X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Space


Svar
nerosnerosSkrevet 09/09-08 12:30 
Er jeg den eneste som synes det her spil ser ret vildt ud? Tror måske, at vi for engang skyld vil få et EA spil som holder 100 procent!

Det bliver fandme et must have for mig i oktober. Damn det ser godt ud :-)

Developer Diary: Zero-G
Bashful Neophyte
115 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 09/09-08 12:30 
Er jeg den eneste som synes det her spil ser ret vildt ud? Tror måske, at vi for engang skyld vil få et EA spil som holder 100 procent!

Det bliver fandme et must have for mig i oktober. Damn det ser godt ud :-)

Developer Diary: Zero-G
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 09/09-08 20:34 
Nej? nåh..! ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 09/09-08 20:36 
SÅ!

Jo det ser faktisk ret lovende ud og har også fået positive ord med på vejen af diverse sites der har haft fingre i det :)

Men trods alt fra EA så der skal gode anmeldelser på bordet før jeg trækker "muldvarpeskindet" frem...
nerosnerosSkrevet 09/09-08 22:09 
Beano>
"muldvarpeskindet"

Godt udtryk ;-)

Glæder mig til at læse anmeldelser.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 11/10-08 10:34 
Mit muldvarpeskind bliver rullet ud nu ;-)

Review
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/10-08 11:23 
Lyder godt :)

Det påstås at OXM gav den 9.1 men har ikke kunne finde en bekræftelse.
PapandPapandSkrevet 11/10-08 12:23 
Jeg er lige vendt hjem fra Sverige og har prøvet det ganske kort. Mit første indtryk er virkelig positivt. Styringen er meget a la Resident Evil 4 og stemningen er super uhyggelig.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
nerosnerosSkrevet 11/10-08 17:15 
RE4 er et af mine absolute favorit spil så jeg glæder mig meget til at få fingrene i det.
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 11/10-08 17:24 
Ligner da et must have. Elsker Resident Evil serien, og horror games generelt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 12/10-08 09:33 
Er det d. 24 okt. Dead Space kommer i dk?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 13/10-08 00:32 
Jeg har spillet mig et godt stykke ind i det. Noget survival horror bliver det aldrig - nok nærmere action-splatter, hvis jeg selv skal sætte en betegnelse på. Der er nogle rigtigt godt idéer i det, og hvis man får scoret sig tegneserien og set animefilmen også, så tror jeg der er grundlag for noget rigtigt spændende. De kan dog godt nydes hver for sig.

Jeg synes det minder meget om Doom 3, der prøver at være lidt Half-Life og lidt Resident Evil - uden zombie-faktoren.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 13/10-08 08:12 
Jeg skulle hilse og sige at Ign er meget glade for det. Men dem kan man jo ikke rigtigt stole på for tiden.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 13/10-08 08:34 
Så det er altså ude ;-)

Jeg spiller ikke så meget fortiden og har været væk fra the gaming world i et par uger nu.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/10-08 08:36 
Tror det er et anmeldereksemplar Herold har - officiel `release` er d. 24 i EU ;)
nerosnerosSkrevet 13/10-08 08:37, rettet 13/10-08 08:38 
Ah ;-)

Damn you Herold.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 13/10-08 08:54 
Hvis det er nogen trøst, så sad jeg oppe til kl. 03 og skrev previewet inden deadline :P Jeg fik også filmen med hjem, men den har jeg ikke fået set endnu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/10-08 09:11, rettet 13/10-08 09:26 
Filmen ?!?!

EDIT: Fandt filmen. Vidste jeg slet ikke at de havde lavet også.

Så jeg ser frem til at høre mere om filmen, Herold :)

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5854934/Dead-Space-Downfall/Product.html
nerosnerosSkrevet 13/10-08 09:50 
What? Viste jeg sku da heller ikke..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/10-08 10:08, rettet 13/10-08 10:17 
Bah... jeg venter på Dead Space: The Lunch Box og Dead Space: The Flame Thrower (my favorite!) ;)
HeroldHeroldSkrevet 13/10-08 10:40 
Herold>Der er nogle rigtigt godt idéer i det, og hvis man får scoret sig tegneserien og set animefilmen også, så tror jeg der er grundlag for noget rigtigt spændende.

Følg nu med, drenge :P Der er udgivet seks tegneseriehæfter, der fortæller hvad der er sket på planeten inden USG Ishimura ankommer. Derefter kommer animéen, der fortæller hvad der er sket på Ishimura op til at hovedpersonen Isaac ankommer - og her starter spillet så. Dialogen og tegneserien er skrevet af Antony Johnston, der har arbejdet på en del Marvel, samt på Wasteland-tegneserien. Warren Ellis har også været inde over, tidligt i fasen.

Man kan sagtens spille Dead Space uden at have set filmen eller læst tegneserien, men jeg tror at det hele bliver _lidt_ sjovere hvis man får det hele med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/10-08 10:43 
Tegneserie og film behandler samme tidsperiode i historien? Og derefter anime --> spil?
BeanoBeanoSkrevet 13/10-08 10:44, rettet 13/10-08 10:46 
Herold>
Følg nu med, drenge :P

Jeg ved det og er flov :D

De der episoder der kan hentes fra PSN (og XBL?) - giver de nogen brugbar information?
HeroldHeroldSkrevet 13/10-08 10:53 
Hyakotake>
Tegneserie og film behandler samme tidsperiode i historien? Og derefter anime --> spil?

Njarh, tegneserien foregår på kolonien inden Ishimura ankommer, filmen viser hvad der sker på Ishimura efter de er ankommet til kolonien, og spillet fortsætter så tidslinien efter Isaac ankommer til Ishimura (han er engineer i et rescue-crew.

Jeg ved ikke helt hvad episoderne på XBL indeholder, men der er også websitet www.noknownsurvivors.com, som også har en del af historien.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/10-08 11:08, rettet 13/10-08 11:08 
Tror de "animated comic" episoder på PSN/XBL er de samme som kan ses på gametrailers.com. Må jeg hellere få set en af dagene ;)
BeanoBeanoSkrevet 13/10-08 13:44 
Eurogamer siger 7/10

Link
nerosnerosSkrevet 13/10-08 20:15 
Buuuuh...!

Jeg er da ligeglad :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/10-08 22:23 
Læser man anmeldelsen er den faktisk postitiv nok og 7 fra EG er ikke direkte dårligt :)
BeanoBeanoSkrevet 14/10-08 08:09 
GameSpot gav 9 og 1UP B+... så pt. 88% på GameRankings.

Bliver nok nødt til at købe det så ;)

Dead Space på GameRankings
KalicolaKalicolaSkrevet 14/10-08 08:25 
Er spillet ude nu?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 14/10-08 08:27, rettet 14/10-08 08:28 
USA ja, Europa nej.

Stadig ;)
nerosnerosSkrevet 14/10-08 09:10 
Beano>
Læser man anmeldelsen er den faktisk postitiv nok og 7 fra EG er ikke direkte dårligt :)

Ja det tænkte jeg faktisk også da jeg læste deres review. Det kan godt være historien måske er lidt klicheagtig, men hey det er jo derfor jeg så godt kan lide den slags ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 14/10-08 09:12 
Hellere et popkorn action spil med historie, end et popkorn action spil uden historie. Så simpelt kan det vidst sættes op :)
For The Love Of The Game
SonicSonicSkrevet 18/10-08 01:13 
Dette her er Resident Evil 4 meets Bioshock. Har fået et par shock allerede, og atmosfæren er super fed. Syg brug af surround lyd gør det bare endnu federe :D

Kan så vidt godt anbefale dette spil. Endeligt et action adventure med lidt kød på igen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 18/10-08 09:26, rettet 18/10-08 09:28 
Hvor fik du spillet fra? Jeg vil have det NUUUUUUUUUUU....! :-)

Jeg må vist bare vente til på fredag.
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 18/10-08 10:19 
Amazon.com. Bestilte det sammen med noget andet, og modtog det to dage efter ;D Skal dog siges, at de er ret strikse med at man betaler moms, såh :S
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/10-08 10:22, rettet 18/10-08 10:22 
Amazon.com gidder aldrig sende noget til mig.. "USA Only".

Hvordan har du båret dig ad med dét? Er det fordi jeg ligner en terrorist?
HeroldHeroldSkrevet 18/10-08 10:41 
Sonic>
Dette her er Resident Evil 4 meets Bioshock. Har fået et par shock allerede, og atmosfæren er super fed. Syg brug af surround lyd gør det bare endnu federe :D

Kan så vidt godt anbefale dette spil. Endeligt et action adventure med lidt kød på igen :)

Ah, så synes jeg altså lige du skal spille både Resident Evil og Bioshock igen. Det er nok nærmere; Doom; der gerne vil være System Shock og Resident Evil. Det har samme plastic feel som Doom havde, og så er der så lånt fra System Shock og forsøgt at skabe stemning som i det, og Resident Evil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 18/10-08 11:09 
Har ikke lige spillet System Shock, så det at man kan opgradere sine våben, få nye "skills", og at man ligner en der render rundt i en dykkerdragt minder for mig meget om Bioshock. Audio logs osv. minder også meget om dette spil. Måden man styrer på, og ser det hele i 3rd person minder meget om resident evil 4. Jeg syntes slet ikke det er lige så plastik agtigt i grafikken sammenlignet med Bioshock iøvrigt. Jeg kan ikke se hvor doom kommer ind i spillet henne, medmindre du drager den sammenligning ud fra rum der pludseligt bliver mørke, og den slags, men det sker nu ikke så ofte, at jeg ligefrem vil sammenligne det med doom.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 18/10-08 12:15 
1UP sammenligner også DS med Bioshock i deres nye podcast, så du er ikke den eneste med den tanke.
HeroldHeroldSkrevet 18/10-08 13:04 
Sonic>
Har ikke lige spillet System Shock, så det at man kan opgradere sine våben, få nye "skills", og at man ligner en der render rundt i en dykkerdragt minder for mig meget om Bioshock. Audio logs osv. minder også meget om dette spil. Måden man styrer på, og ser det hele i 3rd person minder meget om resident evil 4. Jeg syntes slet ikke det er lige så plastik agtigt i grafikken sammenlignet med Bioshock iøvrigt. Jeg kan ikke se hvor doom kommer ind i spillet henne, medmindre du drager den sammenligning ud fra rum der pludseligt bliver mørke, og den slags, men det sker nu ikke så ofte, at jeg ligefrem vil sammenligne det med doom.

Og alle de elementer stammer fra System Shock-spillene, hvilket selvfølgelig er "forgængere" til BioShock. Jeg synes ikke rigtigt at 3rd person alene gør det sammenligneligt med Resident Evil 4.

Dead Space bruger samme "billige" gys som Doom (III), har samme plastic feel over grafikken og samme angsty "åh, jeg er fanget i rummet"-fornemmelse.

Der er ingen tvivl om at EA meget gerne vil have de store titler nævnt i samme sætning som Dead Space, og det låner også masser af gode elementer fra flere af dem (EAs favorittaktik) - IMO er det bare forkert at kalde det for RE4 møder BioShock, for får det til at se bedre ud end det egentlig er. Dermed ikke sagt at Dead Space ikke er et godt spil - det er bare ikke SÅ godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 18/10-08 13:24 
Jamen undskyld, det var bare de to spil der lige faldt mig ind da jeg spillede det første gang. Jeg er hverken anmelder, eller en form for spil profet, jeg deler bare min mening med jer herinde ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 18/10-08 15:37 
Gamespot giver det 9.0

Men dem kan man jo slet ikke regne med mere...host host ;-)

Jeg ved jeg bare skal have det spil.

video review
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 18/10-08 17:26 
Sonic>
Jamen undskyld, det var bare de to spil der lige faldt mig ind da jeg spillede det første gang. Jeg er hverken anmelder, eller en form for spil profet, jeg deler bare min mening med jer herinde ;)

Sådan var det heller ikke ment :D Det har klart ligheder - det er bare to tunge drenge at være i selskab med, og hvor meget jeg end synes om Dead Space, så synes jeg ikke det når op på nogen af de to :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 21/10-08 21:16 
Er det ikke snart fredag ;D

Gametrailers review 8.8
Bashful Neophyte
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 21/10-08 21:24 
er der nogle der ved om der er "forskel" på PS3 / Xbox versionerne? er i tvivl om hvilken version jeg ska vælge.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 21:25, rettet 21/10-08 21:28 
@neros: Nej... onsdag :)

@'Futs: De skulle være identiske.
nerosnerosSkrevet 21/10-08 21:26, rettet 21/10-08 21:27 
Imorgen....? :D

arrrgh pis hehe!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 21:59, rettet 21/10-08 22:02 
Fandt nedenstående video der sammenligner de to versioner.
Jeg kan ikke se nogen stor forskel. PS3 versionen er lidt mørkere nogen steder og har en smule bedre kontrast men kan nemt være indstilling af konsollerne. Svært at vurdere når man ikke kender deres opsætning :)

"Dead Space Video Comparison"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/10-08 22:13 
Hos EA i Danmark, står spillet først til at udkomme næste fredag - altså 31/10 ... Hmmm...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 22:25, rettet 21/10-08 22:26 
Ok, Gamebits har den på lager, så... :)

Link
115 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig