X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo DSi annonceret


Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/10-08 07:56, rettet 02/10-08 07:57 
Ny DS model annonceret... DSi

- 12% tyndere
- Lidt større skærme
- 2 indbyggede kameraer?
- SD slot
- Ingen GBA slot
- Intern storage
- Indbygget webbrowser
- Direkte adgang til store via wifi
- Etc.

"Nintendo officially unveils Nintendo DSi and online store, coming Nov 1 in Japan for $180"
166 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/06-10 18:16 
Afventer selv en AGS-101 GBA fra eBay af samme årsag. Røg desværre ud i en PayPal-dispute med sælgeren - har stadig ikke modtaget varen en halvanden måned efter købet. :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
amnesiaamnesiaSkrevet 26/06-10 19:41 
Det er helt sikkert også sådan at det er meningen GBA spil skal spilles. Var heldig at finde en i udmærket stand til 150 kroner på DBA.

Det var dog stadigvæk en feature jeg godt kunne have brugt på XL'eren - som jeg så småt har overtalt mig selv til at anskaffe. Kunne dog godt have brugt et bredere udvalg af farver.
Græsset ER grønnere på den anden side!
XsaneXsaneSkrevet 04/07-10 10:54 
Kan man overfører sine download spil fra DSI til DSI XL??
amnesiaamnesiaSkrevet 04/07-10 11:26 
Det gør man ikke - for det er ikke en mulighed de har valgt at man kan gøre brug af.
Græsset ER grønnere på den anden side!
Alf81Alf81Skrevet 04/07-10 23:54 
Jeg var ret sikker på, at man bare kunne smide spillene over på et SD-kort?
Ting om dét og pis.
XsaneXsaneSkrevet 07/07-10 22:13 
Er der nogle københavner der har en DSI XL, man kun prøve før man køber? vi kunne mødes på en kaffebar?
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-10 22:29 
Bare køb. Du vil ikke fortryde:)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
millenniummillenniumSkrevet 08/07-10 09:15 
Køb.
The medium is the message.
XsaneXsaneSkrevet 11/07-10 17:49 
Så har jeg købt, og jeg kan kun tilslutte mig..

Alf81>
Til alle der overvejer at købe en XL, gør det, gør det for dælen, gør det. Alt er sjovere og langt mere behageligt på den. Alle spil kommer meget mere til deres ret på den store skærm og hvis man, som jeg, finder de lidt mere teksttunge titler en anelse krævende at spille i længere tid ad gangen.

og at man holder rigtig, rigtig godt på den.
XsaneXsaneSkrevet 11/07-10 17:51 
Xsane>
Er der nogle københavner der har en DSI XL, man kun prøve før man køber? vi kunne mødes på en kaffebar?

Jeg er klar til og gå kaffebar, hvis nogle vil prøve.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-10 18:13 
Jeg er blevet ret hooked på de større skærme. Er der nogen der ved hvad Gamestop/Game tager hvis man bytter en DSi ind?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/04-11 22:54, rettet 02/04-11 23:54 
Midt i alt 3DS snakken fik jeg lyst og mulighed for at investere i gigant udgaven af NDS. Det endte med en Rød DSi XL 25 Year Special Editon, og jeg må sige at jeg er yderst imponeret over byggekvaliteten. Maskinen er en smuk forening af DS lite og DSi, med sit glacerede låg, mens resten af konsollens krop er mat. Den er rigtig lækker at holde om, også i lang tid ad gangen. En stor anbefaling herfra.

Det eneste jeg nu kan surmule over er at jeg ikke kan få mine DSiWare spil ind på dyret. Fjollede Nintendo.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Captain NCaptain NSkrevet 02/04-11 23:19 
Var det et tilbud eller gav fuld pris?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
WehnerWehnerSkrevet 28/02-13 00:23 
Echo>
På ign.com har de tekniske detaljer om DSi, og batteritiden er en skuffelse.

But with all the extras the DSi offers, the battery life isn't quite up to the same standards as the DS Lite. At the lowest brightness setting, the DSi lasts 9 to 14 hours on a single charge depending on a variety of factors like Wi-Fi use. This doesn't quite meet the DS Lite's energy usage, at least according to Nintendo numbers where the current system lasts between 15 and 19 hours on a single charge. At the highest brightness, the usage of the DSi drops to 3 to 4 hours on a charge, compared to DS Lite at 5 to 8 hours. (fra ign.com)

Er der nogen, der kan bekræfte, at forskellen i batterilevetid er så stor på hhv. DS Lite og DSi i praksis? På brightest setting skulle det jo være dobbelt på DS Lite. Det forekommer helt vanvittigt, når det er en håndholdt...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 03/03-13 12:44 
Slet ingen der har erfaring med batterilevetid på Lite vs. DSi?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 03/03-13 15:02 
Jeg har en Lite og en DSi XL, så sammenligningen er vel ikke helt fair? Men i forhold til PSP, der kan sutte batteriet tørt på en cutscene, er det i hvert fald ikke så grelt i min erfaring.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
166 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig