X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bærbar lukker ned..?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-08 11:27 
Min Toshiba er begyndt at lukke ned efter lyst, tror jeg. Når jeg sider og arbejder i Word, slukker den helt ned. Ikke noget med at logge af og så lukke ned. Det er ligesom man holder knappen nede. Den går helt i sort. Det er sket nogle gange, og jeg er begyndt at mistænke temperaturen på chippen til at være årsagen. Blæsten inde fra maskinen er _meget_ varm. Men der sidder intet støv der kan hindre luftcirkulation.
Har I nogle forslag til forbedringer?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 28/09-08 11:55 
Gør den det også når strømforsyningen er sat til?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-08 12:01 
Ja. Jeg har også tænkt på om det kan være batteriet, men det virker ikke til at være tilfældet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KilroyKilroySkrevet 28/09-08 12:11 
Jeg havde samme problem, men jeg satte en støvsuger på blæseren, selvom der ikke var noget støv at se. Det hjalp!
Kilroy Was Here
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-08 12:20 
Jeg gjorde det samme i forgårs. Temperaturen er stadig lidt for høj. 66-70 grader.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 28/09-08 12:42 
Kan være at blæseren er ved at gå i stykker. Der er ikke noget indbygget eller medfølgende diagnostic tool til din Toshiba, vel?

Eventuelt kan du jo prøve at gå ind i bios og se om event-loggen har nået at fange noget ved crashet.
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-08 12:47 
Efter at have googlet problemet, er jeg vist ikke den eneste Toshiba-ejer der har problemet..:(
Siden mit sidste indlæg er graderne steget en 6-7 stykker.
Det ender nok med at jeg må åbne dyret og se om der er mere snask der kan fjernes.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 28/09-08 16:23 
jeg har i længere tid haft samme problem med min hp bærbar, nu har jeg sendt den til rep, så må vi se hvad de siger
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig