X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wario Shake It (-reklamen)


Svar
SumezSumezSkrevet 07/10-08 21:33, rettet 07/10-08 21:34 
Lader til at være en rimelig solid opfølger til Wario Land-spillene.

Det jeg dog vil henlede opmærksomheden på er nedenstående reklame, hvis der er nogen der ikke har fået set den. Det er en af de fedeste flashreklamer, jeg har set! :)

http://www.youtube.com/experiencewii
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/10-08 22:33 
Jeg tænkte først om du havde linket til noget forkert, men det gik derefter op for mig at der da var et eller andet "galt" med Youtube :)

Fixt fundet på. Spillet ser også udmærket ud endda!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 07/10-08 22:40 
Beano går amok :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 07/10-08 22:56 
Rigtig Fed Reklame.
I love monster land
happyEDhappyEDSkrevet 05/08-09 12:33 
Ingen der har spillet det?

I hvert fald ingen der har snakket om det.

Det forstår jeg ikke, jeg har lige byttet til det idag, med super mario galaxy, som faktisk ikke sagde mig det store.
Men wario, det er jo helt ligesom wario land 2,3 og 4 som er framragende spil.

Syntes det er utrolig så lidt omtale det har fået.
Lækkert 2D platform spil uden det store "dingeldangel"

ser man frem til new super mario bros. wii burde man da også spille dette.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 05/08-09 13:08 
happyED>
Men wario, det er jo helt ligesom wario land 2,3 og 4 som er framragende spil.

Men ikke som 1'eren? Jeg har aldrig spillet de andre, synes ikke de ser så interessante ud, men det første Wario Land er jo et genialt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 05/08-09 13:27 
Jeg har spillet det, og det minder meget om dets tætteste forgængere. Styringen fungerer godt, men lider en smule af gimmick-implementering.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 05/08-09 16:54 
Ja desværre er der lige ryste delen, men ellers er det det helt som Gameboy udgavderne.

Efter min mening er 2'eren og 3'eren de bedste, en del bedre end 1'eren efter min mening.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
QQSkrevet 06/08-09 01:20 
happyED>
Efter min mening er 2'eren og 3'eren de bedste, en del bedre end 1'eren efter min mening.

Virkelig? Kunne være man skulle give dem en chance så... 1'eren står stadig som min absolutte favorit iblandt håndholdte spil og platformsspil.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 06/08-09 09:28 
Samme her. Dengang det kom, skulle jeg bare have det "fordi det var Mario", hvilket det så på sin vis ikke var alligevel (Mario Land 3). Og selvom jeg nød det dengang, er det først sidenhen gået op for mig hvor sjov og solid en spiloplevelse det var. Jeg har mange minder med det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig