X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castle Crashers-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 28/08-08 11:26 
For ikke at stjæle al pladsen i Xbox Live-tråden oprettes her en tråd specifikt til Castle Crashers.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
162 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
WikzoWikzoSkrevet 02/09-08 14:47 
Jeg fatter stort set intet af jeres tekniske diskussion. Er det ikke ret ligegyldigt, HVORDAN det er blevet tegnet? Man bør da hellere fokusere på, hvordan det endelige resultat ser ud, synes jeg.

Forresten spillede jeg lige lidt Insane (har endelig fundet ud af, hvordan det fungerer). Det er ret udfordrende, når man kun er én, men jeg tror godt, min lillebror og jeg kan klare det, medmindre fjenderne bliver en hel del sværere, end de er i den første verden.

Min blå ridder er i øvrigt level 31 nu.
HeroldHeroldSkrevet 02/09-08 14:55 
KTC>
Det er en bevidst stil, man har valgt til spillet, men det ændrer ikke på, at der er mindre arbejde i at lave den, og derfor forstår jeg ikke hvorfor folk synes det er så flot...

Så det du siger, kan koges ned til; uanfægtet valget af stil, så betyder mængden af arbejder stilen kræver mere for hvor flot det er? Så en stil, der er brugt meget tid på, er pr. definition pænere end en der har krævet mindre tid? Det kan godt være jeg misforstår det du siger, men jeg synes at ovenstående er noget pjat. Smag er én ting - det er der vist ingen grund til at diskutere - det jeg finder effektivt er derimod humoren, der er lagt i det, samt at der er så meget udtryk i den ellers simple stil.

Hvornår er vi nået dertil at ting skal være avancerede og detaljerede for at være pæne? Jeg synes sgu at rød er en pæn farve. Det kan godt være at rød i flere nuancer er pænere sådan rent teknisk, men derfor kan jeg vel godt stadig se det pæne i en ganske almindelig rød.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 02/09-08 14:59 
I den sidste halvdel af insane, er det fuldstændig umuligt at klare spillet solo, det er jeg ret sikker på :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 02/09-08 15:13 
Hvor stor er forskellen på de 21 spilbare figurer?
Og hvad med de 4 riddere, er de markant forskellige?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 02/09-08 15:14 
Der er ikke nogen grund til at koge det så meget ned, når sagen er mere nuanceret. Hvis grafik er flot, er det normalt fordi skaberen har en helt unik stil eller look, eller fordi han formår at udnytte mediet. Denne stil er blevet sammenlignet med de samlebåndstegnefilm, som de viser på Cartoon Network. Vil du generelt kalde disse flotte, unikke og imponerende? Jeg vil ikke, og synes heller ikke sammenligningen er helt ved siden af.
Det handler ikke direkte om, hvor lang tid der er brugt, men hvordan slutresultatet bliver, og dette hænger ofte sammen med tidsforbruget.

Jeg har ikke kommenteret spillets charme og humor, for det er noget andet. Men det gør ikke spillet smukt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WikzoWikzoSkrevet 02/09-08 15:20 
dRxL>
Hvor stor er forskellen på de 21 spilbare figurer?
Og hvad med de 4 riddere, er de markant forskellige?

De fire riddere har hvert deres magielementer: Is, ild, lyn og poison.

Alle andre figurer har mange forskellige våben, som er ganske sjove at udforske.

Alt i alt er det små forskelle, men når man er fire spillere, som vælger at gøre sig stærke i hver sin ting (du kan blive bedre til: styrke, magi, forsvar og hurtighed), kommer der stor variation.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-08 15:32 
Den lette måde at banke vandkatten på:
http://www.youtube.com/watch?v=pyp3UDHIwXE&eurl=http://mycheats.1up.com/list/cheat/3141981/castle_crashers/xbox_360
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 02/09-08 15:42 
KTC>
Denne stil er blevet sammenlignet med de samlebåndstegnefilm, som de viser på Cartoon Network. Vil du generelt kalde disse flotte, unikke og imponerende? Jeg vil ikke, og synes heller ikke sammenligningen er helt ved siden af.

Det synes jeg egentlig. Jeg kunne godt tænke mig en nærmere uddybning af det, for jeg synes det er lidt for nemt at sammenligne CNs metervarer, med noget der IMO ikke er det. Jeg kan godt se hvorfor man synes at CN laver animationsaffald i mange af tilfældene, men jeg kan ikke se hvad det har med Castle Crashers at gøre, andet end at det er tegnet 'fladt' og toonet med sorte outlines. Jeg kan klart se mere stil og arbejde i Castle Crashers, må jeg ærligt indrømme - derudover er TV-animation også et helt andet medie, der typisk kræver langt mere variation i udtrykket.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 02/09-08 15:44, rettet 02/09-08 15:47 
dRxL>
Hvor stor er forskellen på de 21 spilbare figurer?
Og hvad med de 4 riddere, er de markant forskellige?

De har vist nogle lidt forskellig comboer, men grundlæggende er det magi, der er forskellen. Kan ikke anbefale at satse på magi hos en figur, der har pile-magi. Det gjorde min sambo, og min ild-ridder sparker i hvert fald pænt meget mere røv end hans ynkelige bomber gør. :P

Iøvrigt kan jeg ikke anbefale at satse på agility ever, nogensinde. Det er først når den er HELT maxed, den bliver noget værd. Og på det tidspunkt er en tilsvarende magiker væsentlig meget sejere.
Til gengæld er agility meget rar at have hvis din hovedskill + defense i forvejen er maxed.


Det er primært et EXP trick, fordi man får EXP ud fra hvor mange slag man laver på en fjende, og ikke hvor meget skade man gør. Den er i forvejen jo supernem at slå uanset hvad, selv på insane. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-08 15:48 
Ja mega let (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 02/09-08 16:15 
Spillet ligner noget der kører i Flash, fordi man har set 100 andre Flash-animationer og -spil, der stilistisk minder om det. Happy Tree Friends, Joe Cartoon, Alien Hominid, for bare at nævne et par stykker.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 02/09-08 20:07 
Jeg prøvede lige det berømte catfish trick.. det er jo slet ikke sjovt. På insane gik jeg fra level 47 til 53 på én kamp..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 02/09-08 21:38 
Wow. Det må være derfor, at så mange personer er steget vildt mange levels på ganske kort tid.
SumezSumezSkrevet 02/09-08 21:48, rettet 02/09-08 21:49 
Ja, det var rimelig hurtigt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 02/09-08 22:21 
lol det skal jeg også lige prøve så :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-08 22:30, rettet 02/09-08 22:30 
Her er lidt hjæp til det hele (=:P
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/934458.html
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 00:52 
Det er sort der står jeg har 31 i level på leaderboadet, men jeg har rigtigt 45 i level nu??
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 03/09-08 08:14 
Den er lidt tid om at opdatere det, og gør det vist tit kun når man forlader sit spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 12:28, rettet 03/09-08 12:28 
Det er deet samme i dag /=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 03/09-08 13:07 
Måske har du været disconnected fra Live på et tidspunkt? :\
Spil lidt mere, den skal nok opdatere på et tidspunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 13:15 
Ok, venter lidt endnu :=K
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/09-08 14:18 
Yay, så har jeg købt det :-)

Jeg er ved Lavabjerget lige nu... for kort tid siden glitch-bankede jeg Conehead Groom (ham der spiller på orgel). Jeg lavede nogle hop-angreb, og på en eller anden måde røg den ind i en loop, så jeg bare gav ham skade hele tiden, mens han hang i luften.

Forinden dén spoilerkamp glitch-døde jeg for vildt ved Troll-bossen. Han havde fået spawnet omkring 20 trolls, og lige pludselig var de løbet sammen i næsten to lige store bunker, som stod på hver side af mig. De begyndte alle at slå med få millisekunders mellemrum, så jeg fik skade HELE tiden uden at kunne blocke, og det fortsatte uendeligt (man "dør" først når man rammer jorden og ligger stille), så jeg blev nødt til at resette ud i menuen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/09-08 15:06 
Hyakotake>
Jeg er ved Lavabjerget lige nu... for kort tid siden glitch-bankede jeg Conehead Groom (ham der spiller på orgel). Jeg lavede nogle hop-angreb, og på en eller anden måde røg den ind i en loop, så jeg bare gav ham skade hele tiden, mens han hang i luften.

Den oplevede jeg også...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 04/09-08 15:09, rettet 04/09-08 15:10 
Jeg har også lavet den to gange ved samme boss.

Hyakotake>
det fortsatte uendeligt (man "dør" først når man rammer jorden og ligger stille), så jeg blev nødt til at resette ud i menuen.

Du kan bare pause og vælge "exit to map". De små trolde er det eneste i den kamp der kan skade dig, så det er vigtigt at tage sig af dem også. Hvis du er warrior-baseret, er hop+Y et rimelig effektivt angreb til at få ryddet ud i større klumper uden selv at blive ganket..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 04/09-08 21:17 
Spillet er fedt. Men online er nok mest bug fyldte jeg nogensinde har set, min controller var tæt på lille flyve tur ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/09-08 12:20 
Hvordan fungerer online? Er hele kortet åbent fra starten? Hvis jeg gennemfører en bane i coop, låses den så også op i min singleplayerdel?
SumezSumezSkrevet 05/09-08 12:21 
Det lader til at den person der har låst flest baner op dikterer hvad man har adgang til.

Om det er coop eller SP gør spillet ingen forskel på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/09-08 13:04 
Men hvis jeg nu har banket barbarbossen og mangler resten af spillet, og så er med i en multiplayersession, hvor vi er oppe mod slutbossen, har jeg så låst slutbossen op i min singleplayer, når jeg starter det op igen?
dpldplSkrevet 05/09-08 13:22 
Tro jeg ikke.

Men skal siges man bliver nød til at spille singleplayer vis man vil unlock alle ekstra figure.

Men ikke værd spille online til alle de bugs er lavt. Deres netcode til online er bare ringe, intet værre end at blive smidt af hele tid og miste de level man fået på den banen
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 05/09-08 13:37 
Playkid og jeg spillede det igennem fra start til slut + lidt achievement hunting til sidst. Ganske få problemer, og det kan klart anbefales.

Husk at en fjer let bliver til fem høns. Specielt på internettet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 05/09-08 14:27, rettet 05/09-08 14:28 
Ja Wehner, der er ingen grund til at overdrive antallet af bugs, især når de ikke er større end nedenstående :p

Og ja, jeg oplevede den selv inden jeg søgte på youtube.

Den næsten ikke nævneværdige...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 05/09-08 14:50 
Hyakotake>
Men hvis jeg nu har banket barbarbossen og mangler resten af spillet, og så er med i en multiplayersession, hvor vi er oppe mod slutbossen, har jeg så låst slutbossen op i min singleplayer, når jeg starter det op igen?

Nej, men det tæller stadig som at du har klaret slutboss-banen. Spillet registrerer spilelt som gennemført når alle baner er klaret, uanset rækkefølgen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/09-08 14:51 
dpl>
Men skal siges man bliver nød til at spille singleplayer vis man vil unlock alle ekstra figure.

Det har jeg ikke hørt om?? Hvilken figur kræver at man spiller online?
Alle figurer unlockes SVJV ved at gennemføre med andre figurer eller vinde i arenaerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 05/09-08 15:10 
Bah skrev nok lidt forkert. Men arena delen kan KUN gøres solo, da online bliver bare en lille sjov kamp imod hinanden og ikke andet.

Nå ja, har ikke tjekket faq omkring hvordan man unlocker ting(skal gennemføres uden først! ><).

Tilbage til sengen og slap af. Løbet helt tør for energi idag :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 05/09-08 15:45 
Kristensen>
Ja Wehner, der er ingen grund til at overdrive antallet af bugs,

Nej, der er netop rigeligt reele til at man ikke behøver overdrive for at bitche :)

Men det kan altså sagtens spilles igennem online.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/09-08 12:26, rettet 08/09-08 12:27 
Er der en måde, som forøger chancen for weapon drops fra fjender? Skal man angribe dem på en bestemt måde, f.eks. med magi, eller kan et dyr hjælpe (den der abe, der giver drop-chance, I guess?)
SumezSumezSkrevet 08/09-08 12:51, rettet 08/09-08 12:52 
Aben ("monkeyface" :D) skulle efter sigende give højere weapon drop fra fjenderne, men jeg har ikke selv haft held med at bruge den. Det er dog også ekstremt sjældent i forvejen at nogen dropper våben, så jeg vil ikke udelukke at det virker.
Til gengæld kan det godt anbefales at have monkeyface med sig uanset hvad, især på insane, da man får utroligt mange drum sticks ud af det, og på den måde kan spare en del potions.

Jeg mangler stadig skeletternes lysende sværd og de der badass-våben småfjenderne på den første bane har, samt de grønne "natur-krigeres" våben.
Nogen der ved om trækøllen (den eskimoer og nogle barbarer bruger) kan skaffes på andre måder? Jeg har den selv, men kan ikke huske om det var sådan jeg fik den. Den er et rigtig godt melee-våben i hvert fald.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 08/09-08 16:45 
Jeg fandt bare trækøllen på almindelig vis, omkring lidt over halvejs i spillet (husker ikke banen). Bruger den også pga. dens melee-færdigheder.
HeroldHeroldSkrevet 08/09-08 17:38 
Hvordan hulen er det nu den ser ud?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 08/09-08 17:53, rettet 08/09-08 17:54 
LTWW>
Jeg fandt bare trækøllen på almindelig vis, omkring lidt over halvejs i spillet (husker ikke banen). Bruger den også pga. dens melee-færdigheder.

Så er det du skal forklare hvad du mener med "på almindelig vis"?

Jeg kan nemlig som sagt ikke huske hvordan jeg fik den. Min sambo har ikke kunnet få den, men har dog været så høflig at droppe den på en bane, så han har kunnet samle den op, og unlocke den på den måde (cheap :()
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/09-08 18:23 
Er det den der I snakker om:
Club = +5 Strength +5 Health -5 Agility (Critical Hit Ability)

Jeg er rimelig sikker på at det er et weapon drop fra bjørnemændene (de hvide gutter med rød håndaftryk i panden - de danser i regnvejret).
WikzoWikzoSkrevet 08/09-08 21:09 
Sumez>
Så er det du skal forklare hvad du mener med "på almindelig vis"?

Almindelig vis = spillede spillet igennem uden at lede efter den. Men nu har ovenstående jo besvaret, hvor den kommer fra :)
jaesjaesSkrevet 08/09-08 21:42 
Hyakotake>
(de hvide gutter med rød håndaftryk i panden - de danser i regnvejret).

Ok, nu bliver jeg nødt til at købe spillet :)
HeroldHeroldSkrevet 08/09-08 22:09 
Der skal små, plyssede, dansende bamser til at vinde Jannik over :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 08/09-08 23:02 
Hmm, jeg havde håbet på bjørne, som var fjollede på den gode måde, i stedet kommer jeg til at tænke på Ewoks :/
SumezSumezSkrevet 09/09-08 08:36 
Hvis det kan hjælpe, er der også en stor bjørn, der skider i bukserne på klammeste vis?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/09-08 09:52 
jaes>
Hmm, jeg havde håbet på bjørne, som var fjollede på den gode måde...

De ER fjollede på den gode måde... for selvom de danser i regnvejr, griner du ikke så meget af dem, når de planter deres +5-kølle i dit ansigt :-D
SumezSumezSkrevet 09/09-08 10:09 
Det er mest deres magi, jeg finder irriterende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/09-08 23:44, rettet 20/09-08 12:39 
KroeboCop>
Det er sort der står jeg har 31 i level på leaderboadet, men jeg har rigtigt 45 i level nu??

Det passer med highscoren nu (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/09-08 16:35 
Hvilket land er de fra dem der har lavet Castle Crashers ?=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
162 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig