X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Space


Svar
nerosnerosSkrevet 09/09-08 12:30 
Er jeg den eneste som synes det her spil ser ret vildt ud? Tror måske, at vi for engang skyld vil få et EA spil som holder 100 procent!

Det bliver fandme et must have for mig i oktober. Damn det ser godt ud :-)

Developer Diary: Zero-G
Bashful Neophyte
115 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
TobbiTobbiSkrevet 04/02-09 12:10 
Jeg har ps3 versionen og ind til videre er det en af de titler som har været en positiv overraskelse.

Lyden og stemningen i spillet er til tider sublim og jeg har ind i mellem måtte tage nogle pauser for ikke at få alt for meget paranoia :):) Visuelt er det også ganske nydeligt med gode lys effekter efter min mening.

Jeg er ikke den største explorer eller den beste til at opgradere mine våben / items, men har da ind til videre klaret mig fornuftigt igennem uden de store problemer. Ammunitionen kan til tider være sparsom, men har aldrig følt det var en progress killer.

En god blanding af horror/fps/adventure imo :)
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
AmbyAmbySkrevet 04/02-09 12:31 
Jeg er helt enig. En enorm positiv overraskelse.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 04/02-09 12:35 
Jamen nogen der har spillet både demoen og det fulde spil? (helst demoen første)

Indtil videre lader det til at dem(den) der også kun har spillet demoen er enige med mig, så noget tyder på at det er demoen den er gal med, men det kunne jo også være en smagsting... Overvejer nemlig meget at købe spillet, men er virkelig blevet skræmt væk af den elendige demo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/02-09 12:52, rettet 05/02-09 08:58 
Jeg kan faktisk ikke huske om jeg prøvede demoen. Den kom ret sent, gjorde den ikke?
Jeg synes bestemt ikke spillet er uretfærdigt på de lavere sværhedsgrader, men jo højere du sætter den, jo mere betyder det, om du rammer fjenderne de rigtige steder.
På den sværeste setting er det godt nok svært at få ammo til at række, men ikke desto mindre er jeg gået i gang med den...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WikzoWikzoSkrevet 04/02-09 15:06 
Jeg har ikke prøvet demoen (den kom efter det fulde spil blev udgivet), men hvis delen, der er tilgængelig, ikke er fra begyndelsen af spillet, kan det måske være lidt svært at finde rundt.

Våbeninterface mm. fungerer rigtig fint, men det kræver en lille smule tilvænning.

Måske har demoen givet dig et dårligt indtryk, men jeg synes ikke, det skal skræmme dig væk (selvom det er et gyserspil :P). Dead Space er rigtig godt, ikke GOTY 2008, men stadig rigtig godt og gennemført på næsten alle punkter.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/02-09 15:33 
Herold>
Beano>
Og så kan man gå samtidig med man sigter/skyder :D

GOTY! :D


Men det er jo ikke et FPS! :-D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/02-09 15:40 
Jeg mener nu, at man kan få en FPS-lignende synsvinkel frem ved at gøre sig umage med knapperne, eller lave en godt tilklippet pap-skabelon til fjernsynet, så man kun kan se sit våben og resten af HUD'en... Så JO! Det er FPS :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/02-09 16:51 
Dead Space kommer til Wii!!

Yes!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 04/02-09 17:32 
Ja... :D

PalleJensen>
Dead Space er på vej til Wii....
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 31/07-09 13:01 
Nogen der har prøvet det til PC? synes godt nok kontrollen virker kluntet, som om der er delay når man aimer. Ved godt det ikke er et fps spil, men synes det gør det ret svært at ramme fjenderne præcist. Tror ikke det er min computer som ikke er kraftig nok da den ikke hakker, og det gør heller ikke nogen forskel at sætte den på low eller high. Måske er det bare meningen eller :)?
KTCKTCSkrevet 31/07-09 13:11 
Har du opdateret dine drivere, og har du prøvet at slå vsync fra og til?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RuneSPRuneSPSkrevet 31/07-09 13:38 
ah prøvede at slå vsync fra, nu kører det hele da godt nok meget hurtigere :) den føles stadig lidt kluntet, men ikke nær så meget som før, og tror nu det er spillet der er lavet sådan. tak for hjælpen
millenniummillenniumSkrevet 05/02-13 15:24, rettet 05/02-13 15:25 
WHOMP! Jeg tror vidst der var embargo for Dead Space 3 i dag. Men, resultaterne ser da lidt brogede ud. Ikke alle er lige begejstrede...

Link...
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/02-13 15:50 
De par anmeldelser jeg har set kritisere historien, backtrackingen og nogen af side-questsne, men priser samtidig gameplayet og muligheden for at fortsætte med at akkumulere loot via new game+
Captain NCaptain NSkrevet 10/02-13 21:16 
Gab. Har lige overstået et 17 timers langt maraton af Dead Space 3 hvor jeg spillede det fra start til slut.

Jeg er lidt splittet omkring det.
Jeg er glad for der bliver prøvet nogle nye elementer af, som lidt mere open world osv.
Jeg syntes dog en stor del af uhyggen er forsvundet, istedet for mørke gange hvor man ikke ved hvad der kan ske, så ved man præcis hvad der sker denne gang. Man gør noget hvor på der kommer 2-3 waves a necromorphs. Nogle gange trækker kampene også bare ud i hvad der virker som det uendelige og gerne på nogle alt for små områder hvor fjenderne også kan spawne bag en.
Mht, open world elementet er det også lidt klodset og til tider svær at finde rundt i.

Er dog stadig glad for jeg spillede den. Var ret imponeret over at jeg kunne bruge over 15 timer på singleplayer delen + lidt sidequests.
Men nu er det ihvertfald gennemført, så nu kan jeg komme tilbage til Ni No Kuni :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
115 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig