X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Troldspejlet-tråden


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 23/09-08 08:30, rettet 23/09-08 08:43 
Syntes lige der skulle oprettes en tråd omkring troldspejlet, bare for at få noget nyt og måske også lidt relevant på banen ;) Var for første gang i lang tid inde på deres hjemmeside og til min store overraskelse så jeg, at de er begyndt at uploade deres udsendelser inde på siden. Blev positivt overrasket, da jeg næsten altid glemmer at se det i fjernsynet :/

Men nok om det... Mening... Se hele indlægget


Troldspejlets hjemmeside...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
197 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 02/02-14 01:14 
Haha, jeg kan faktisk huske den der Bill Gates video!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-14 01:16 
Jeg havde helt glemt hvor irriterende jeg altid syntes hende Pixel værten var. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 02/02-14 01:45 
Super hyggeligt med lidt late night nørderi.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 02/02-14 01:46 
Får jo aldrig lavet min kode færdig til i morgen med den distraktion. Lidt ligesom at få hele sin barndom og ungdom genafspillet.

... Nu Ocarina of Time.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 02/02-14 01:49 
Det ligner jo lort. Men værtens ihærdighed er det hele værd:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-14 01:50 
Og så sidder vi i dag, og klager over om noget er i 720 eller 1080p :D

Yay, Turok 2... Spillet jeg kun husker for alle sine våben!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 02/02-14 01:50 
Det eneste Turok-spil som jeg, af en eller anden grund, har spillet hele vejen igennem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-14 01:52 
Jeg har aldrig formået at gennemføre et... Dengang havde jeg det rigelig sjovt med at klaske alle koder ind som jeg kunne finde.

ÅH GUD HENDES FJÆS
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 02/02-14 02:21 
Sweet, jeg nåede det! :)
j/k
HankyHankySkrevet 02/02-14 02:22 
"Her skal vi til et spil på SEGA's 8-bit boks" og så viser de et MegaDrive spil... love it :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-14 03:05 
"Når man stikker den ned i boksen"
.... Hehehehe.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 02/02-14 03:09 
Castlevania 3, det spil ser sjovt ud :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-14 03:10 
Deres spiltester kan bare det der med timing :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 02/02-14 03:10 
Synes dog musikken føles en smule mangelfuld? :D
j/k
ElgenElgenSkrevet 02/02-14 03:11 
Ærgerligt at man kun så på det i ca 45sek };-/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 02/02-14 03:13 
Ser tit Caveman Ninja til salg på arcade... Nogen der ved om det er sjovt/noget værd... Har aldrig prøvet det.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 02/02-14 03:14 
Ja, til begge. Selvfølgelig afhængtigt af prisen :)
j/k
SumezSumezSkrevet 02/02-14 03:18 
"Henad-spil" er det nye "sidescroller".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/02-14 03:22 
Joe and mac er ok spil. De skal spilles 2 player.. Men der er mange bedre 2 player i samme stil derude. Som nogle af dem SNK har lavet!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-14 03:23 
Jeg synes godt at Terrence Hills Lucky Luke kunne have haft Bud Spencer som enten Ratata eller Jolly Jumper... Det er bare ikke det samme uden ham.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 02/02-14 03:46 
Shadow of the Beast 3 ser godt nok væsentlig mere spilbart ud end 1'eren! Er det værd at beskæftige sig med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 02/02-14 03:48 
Tænkte præcis det samme, Sumez...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/02-14 03:57 
Synd de ikke viste det afsnit med butikken tv børsen. Hvor man kunne bytte spil. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 02/02-14 09:02 
Ihhhhh kan man ikke genudse noget på DR.dk? Jeg ville have set det, hvis jeg havde fået afbrudt min nattesøvn stort set hele ugen.
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 02/02-14 10:57 
Sumez>
Shadow of the Beast 3 ser godt nok væsentlig mere spilbart ud end 1'eren! Er det værd at beskæftige sig med?

Ja, treeren er noget mere logisk bygget op, og baserer sig en del på puzzles man skal løse. Jeg kan godt lide den og gennemførte den vist også helt uden hjælp i sin tid.
Selvfølgelig bliver man ikke holdt helt så meget i hånden, som man gør i spil i dag, men nok til at klare det hele med lidt tankevirksomhed og tålmodighed :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 02/02-14 11:52 
Shadow1 var ren indstudering som en shooter, men blev gradvist umenneskeligt svært. Jeg spillede det hele vejen frem til jetpack scenen uden cheat. Shadow2 mener jeg havde direkte fejl (fælder man ikke kunne komme ud af hvis man ikke lige gjorde tingene rigtigt), men jeg gennemførte det alligevel med en cheat code. Shadow3 havde jeg, men kom aldrig rigtig i gang med det.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/02-14 14:42 
Nuijj jeg missede det helt. Lorte weekend arbejd' :)
JmogJmogSkrevet 02/02-14 17:13 
KTC>
Sumez>
Shadow of the Beast 3 ser godt nok væsentlig mere spilbart ud end 1'eren! Er det værd at beskæftige sig med?

Ja, treeren er noget mere logisk bygget op, og baserer sig en del på puzzles man skal løse. Jeg kan godt lide den og gennemførte den vist også helt uden hjælp i sin tid.
Selvfølgelig bliver man ikke holdt helt så meget i hånden, som man gør i spil i dag, men nok til at klare det hele med lidt tankevirksomhed og tålmodighed :)

Og så havde det en helt fantastisk musik. Det var hylende svært og jeg kom aldrig særligt langt i det, men musikken og parallax baggrundene var en stor oplevelse dengang.
JmogJmogSkrevet 02/02-14 17:22, rettet 02/02-14 17:23 
millennium>
Ihhhhh kan man ikke genudse noget på DR.dk? Jeg ville have set det, hvis jeg havde fået afbrudt min nattesøvn stort set hele ugen.

Ser ikke ud til at det lange show ligger der, men der er klip helt tilbage fra 1998 sorteret på genrer og de 8 første udsendelser ligger der i fuld længde:
http://www.dr.dk/dr1/troldspejlet/alle/klip
SumezSumezSkrevet 02/02-14 17:39, rettet 02/02-14 17:39 
Haha, deres Street Fighter II anmeldelse er genial. Det er ikke særlig originalt, så man bliver hurtig træt af det.

Jeg giver ikke det spil mere end et par måneder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/02-14 17:47 
Det samme sagde de om Wolfenstein 3D :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 02/02-14 18:28, rettet 02/02-14 18:29 
Der havde de ret :)
Der skete først rigtig noget da Doom kom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/02-14 19:00 
nej nej nej!
Wolf 3d var fedt.
LIM' password så har man alle våben :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/02-14 19:03 
Pfff, start spillet med "-goobers" og brug debug mode i stedet :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/10-17 18:29 
AgghghghghhghgZ! Glemte at købe en billet, håber det kommer igen en dag :.=C

TrolderenZ
Hoid to colony C05 where the computer is...
Soren47Soren47Skrevet 17/01-18 18:03 
Fra DR Koncerthusets Facebook:
"
DR SymfoniOrkestret præsenterer Gaming - in Symphony.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev i dag, og få presale på den eftertragtede Gaming koncert
- så sikrer du dig billet FØR alle andre. Klik og tilmeld her: http://bit.ly/2Db3RTX
"
Med Jakob Stegelmann.

Link...
BeanoBeanoSkrevet 07/02-18 22:40 
Nu som podcast...

http://www.recordere.dk/2018/02/troldspejlet-som-podcast-mest-for-voksne/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-18 11:06 
Jakob Stegelmann kommer til Copenhell i år og præsenterer musik fra spil, film og tegneserier som falder i rock og metal-genrene. Jeg er der alligevel, så regner med at tjekke det ud :)

https://www.copenhell.dk/nyhedsblog/2018/2/9/jakob-stegelmann
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 20/02-18 11:30 
Ja, det giver ikke supermeget mening, men bliver vildt fedt alligevel :D
SumezSumezSkrevet 20/02-18 12:14 
Konsolkongen>
som falder i rock og metal-genrene.

Synes ikke det står beskrevet på den måde? At dømme ud fra betegnelsen er det et symfoniorkester der står for musikken, og den sidste paragraf læser jeg mere som en "bortforklaring". Men ingen tvivl om at det kan være populært. Jeg så engang den kongelige opera på Roskilde, og det var virkelig fedt.

Copenhell ser superhyggeligt ud, og jeg har også sendt min Kæreste derhen i år, så det kunne være fedt at være med til, men der er desværre ikke rigtig meget andet jeg gider se. :\ Udover Igorrr som er voldsomt fedt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 20/02-18 12:22 
Mener faktisk de markedsførte Doom på Copenhell (eller arrangørerne talte om det?). Det virker da ligesom 110% oplagt. :D
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-18 12:25 
Måske du har ret :) I år kommer der en hel del som jeg er super klar på at se. Det gjorde der også sidste år, men det var jeg ikke opmærksom på før det var for sent :/ Har aldrig været der før, eller til nogen anden festival for den sags skyld, så det skal nok blive sjovt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SøgAArdSøgAArdSkrevet 27/02-18 12:38 
Stegelmann som hovednavn på Copenhell!!! :D
Home is where the hardware is..
AkamisoAkamisoSkrevet 11/04-19 20:10 
Troldspejlet kårer: Her er de 10 vigtigste spillekonsoller nogensinde

Link...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/04-19 20:20 
“Sega Mega Drive (Kaldet Genesis i USA og Japan)”

Herefter kiggede jeg kun billeder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/04-19 23:07 
Ja, det er ikke en fejl man skal lave , hvis man regner mad at vi skal lytte/kigge med. :<
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 12/04-19 08:41, rettet 12/04-19 08:43 
Kan godt lide redaktionens engagement og den effort der er lagt i sidens opbygning, men det er jo basal set også en ret ikke-nørdet og banal artikel, henvendt dem som i forvejen ikke er syltet ind i spilhistorik. :P

Og så er det mærkelig at lave en artikel om de vigtigste konsoller uden overhovedet at snakke om handhelds.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 12/04-19 18:43 
Konsolkongen>
“Sega Mega Drive (Kaldet Genesis i USA og Japan)”

Herefter kiggede jeg kun billeder :)

Uff! Den sætning der, Kaldet Genesis i USA og Japan,den svir lidt.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/04-19 16:10 
Gamecube fremfor Nintendo 64? Blasfemi! :)
Home is where the hardware is..
GreaseballGreaseballSkrevet 13/04-19 17:31 
Jeg fortrækker også Gamecube over N64. Har begge 2, men N64 fik jeg først for et lille års tid siden.
197 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig