X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gratis Interplay-spil


Svar
jaesjaesSkrevet 07/09-08 00:43, rettet 07/09-08 00:47 
Hvis man tilmelder sig beta for Good Old Games (kommende site hvor man kan købe ældre pc-spil i download-udgaver), vil man få en kode til et af Interplays spil. Håber på Fallout :)

EDIT: Det er EDT-tid, hvilket så vil sige 8/9 kl. 06.00 dansk tid.

Tilmelding inden den 7/9 kl. 24.00.
DarkenDarkenSkrevet 07/09-08 01:08, rettet 07/09-08 01:10 
Site>
everyone buys a game from GOG.com during the Early Access Beta will receive a bonus code to get one game from GOG.com’s Interplay catalogue for free!

Man skal købe et spil i site betaen for at få det gratis spil (ikke at det er en skidt deal)

Hvad jeg finder mere interessant er dette:


Site>
4. All games are Vista and XP compatible.
Thanks to our handsome programming team, the classics are now Windows Vista and Windows XP compatible. Now you can use your lightning-fast PC to unleash the full potential of those games you just couldn’t play properly on that busted old 386.

Så gælder det bare om at det er de rigtige spil der kommer op =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 07/09-08 03:05, rettet 07/09-08 03:05 
Sorry, det havde jeg overset. Men mon ikke der er noget, man gider købe. Deres priser er i hvert fald udmærkede, selv med dansk moms :)

Ja, det er fedt, de understøtter XP og Vista. Det er også kewl, at de er fri for DRM.
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/09-08 13:11 
...nu er jeg bare sån: KOM DOG I GANG! JEG MANGLER MANGE SPIL! :)
jaesjaesSkrevet 11/09-08 17:12, rettet 11/09-08 17:14 
Yay, de har Fallout (og Fallout 2).

Udvalget er meget lille indtil videre, men til gengæld koster de fleste spil $6 (vel + dansk moms), hvilket er en ganske fin pris IMO.

Tilmelding til beta er i øvrigt udvidet, men man kan ikke længere få et gratis spil.

Af interessante ting jeg yderligere faldt over er bl.a.:
Messiah
Redneck Rampage Collection
Sacrifice
Giants: Citizen Kabuto
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/09-08 19:23 
Hæ! Jeg har også fået min key! Nice.
MarcusMarcusSkrevet 11/09-08 20:52 
Sacrifice er et af mine yndlingsspil, det kan klart anbefales,
men Giants blev jeg aldrig helt vild med og da jeg fornyligt for første gang prøvede MDK, fangede det mig heller ikke helt. Til trods for musikken og de flotte miljøer i sidstnævnte.

Fallout 2 begyndte jeg for første gang på for nogle måneder siden, men jeg synes umiddelbart det er for stort, samtidig med at det virker repetitivt, både i gameplay og rent grafisk.
Historien er til gengæld enormt interessant, og spillet har een af de bedste "introer" nogensinde, men jeg ved dog bare endnu ikke om dét er tilstrækkelig motivation for at jeg får det gennemført.
jaesjaesSkrevet 18/12-08 10:00, rettet 18/12-08 10:03 
Der er ved at komme godt gang i gog.com:

Oddworld: Abe's Oddysee
Earthworm Jim 1 og 2
Jagged Alliance 2
Simon the Sorcerer 1 og 2
Disciples 2 Gold

+ En del flere.

Køb nogle spil, og støt et godt initiativ! :)

EDIT: Priserne på henholdsvis $6 og $10 er i øvrigt alt inklusiv, da firmaet ligger i EU.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig