X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA Chinatown Wars


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/10-08 23:18 
Jeg havde godt nok glædet mig til det her, men det ser sku ikke så godt ud må ma sige ind til vidre:

Øv GTA
Hoid to colony C05 where the computer is...
KamekKamekSkrevet 08/10-08 23:25 
Jeg tror ikke den video er ægte. Der blev frigivet nogle screenshots for et stykke tid siden der ser noget anderledes ud.

Video med screenshots
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/10-08 23:40 
Ok, et var lidt bedre :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
GreaseballGreaseballSkrevet 09/10-08 01:06 
Den første film ligner mere som om nogen har leget lidt med Driver til GameBoy Advance.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/10-08 11:03 
Ja det tænkte jeg også på :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/03-09 16:35, rettet 20/03-09 16:36 
Er her nogle der har prøvet at spille online, eller ved hvor der ligger lidt video med online gaming?
Hoid to colony C05 where the computer is...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/04-09 09:12 
GTA: Chinatown Wars har solgt skuffende 90.000 eksemplarer i USA i marts måned. Mange taler om, at Nintendo har brug for "voksne spil" og "at det er godt at se spil som Madworld og GTA: CW på Nintendos maskiner", mens de første salgstal for begge titler er skuffende.

Måske Nintendo slet ikke har brug for denne type spil? Måske man bare skulle indse, at langt størstedelen (ikke hardcore gamere som os) af Nintendo købere er familier og de vil bare have Pokemon og andre familievenlige spil.

Har Nintendo i virkeligheden brug for spil som GTA: CW og Madworld?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HankyHankySkrevet 17/04-09 09:29 
Eller måske det også kunne hænge sammen med, at GTA: Chinatown Wars ikke er specielt godt? :-)

Mad World har indtil videre solgt 170.000 eksemplarer, hvilket jeg da synes er udemærket taget i betragtning, at spillet bestemt ikke appellerer til alle. Det spil skal nok nå de 1.000.000.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/04-09 09:41 
GTA til DS er det bedste DS og GTA spil der er lavet IMO :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/04-09 10:35 
Jeg synes ikke specielt om Mad World... og paradoksalt nok ville jeg som det mindste ha' foretrukket det på en konsol, hvor jeg ikke skal sidde og "vifte". Chinatown Wars er efter min mening meget sjovt (jeg er ikke kommet så langt), men det er godt nok småt.

Grundlæggende er jeg uenig med Palle (som jo er en berygtet Nintendo-hader... hvilket i sig selv er irrationelt).

Nintendos ry for at være en producent af 'børnespil' er måske pludseligt blevet til virkelighed, men i tidligere konsol-generationer er der blændende eksempler på Nintendo spil (og andres spil på Nintendos maskiner) der er rettet mod et mere voksent publikum. Jeg tror ikke at salgstallene på to enkelt titler kan tages til indtægt for en større tendens, og faktisk mener jeg at faldet i antal solgte Wii i Japan og det faktum at Nintendo pludselig melder ud at de kommer med en AAA-titel... til Jul(!) er meget mere relevant at tale om i denne sammenhæng. Måske er Wii-dillen ved at være slut (og de køber alligevel ikke spil, de spiller jo bare Wii Sport) og måske kan vi få fokus tilbage på det "rigtige" spilmarked :P
happyEDhappyEDSkrevet 17/04-09 12:43 
Hvorfor er det i sætter madworld og GTA som voksen spil.
Ved godt at det er 18 + og sådan så i den forstand er det da voksen spil. Men bare fordi man løber rundt og dræber, eller realistisk grafik gør det da ikke mere voksent. En voksen spil er da bare et der kan udfordre, stimolere og underholde en ældre person.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 17/04-09 13:13 
I Mad World optræder udsagnet: "No means yes. Yes means anal". Det er nok én af grundene til at klassificere det som et voksenspil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 17/04-09 13:38, rettet 17/04-09 13:38 
Ja, det var en yderst moden ting at sige. :P :P

Dit indlæg har også lige overbevist mig om at jeg må erhverve spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/04-09 14:06 
happyED>
En voksen spil er da bare et der kan udfordre, stimolere og underholde en ældre person.

Definér 'ældre' :D
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/04-09 14:51, rettet 17/04-09 15:49 
Her er lige et review, hvis man lige vil se hvad det er for noget halløj :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 17/04-09 15:02 
Han var da utroligt glad for det, men jeg har også kun hørt interessant om spillet. Synes ellers ikke det ser ud af meget. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 17/04-09 15:16 
Sumez>
Ja, det var en yderst moden ting at sige. :P :P

Dit indlæg har også lige overbevist mig om at jeg må erhverve spillet.

Gnæk gnæk
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/04-09 15:56 
Et godt trick til at få mange shotgun skud, er at man tager en politibil og har den i sin garage også køre man den ind garagen igen og tager den ud, på den måde får man mange skud. Men sådan har det været siden III'eren kom ud eller hvad?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 24/04-09 15:49 
Er der nogen "garage" i de andre spil? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 24/04-09 18:05 
Jeg tror ikke at der er nogle af de andre spil, der ikke har en garage. Det skulle være GTA IV, men her er den bare erstattet af en P-bås.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-09 21:34 
Chinatown Wars er på vej til PSP... Håber stadig er det bliver med top-down view og ikke endnu et kikset 3D-GTA på PSP.

Gamespot: GTA: Chinatown Wars to rage on PSP this fall
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/06-09 22:39 
PalleJensen>
...ikke endnu et kikset 3D-GTA på PSP.

Hva? De andre har da ikke været kiksede. Og hvis man skal kigge på salgstallene (og det skal man self ikke altid) så har det være kæmpe hits.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-09 22:50, rettet 22/06-09 22:53 
... og når man ser på salgstallene for Chinatown Wars, har det været en fiasko. Det er vist bare et bevis på, at salgstal ikke altid er proportionale med varens kvalitet. :)

Når jeg spiller et GTA på en håndholdt maskine, vil jeg ikke spille en neddroslet version af de store udgaver, hvilket jeg synes PSP versionerne var.

Hvis jeg vil spille GTA på en håndholdt, vil jeg have noget, som gør brug af den håndholdte maskines egenskaber og som giver mig en anden oplevelse - ellers kan jeg jo lige så godt spille de store (og bedre) versioner hjemme i stuen. Og det var det som Chinatown Wars gjorde så fremragende - og i det lys, var de PSP versionerne, i mine øjne, nogle kiksede forsøg på at porte GTA over på en håndholdt maskine...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 22/06-09 23:05 
PalleJensen>
- og i det lys, var de PSP versionerne, i mine øjne, nogle kiksede forsøg på at porte GTA over på en håndholdt maskine...

Det var de måske også, men multiplayer-delen var da lidt unik for de håndholdte versioner, og den var altså ikke helt dårlig. Dens største problem var nærmere manglen på PSP-ejere at spille med.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
heheheheSkrevet 23/06-09 00:07 
det var da ikke et kikset forsøg på at føre dem over på en håndholdt maskine det var hele playstation gta oplevelsen de havde smidt over på din psp...
eftersom tanken bag psp (playstation PORTABLE) er at du skal have den med dig, tror jeg faktisk at tanken er at du sætter dig hjemme i din stue og spiller de store udgaver og så kan du tage psp udgaven med dig "on the go"

jeg heliggør ikke psp udgaverne eftersom jeg synes de havde nogle framerateproblemer og lignene men generelt synes jeg de var rimelig fede og jeg havde mange gode timer med mit liberty city stories

men gta chinatown wars er dejlig anderledes og lysere end de ellers halvgrå gta verdener
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/06-09 09:02 
Det er da ligefør psp-city stories spillene har bedre grafik end san andreas, for det var da godt nok tam grafik.

Nu er jeg selv stor bruger af psp pga. jeg hele tiden er på farten, jeg syntes hele tiden jeg mangler fede Psp-spil og Især på NDS, Da jeg fik de to city stories blev jeg fyldt af en "endeligt" følse, og ssyntes stadig de er rigtigt fede. problemet er bare man tit skal sidde med konsollen fremme i lang tid af gangen, for at kunne fordybe sig optimalt, det ikke altid man har mulighed for det på portables.

jeg prøvede også Hankys GTA:CTW og var ret opstemt over det, har bare ikek fået det endnu.
Når nu de har skudt så højt med det spil, ja der var endda preorder i gamestop, burde de være brændt inde med en del ekemplare. Hvorfor er det så de ikke rigtigt er gået vildt ned i pris ? >_< (ja jeg er typen der sjællent gider betale fuld pris :P helst intet.)
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
BeanoBeanoSkrevet 23/06-09 09:08, rettet 23/06-09 09:11 
Play.com har den til under en hund inkl. forsendelse. Kan ikke huske om det er over minimumsgrænsen - hvis det er, så er der en lille chance for ekstra udgifter. Jeg har dog aldrig fået fanget spil i det prisleje fra Play.com.
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/06-09 14:33 
Fleshmangler>
(ja jeg er typen der sjællent gider betale fuld pris :P helst intet.)

Det er også langt det billigste :)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/07-09 20:42, rettet 22/07-09 21:05 
Sælger det spil dårligt?
whatever.. det var en af de spil jeg købte da jeg byttede min DS til en DSI..
jeg kunne da godt tænke mig at prøve online delen med nogle "Kendte" her fra :D

min WFC kode 4989-0075-6096-1000

sig mig ..er frind code og wfc ikke det samme?
whatever min gta friend code: 395353709754
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/07-09 23:57 
Min er: 369583930462 jeg er klar :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HulleHulleSkrevet 24/07-09 08:40, rettet 24/07-09 08:41 
Hvor mange kan man spille? Jeg har også spillet, og hvis vi aftaler en aften i næste uge, så kan vi godt tage en omgang.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/07-09 11:08 
Ja, lad os gøre det. Jeg ved heller ikke hvor mange man kan spille online, men nok mere end to :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/07-09 11:35 
det er Kun 2 der kan være online på samme tid...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/07-09 11:44 
Phuck hvor trælz :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 10:54 
Eurogamer kan godt li' PSP udgaven :)

Anmeldelse
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig