X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Infinite Undiscovery


Svar
dpldplSkrevet 07/09-08 20:59 
Synes lidt utrolig ingen andre skrevet om dette spil(eller for da sags skyld, tilføjet det til samler. Jeg vel ikke den eneste med det? :/ ).

Ellers et dejlig spil ind til videre(gennemført dvd 1 af 2, hvilket er ca 8 til 9 timer).
Indtil videre er jeg nu enlig rigtig vild med dette spil. Spillet ser godt ud, gameplayet er sjovt og masse andet godt.

Spillets svagpunkt er starten som er mere løb fra monster og bære hende til sikkerhed. Ret så kedeligt. Men efter en lille times tid tager det rigtig fat.
Kamp system er enlig simpel nok, 2 angreb, samt parry og "be om heal knap". normal angreb kan laves om til combos der ender med combo angreb(koster ikke mp) eller man kan holde en af de 2 knapper nede for special angreb der koster mp. Også bruges Y til be din healer om at heal de eller andre party medlemmer. Ja du styre kun capell rest er AI styret, men virker sgu fint nok.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 07/09-08 21:54 
Netop starten de viste på Leipzig, hvor jeg spillede det. Godt at høre at det bliver bedre senere, for dét var ikke noget at råbe hurra for...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 08/09-08 02:53 
Helt enig, først del er ikke særlig sjov. Næsten ingen rigtige kamp, masser tutorial og så masser løb og udgå ting. :/

Men efter den første time eller der omkring tager spillet bedre fat. Så jo dette spil skal man lige give en chance før man bedømmer det.

Nok være folk der ikke kan lide det, jo helt normalt. Men for mig er dette spil altså godt.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 08/09-08 08:55 
Overvejer stadig om jeg bør investere i det. Har endnu ikke fået spillet Blue Dragon og Eternal Sonata, selvom jeg ligger inde med begge to.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 08/09-08 09:06 
Min interesse for spillet, er dalet efter jeg har læst som framerate problemer som ødelægger oplevelsen. Og for mange effekter ud over det hele, så man på ingen måde kan se hvad der foregår. Jeg bryder mig ikke om spil hvor hvert angreb udløser et fest fyrværkeri. Og så kan jeg ikke li animationen på spilleren når han bliver slået omkuld :)

Jeg ser frem til tales og vesperia
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 08/09-08 09:27 
Du har vidste nok at se til sumez. Selvom om jeg personlig hader ES.(ind til videre kommer IU på 2nd plads hos mig. Efter LO)

Darknon: Framerate drop ødelægger overhovedt ikke spillet for mig. Tro faktisk eneste jeg oplevet er en pause hver gang capells angreb rammer. Hvorimod når AI rammer kommer den ikke. Den forstyr overhovedt ikke mig!(må heller lige tjek om jeg ret lige om lidt ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-08 13:26 
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=230531

Review
5/10

Av. :/
SlothSlothSkrevet 08/09-08 17:54 
IMO er mange af Eurogamer's anmeldelser lige så brugbare som et ekstra røvhul på albuen... Nogle gange må de være på syre ;o)
Kiss me, would you kindly?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/09-08 18:00 
Amen!!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/09-08 18:24 
Mavesyre?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/09-08 18:33 
Er jeg den eneste der kan se fordelen i et ekstra røvhul på albuen?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 08/09-08 18:49 
Jeg tænkte lidt det samme. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 08/09-08 21:38 
Det kunne bestemt sælge godt i friluftsbutikker :)

Nu er den her, skovskider-albuen!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/09-08 14:22, rettet 09/09-08 14:24 
Echelon VI>
Er jeg den eneste der kan se fordelen i et ekstra røvhul på albuen?

Jeg gik aldrig med korte ærmer på Pan bar :-D

Hmm...Hvorfor ved jeg at de har skiftet navn til K3?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 09/09-08 16:06 
Det ser ud til at køre 1080p ud fra de screens ved eurogamers anmeldelse. Jeg er game ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 12/09-08 08:48 
Jeg har overvejet at købe det efter gametrailers review. Jeg tager ud og ser på det idag, så det blir endten det eller mercenaries 2. Men jeg skulle jo gerne nå at gennemføre Infinite Undiscovery inden tales of vesperia, right :)
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 12/09-08 08:56 
Alt bør købes før man overvejer Mercenaries 2, i hvert fald så længe Merc står til fuld pris.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 14/09-08 11:31 
Det gjorde eddermaneme også ondt i min pengepung da jeg købte mercs 2 til 529kr. Og kom hjem og opdagede at det var det samme som 1'eren, men med flere bugs i :(

Jeg kunne ikke finde undescovery, så derfor købte jeg mercs 2.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 14/09-08 14:24 
dRxL>
Det ser ud til at køre 1080p ud fra de screens ved eurogamers anmeldelse. Jeg er game ;-)

Sikkert bare workstation renders. Desværre.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-08 00:23 
Jeg har også prøvet Mercs 2 til PC og der er det endnu værre. For det første kan det ikke køre widescreen selvom der er en option til at slå det til (der sker ikke noget når man trykker på den). For det andet er ingame knapperne når de forklare hvad man skal trykke på, erstatte af symboler. Det gør det lidt svært at finde ud af hvad de mener med de knapper når de ikke bare skriver de bogstaver man skal trykke på. 2D baggrunde og billeder er rippet fra konsolversionen som er widescreen... Det vil sige at menuer og in-game still photos er trykket sammen i 4:3... Det ser pænt plat ud.

Anyway, Mercs 2 til PC is a big no-no
SumezSumezSkrevet 15/09-08 07:52 
Heh, alle meget tydelige tegn på en konvertering fra konsol til PC, fremfor udvikling med begge platforme i mente. Men øh, hvad har Mercs 2 med Infinite Undiscovery at gøre? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/12-08 20:02 
1up siger man bare skal igennem starten er det sandt? Syntes godt nok det virker intetsigende!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/12-08 20:13 
Tjae, hvornår slutter starten? Hvis vi snakker om efter flugten fra dragen, så passer det vist meget godt. Derefter føles spillet mere frit.

Jeg har i hvert fald hygget mig med en gennemspilning - desværre blev min disc ridset, så jeg ikke har kunnet spille de efterfølgende challenge-agtige baner, men når jeg får den repareret/tilslebet, så ryger det i igen.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/12-08 20:02 
Hey Hya! Hvordan har din xbox det? Lever den endnu?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/12-08 20:54 
Hah, ork ja da... trods noget nær døgndrift de sidste 1½ år virker den stadig upåklageligt :-D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig