X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guitar Hero III + 2 spader


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-08 09:37 
Jeg så ovenstående i den lokale Toys ´R US til 799,-. Er det ikke en ganske god pris? Det almindelige sæt med kun 1 guitar stod til 699.
Jeg må indrømme at jeg er lidt fristet, men jeg har ikke undersøgt markedet for andre priser.
Har I set det billigere nogle steder?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 08/10-08 09:40 
Er Wii udgaven ikke kun i mono?
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-08 09:44 
Aner det ikke. Det burde da ikke være tilfældet i 2008.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 08/10-08 09:50 
Kan det ikke også være lige meget? :) Grafikken er nok heller ikke så pæn, men det har ikke den store betydning for spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/10-08 10:04, rettet 08/10-08 10:05 
Mono lyd i et musik spil vil jeg ikke beskrive som ligegyldigt - langt fra. Men nu er Juggernaut ihvertfald advaret ;)

"Wii Guitar Hero III outputs only mono sound"
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-08 10:04 
Hvad med prisen? Er den ikke forholdsvis attraktiv?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-08 10:05, rettet 08/10-08 10:07 
Beano>
Mono lyd i et musik spil vil jeg ikke beskrive som ligegyldigt - langt fra. Men nu er Juggernaut ihvertfald advaret ;)

Jamen, ER det i mono?

EDIT: Activision har åbenbart indset problemet.

Link...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 08/10-08 10:07, rettet 08/10-08 10:08 
Det mener jeg det er.

http://www.joystiq.com/2007/11/11/wii-guitar-hero-iii-outputs-only-mono-sound/

Der var efterhølgende tale om et fix men om det nogensinde dukkede op ved jeg ikke. Jeg ville gå efter PS3 eller 360 versionen - så er der også mulighed for DLC :)

EDIT: Ok, det var da altid noget :)
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-08 10:18 
Beano>
Jeg ville gå efter PS3 eller 360 versionen - så er der også mulighed for DLC :)


Jeg har desværre ingen af de ovenævnte konsoller. En af mine kammerater er usædvanlig glad for sin PS3 og har lige fortalt mig at han har hentet den nye Metallica til hans Guitar Hero. Dette er vel ikke muligt på Wii?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 08/10-08 10:26 
Nej, DLC er ikke muligt i Wii udgaven af GH3. Bliver vist muligt med GH:WT - så kan være du kan hente Metallica albummet dér senere.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-08 10:27 
Med andre ord, jeg burde altså vente til den nye udgave kommer? Det virker vist som den mest fornuftige løsning lige nu.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 08/10-08 11:02 
Tja, det er også en mulighed hvis du kan vente 1½ måned.
Den nye GH:WT guitar har jo også det nye touch/slide-panel som du måske kunne komme til at savne med GH3 guitaren ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig