X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Broken Sword 2.5 er her!


Svar
MusicManMusicManSkrevet 29/09-08 00:26 
Endelig! Har ventet spændt på det i LANG tid! :-D

Hent det gratis!

Lige her! :-)
TheDukeTheDukeSkrevet 29/09-08 18:58 
Er dialogen i spillet på lige så horribelt engelsk som deres hjemmeside?
MusicManMusicManSkrevet 29/09-08 19:49, rettet 29/09-08 19:49 
Hvor finder du dette horrible engelsk henne om man må spørge? Det er tyskere der har lavet spillet og det indtil videre med tyske stemmeskuespillere og engelske tekster, eller kun engelske tekster, hvis man ikke kan lide at høre på tysk tale hehe...
TheDukeTheDukeSkrevet 29/09-08 21:41 
Lt. Raziel>
Hvor finder du dette horrible engelsk henne om man må spørge?

På den hjemmeside du linker til.
MusicManMusicManSkrevet 30/09-08 12:33, rettet 30/09-08 12:36 
TheDuke>
Lt. Raziel>
Hvor finder du dette horrible engelsk henne om man må spørge?

På den hjemmeside du linker til.


Har du et eksempel? Horribelt er et meget forkert ord at bruge i forhold til de småfejl, jeg kan finde rundt omkring på siden. Måske har du ligesom ham i Kung Pow lært at det forkerte er det rigtige?! Just kidding! ;-)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/09-08 14:00, rettet 30/09-08 14:01 
Jeg gætter på at Duke ikke så meget tænker på deciderede fejl, men at udviklerne bare skriver gemmengående dårligt engelsk - det er hvertfald tydeligt for mig :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
MusicManMusicManSkrevet 30/09-08 18:45, rettet 30/09-08 18:45 
Echelon VI>
Jeg gætter på at Duke ikke så meget tænker på deciderede fejl, men at udviklerne bare skriver gemmengående dårligt engelsk - det er hvertfald tydeligt for mig :)

De er da ligeså gode til engelsk som du er til dansk Hr. Gemmengående!? noget man har gemt som er gående eller?! :-D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig