X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ltd. Ed. Code Veronica Dreamcast på ebay


Svar
magix13magix13Skrevet 04/10-08 00:17 
Jeg var så heldig at falde over en limited edition code veronica dreamcast på ebay! jeg har desværre ikke selv råd til den lige pt. Men det kunne jo være at en af jer ville have den.
Der er kun blevet lavet 1800 af dem, og købsprisen er sat til $800.

Link til Ebay annoncen
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-08 00:53, rettet 04/10-08 01:06 
Jeg fik min ny for 2200,- fra Star Soldier ;) Det er nummer 212/1800. Den er sindsygt lækker men den der mangler desværre modemet i samme grå farve som maskinen. Ligner der sidder en BBA på, og den er da i sig selv omkring en tudse værd.

Faktisk blev der lavet 2000. Ud af dem var 1800 den version du har fundet der mens de 200 sidste var blå med STARS logo på. Kasserne var helt ens så når man købte vidste man ikke hvilken version man fik.

Ltd. Ed. Code Veronica Dreamcast på ebay

Jeg tør slet ikke tænke på hvad #1 af den ville koste i dag, eller de 199 andre for den sags skyld :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 04/10-08 08:22 
Måske er det bare mig, men jeg er da stødt på disse maskiner en del gange på Yahoo Auctions Japan. Jeg kan ikke rigtig se hvorfor maskinen skal helt op på $800.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WonderboyWonderboySkrevet 04/10-08 15:09 
Hvad bliver de da solgt til på Yahoo Auctions Japan?.
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 04/10-08 15:16 
Det har jeg ikke noteret. Synes umiddelbart bare at $800 er i overkanten for en Dreamcast. Også selv om den "kun" er produceret i et vist oplag.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WonderboyWonderboySkrevet 04/10-08 15:25 
Nå okay hva bare lidt nysgerig, men man må da sige den er rigtigt FED, men 800$ er måske lige i overkanten, når der så også kommer fragt plus måske indportafgift.
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 04/10-08 16:37 
Priserne på YAJ er som regel yderst rimelige i forhold til Ebay. Selv fandt jeg min japanske Dreamcast med boks og hele pivtøjet for 117,- plus fragt. Skulle jeg vælge en speciel edition af DC, skulle det nok være R7. Den er fed og stadig ikke alt for dyr.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-08 16:41 
Den synes jeg så er ret kedelig. Hello Kitty og Residente Vil modellerne er blandt de sejeste IMO.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 04/10-08 17:02 
Skulle jeg ha' en special edition DC, skulle det afgjort være Dreamcast Seaman Christmas Edition (savle); damn, det er en for fed farve....
Nogen der ved hvor sjælden/dyr den er?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-08 18:13 
Uden at kunne linke til noget eksempel så mener jeg den er noget dyere end Residente Vil maskinerne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-08 19:47 
Juggernaut>
Måske er det bare mig, men jeg er da stødt på disse maskiner en del gange på Yahoo Auctions Japan.

Findes der en guide til hvordan man handler på Yahoo Auctions Japan?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 04/10-08 20:03 
Jeg bruger en såkaldt deputy-service. Du afgiver et bud og de gør alt det besværlige for dig. De gør det ikke gratis, så vær forsigtig med ikke at blive alt for begejstret over dine nye muligheder.

SMJ
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-08 20:20 
Ok så springer jeg nok fra. :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig