X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mercenaries 2


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/09-08 08:54 
Sjældent har jeg været så skuffet og frustreret over et spil. Jeg har gennemført mercs 1, and loved every minut of it. Jeg havde forventet at 2'eren var mindst ligeså godt. Men der blev jeg godt nok snydt.

Mercs 2 er så fyldt med fejl at man tror det er løgn. Det lykkedes mig at dø 2 gange fordi fjenderne kan skyde igennem vægge og andre ting som man tror man er i sikkerhed bag.

Jeg har ingen idé om hvem der er venner og hvem der er fjender. Når man tror man kører forbi venner, så begynder de pludselig at skyde på én, og omvendt.

Fjender kan se én på 1 kilometers afstand, så inden man kan nå at planlægge sit angreb mod en lejer, så bliver man beskudt med rocketlaunchers og det der er værre.

De har tager 1'eren, og så har de fucket det op :(
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/09-08 09:25 
Æv, jeg havde (ligesom alle andre) store forventninger til en omgang lækker sandkassevold.

Men når der er SÅ meget kritik og sure miner, er der så ikke en bedre chance for, at de bugfixer og måske gør spillet spilbart om nogle måneder? Eller trækker de bare halen helt op mellem bollerne og lister af?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/09-08 09:47 
Det er bestemt spilbart - ja, der er dumme fejl i det, men underligt nok, har jeg faktisk været godt underholdt af det indtil videre...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 16/09-08 10:53 
Man skal selvfølgelig ikke glemme at spillet har samme dynamiske gameplay som 1'eren, og nogle gange opstår der rigtigt fede action sekvenser. Men i 1'eren husker jeg at man kunne stå på afstand og pille folk ned med sniperen, og ryde rimeligt meget på afstand inden man gik ind. Det er som om at man ikke kan det nu. Der bliver bare ved med at spawne fjender hele tiden (ligesom i crackdown), og de ved allesammen hvor du er. Spillet trækker hele tiden action ned over hovedet på dig, og tvinger dig til at spille rambo-stilen. Jeg husker bare at der var mere ro i 1'eren, hvis man valgte at spille mere stealth-agtigt. Det er gone her.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 17/09-08 23:49 
Så blev spillet afleveret tilbage igen. Puha, så kan jeg sove godt om natten igen...

Så kan jeg bruge pengene på andre skuffende spil jeg glæder mig til, så som Mirrors Edge og Saints Row 2 :)
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/09-08 00:03 
Sådan er det jo med de forventninger: Man bliver meget nemt skuffet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig