X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSTwo spørgsmål?


Svar
nerosnerosSkrevet 05/09-08 12:15 
Jeg har oplevet to gange nu at min PSTwo fryser når jeg vil skifte spil. Så bliver jeg nødt til rive strømkabel ud af maskinen og derefter starte den op igen! Hvad skyldes det?
Bashful Neophyte
lkzlkzSkrevet 05/09-08 13:07 
Jeg har også oplevet det et par gange, mit bud er at du afbryder det igangværende spil og efterlader maskinen i en ustabil tilstand.

F.eks. hvis du afbryder spillet mens det er ved at læse CD/DVD drevet og drevet ikke bliver genstartet korrekt, dette gør at drevet ikke længere opføre sig som det skal, hvilket får resten af hardwaren til at "fryse".

Så det er ikke muligt at genstarte maskinen ved at bruge knapperne på maskinen, da disse er forbundet til hardwaren.

Det hele bunder bare i at hardwaren er kompliceret og der er ikke taget højde for alle mulige situationer/tilstande som kan opstå. Kort fortalt er det en fejl :-)
McLovin
nerosnerosSkrevet 05/09-08 13:13 
Hm ok! Så må jeg bare prøve at skifte spil når CD/DVD drevet ikke er aktivt. Bare den ikke kan gå istykker af det!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/09-08 21:55 
Konsollen er netop heller ikke designet til at der kan skiftes spil, mens den er tændt. Har selv oplevet fejlen et par gange, når der skulle skiftes DVD i Singstar - ellers gør jeg det til en dyd kun at skifte når konsollen er slukket :)

Rådet er som sagt, kun at skifte når der ikke umiddelbart bliver læst noget fra DVD'en.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 06/09-08 13:25 
Det er jo ikke vildt sværet lige at trykke på resetknappen før man åbner cd-låget. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/09-08 19:55 
Det er skam også det jeg gør ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig