03 07:33 
Restless Eyes >
Dog skulle man lige komme over de elendige kameravinkler.

I den vestlige version er kameravinklen låst fast til at være lige bag hovedpersonens nakke ala Tomb Raider. Det vilde er at versionerne er savegame kompatible med hinanden så man kan selv sammensætte sit eget "directors-cut" ved at skrifte mellem dem hved forskellige savepoints.

Blue Stinger er forresten annonceret til xbox, så det glæder jeg mig til at se hvad er for noget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 06/03-03 11:33, rettet 06/03-03 11:34 
hehehe Blue Stinger.. det er lidt sjovt da jeg fik min første DC, var det også det allerførste spil jeg smed i. Og RJK har ret, animationerne er rimelig kiksede og jeg var ved at falde bagover af den amerikanske voice over. Nu var det den japanske udgave jeg prøvede, så om det blev rettet ved jeg ikke, men det virkede halvkikset.. ;)


EDIT: Hvad med Omikrons Soul, Nomad. Jeg har hørt en masse om det, og der er fanbaser over det hele (well næsten).. men er det godt
Hvad sker der?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 16:22 
la0s >
hehehe Blue Stinger.. ...men det virkede halvkikset.. ;)

Og deraf den totalt B-agtige charme. Der er bare et eller andet ved stemningen, musikken og grafikken, som fik mig til at spille det helt igennem. Ikke specielt frisk gameplay, men ikke desto mindre håbede jeg på at se en toer. Uden originalens fejl og mangler kunne det blive en stærk titel...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
CronossCronossSkrevet 06/03-03 16:41, rettet 06/03-03 16:41 
la0s >

EDIT: Hvad med Omikrons Soul, Nomad. Jeg har hørt en masse om det, og der er fanbaser over det hele (well næsten).. men er det godt

Nomad Soul- Omnikron er et fantastisk spil. Personligt mener jeg at det er blandt de bedste til Dreamcasten, alene pga. David Bowies forrygende musik. Selve spillet er yderst interessant, med en både original og veludført historie.
OmenOmenSkrevet 06/03-03 17:12, rettet 06/03-03 17:13 
Nomad Soul- Omnikron er et fantastisk spil. Personligt mener jeg at det er blandt de bedste til Dreamcasten, alene pga. David Bowies forrygende musik. Selve spillet er yderst interessant, med en både original og veludført historie.

Jeps, Omikron er temmeligt fedt, men er i bund og grund et Adventure spil, så hvis det ikke siger dig noget... og ja Bowies medvirken giver bestemt spillet en ekstra dimension. Er Fahrenheit fra quantic dreams egentligt udkommet?

Jeg forstår nu ikke helt at der er nogle af jer der synes så godt om Blue Stinger, her må jeg nok tilslutte mig den generelle mening om et meget middelmådigt produkt...
Vote Ficus!
SephirothSephirothSkrevet 06/03-03 17:29 
Jeg synes sq osse, at Blue Stinger var fedt! Det var det eneste spil, der rigtigt tiltalte mig ved DC-launchen - idag virker det yderst primitivt i modsætning til andre af launch-titlerne...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/03-03 08:59 
StrideR >
Illbleed er et godt koncept, bare dårligt udført > frygtelig tragisk. Hvis Climax kikser med deres kommende RPG, Sudeki til Xbox...

Hehe!! Nu er det to helt forskellige firmaer der står bag Illbleed og Sudeki. Det er Climax Graphics der står bag Illbleed og Climax der står bag Sudeki (og MotoGP f.eks) - det er to helt forskellige firmaer...

Så der er sikkert ingen umiddelbar grund til bekymring Anders... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/03-03 12:17, rettet 07/03-03 12:18 
PalleJensen >
StrideR >
Illbleed er et godt koncept, bare dårligt udført > frygtelig tragisk. Hvis Climax kikser med deres kommende RPG, Sudeki til Xbox...

Hehe!! Nu er det to helt forskellige firmaer der står bag Illbleed og Sudeki. Det er Climax Graphics der står bag Illbleed og Climax der står bag Sudeki (og MotoGP f.eks) - det er to helt forskellige firmaer...

Så der er sikkert ingen umiddelbar grund til bekymring Anders... :-)

My bad... henholdvis japanske (Blue Stinger) og engelske Climax (Sudeki). Derfor er det ikke ensbetydende med, at Sudeki kommer til at holde alligevel, bare fordi det er til Xbox >;) Edge var rimelig positive overfor Sudeki, så måske... Climax roder ikke desto mindre med en ny form for Matrix-agtig RPG-gameplay, så man er nødt til at være skeptisk, hvis man er til traditionelle RPGer...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/03-03 17:56, rettet 07/03-03 22:09 
Derfor er det ikke ensbetydende med, at Sudeki kommer til at holde alligevel, bare fordi det er til Xbox >;)

Hvem snakker om platforme? Du drog den konklusion, at Illbleed var skidt og derfor var du bekymret for Sudeki. Jeg pointerer bare, at spillene laves af to forskellige firmaer der ikke har noget med hinanden at gøre, så derfor er der ikke umiddelbart noget at være bekymret for på det område.

:-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig