X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

de Blob


Svar
HulleHulleSkrevet 24/09-08 10:23 
Jeg har måske ikke fulgt så meget med, men pludselig kommer de Blob ind fra sidelinien og scorer fine karakterer.
Eurogamer giver det 8, og det har i skrivende stund et gennemsnit på 85% på gamerankings..

Hvad der så er endnu bedre, er at play.com har det som preorder til 18£

Me like!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 11:03 
Ser spændende ud - hermed bestilt :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/09-08 11:09 
Der har hvertfald ikke været meget nyt om De Blob siden E3 i år. Godt at se at spillet har fået gode karaktere - jeg havde min tvivl, må jeg indrømme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 24/09-08 11:12 
Vi spillede det i Leipzig og jeg synes det så meget godt ud med en masse charme. Det virkede dog nok noget ensformigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 24/09-08 12:02 
Synes overhovedet ikke det ser underholdende ud, men må se om det er muligt at prøve det et sted.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 24/09-08 12:29, rettet 24/09-08 12:29 
Ifølge en bruger på Eurogamer, skulle det bygge på en studerendes projekt fra Utrecht University.
Du kan downloade en gratis version fra hjemmesiden i linket, og dermed prøve det af. Hvor meget det er en repræsenterer den endelige udgave ved jeg dog ikke..

Her..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/09-08 13:00 
Beano>
Ser spændende ud - hermed bestilt :)

Kom nu, sig det bare; det var pruttelydene i armhulen, der gjorde udslaget :-)
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 13:14, rettet 24/09-08 13:17 
Ja... fin-kultur FTW :D

Gameplay film her...
HulleHulleSkrevet 07/10-08 22:41 
Nu er jeg et stykke inde i spillet (bane 4), og er ærlig talt begyndt at kede mig lidt, på grund af mangel på udfordring. Pointene er nemme at indtjene, og jeg har slet ikke været i nærheden af at løbe tør for hverken liv eller penge.. Jeg vil udfordres.
Er der andre der er kommet lidt længere og måske kan berolige mig med at det bliver bare en smule sværere?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 10/10-08 10:23, rettet 10/10-08 10:32 
Så er de Blob opgivet. På 5. bane lukkede og slukkede eventyret. Der er ikke meget ved nytænkning, hvis ikke udfordringen følger med, det er simpelthen for nemt. Desværre.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig