X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/09-08 01:38 
Går og overvejer at købe "det nye" Zelda til Cuben, men har også planer om at købe en Wii inden så længe (inden årets udløb), så mit spørgsmål er bare: er der bedre grafik i Wii udgaven eller er de fuldstændig ens?
Screens med sammenligning vil være gud.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 02/09-08 08:10 
Wii udgaven er i widescreen - så der er der ihvertfald en fordel :)
SumezSumezSkrevet 02/09-08 10:10 
Kan GC-udgaven køres i progressive på Wii?
Ellers ville det være en anden oplagt grund til at vælge Wii-udgaven. Der er i forvejen ret meget leverpostej over spillet (det ER dog stadig utroligt flot)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 02/09-08 11:01 
Ellers ligger forskellen i, at Wii-versionen er 100% spejlvendt af GameCube-spillet (altså er Link nu højrehåndet, og hele kortet er blevet spejlvendt).

Desuden er styringen selvfølgelig lidt anderledes på Wii, men det er nogle forholdsvis simple bevægelser, du skal gøre med Wii Remoten. Derfor skal dét ikke bestemme, hvilket format du køber spillet til.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-08 12:17 
Sumez>
Kan GC-udgaven køres i progressive på Wii?
Ellers ville det være en anden oplagt grund til at vælge Wii-udgaven. Der er i forvejen ret meget leverpostej over spillet (det ER dog stadig utroligt flot)

Nej Nintendo synes ikke deres GameCube spil må vises i progressive scan selvom det ikke ville kræve en fis af maskinen at gøre det. Og NEJ Zelda er bestemt heller ikke et flot spil, men det er vidst en ret gammel diskution. Som Core og jeg i øvrigt vandt... ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/09-08 12:27 
Teknisk grimt, artistisk flot.. EOD!
QQSkrevet 02/09-08 17:00 
Konsolkongen>
...men det er vidst en ret gammel diskution. Som Core og jeg i øvrigt vandt... ;p

Ikke for at rive op i den gamle diskussion, den er HELT slut.
Men kan man vinde en diskussion hvis folk stadig er uenige? Og når der ikke er nogen endegyldige argumenter til nogen af siderne, da det i sidste ende omhandler subjektivitet og en definition af ordet "flot"?

Som Beano lukker den; forskellen på teknisk og artistisk flot. EOD.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-08 17:27 
Det var derfor der var "tungesmiley" :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 02/09-08 17:38, rettet 02/09-08 17:39 
Konsolkongen>
Som Core og jeg i øvrigt vandt... ;p

HELLYEAH!

Hølmkjær>
Ikke for at rive op i den gamle diskussion, den er HELT slut. Men kan man vinde en diskussion hvis folk stadig er uenige?

Næh, men jeg er da klar på at udpege vindere i "præcisionsdiskutionen" ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 02/09-08 18:05 
I har alle sammen tabt. EOD.

Jeres samlede præstation vurderes til at være

"ok, uden at være prangende" :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 02/09-08 18:05 
YAY! 9 af 10 - det er da en fin score!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 02/09-08 18:09 
Psch, ja. MEN IKKE FOR ET XBOX-SPIL!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 02/09-08 18:13 
Dele af mig er også håndholdte...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/09-08 01:34 
Så Zelda er altså ikke pænt på grafik siden? Hvilke spil er pænere end Zelda på Wii (troede faktisk at Zelda var det yperste Wii kunne præsterer) ?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/09-08 02:15 
Bestemt ikke - specielt ikke hvis man skal tro på at den er væsentligt kraftigere end en Gamecube. Personligt synes jeg at Super Mario Galaxy er det spil der bedst har vist hvad maskinen er i stand til, og desuden det flotteste spil til konsollen som jeg har stående.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/09-08 02:44 
Hmm, ja jeg ved jo godt den ikke er nogen ps3 eller 360´er, men den burde da kunne spytte mere ud end en GC. Ærgeligt hvis kun der er det ene spil der rigtigt viser saften og kraften fra Wii´en af :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CoreCoreSkrevet 03/09-08 08:12 
De nyere spil fra Nintendo selv, er blevet mindre blurry siden Zelda. Det er kun Galaxy der byder på et spændende design (ligesom folk mener at Zelda gør det), men Mario Kart og Smash Bros er også blev et finere i kanterne.

Men brug EDTV/HDTV-ikonet på coveret, til at se hvilke spil der har de bedste forudsætninger, for at gøre sig bedst mht opløsning osv.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 03/09-08 08:19 
Mario Kart synes jeg ikke gør sig særlig flot, sammenlignet med det langt pænere Mario Galaxy, der kom et halvt år før.
SMG er også utroligt flot. Selvom det gør brug af nogle billige effekter for at opnå det, synes jeg sagtens det kan udfordre flere af de mere teknisk krævende spil på de andre konsoller (men det er jo den gamle diskussion om igen)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 03/09-08 12:42, rettet 03/09-08 12:44 
Jeg har ikke så meget at sammenligne med, men jeg synes, Metroid Prime 3 er rigtig flot. Fx sammenlignet med 2 er teksturerne i dobbelt opløsning. Generelt synes jeg grafikken er detaljeret, og billedet står ret skarpt. Og svjh er frame raten næsten flydende med 60 (eller 50?) fps.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig