X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castle Crashers-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 28/08-08 11:26 
For ikke at stjæle al pladsen i Xbox Live-tråden oprettes her en tråd specifikt til Castle Crashers.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
162 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 28/08-08 11:26 
For ikke at stjæle al pladsen i Xbox Live-tråden oprettes her en tråd specifikt til Castle Crashers.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 28/08-08 13:51, rettet 28/08-08 13:52 
Sumez: Nej, der skulle ikke være nogen chance for at du mister dine save games. Men hvis du logger din profil ind på en anden konsol og spiller det der, så vil du ikke være i stand til at gemme save games på den konsol (altså castle crashers). Den gemmer kun saves på den konsol du købte spillet på.. Gir det mening? Anyways, det er ihvertfald ikke godkendt.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 28/08-08 13:53 
Den anden konsol kan da ikke vide om jeg har købt spillet på min egen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 28/08-08 14:05 
Nej, det er ikke på konsollen men på profilen der ligger info om hvilken konsol spillet er købt på.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 28/08-08 14:09 
Nåja, men min profil ligger jo også på konsollen. Der er da ingen der siger at jeg behøver at bruge min Live-konto på den anden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 28/08-08 14:52 
Herold>
Jeg synes dog at spillet blev en del lettere, da jeg fik maxet magien på den røde ridder - han er ret brutal med sine lyn. Det er dog ikke en taktik, der virker alle steder i spillet.

Note to self: Gå aldrig ind i Herolds soveværelse.
KalicolaKalicolaSkrevet 28/08-08 15:53, rettet 28/08-08 15:53 
her står bug'en beskrevet til dem som er interesseret.

castle crashers save bug
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/08-08 19:55 
Uha, CC ser lokkende ud! Det, og så Braid tror jeg at jeg skal have som mine første XBLA-titler... og måske også Bionic og Commando 3.
Bede-xBede-xSkrevet 28/08-08 21:18 
Symphony of the Night, Johan. Jeg stopper ikke, før du har købt det ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/08-08 21:35 
Og Puzzle Quest! Prince of Persia!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 28/08-08 22:17 
Pacman: Championship Edition
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/08-08 22:31 
Jesus! Så blev det lige til XBLA-anbefalingstråden! Og hvad laver en non-gamer som Bede-x dog herinde? :-P

Tilbage til CC: Er der basis for en omgang P:R-onlineplay?
KeenKeenSkrevet 28/08-08 23:30 
Hyakotake>
Tilbage til CC: Er der basis for en omgang P:R-onlineplay?

helt klart
HeroldHeroldSkrevet 29/08-08 01:25 
Jeg er også fræsj.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 29/08-08 08:18 
Nej, jeg tror hellere jeg vil gå solo :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 29/08-08 09:14 
Playkid og jeg spillede lige et par timer op til level 10 i går. Der kommer dog måske en lille pause grundet problemer med hans Xbox :(

Jeg spillede den blå gut. Er der anden forskel på dem end magien?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 29/08-08 19:10 
Nej, det tror jeg ikke. ^

Jeg har også lige købt spillet; det er enormt skægt! Jeg har kun prøvet at spille to i multiplayer, men jeg kan forestille mig, at det er meget kaotisk med fire spillere.

Jeg er level 21 med den blå mand og har lige gennemført sandslottet. Fede boss-kampe!

Jeg forstår dog ikke, hvorfor jeg ikke kan bruge magi + hop, som der bliver beskrevet i "Help". Skal man have nået et vist punkt i magi-baren? (som man kan forøge ved at bruge exp på)
HeroldHeroldSkrevet 29/08-08 20:32, rettet 29/08-08 20:32 
Ja. De forskellige magiske evner dukker op når du har brugt point nok. Deraf de farvede markører :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 30/08-08 11:39 
Playkid og jeg har spillet syv timer nu og er lige ved bossen, der har den tredje prinsesse, så spillet er længere end nogle af de meldinger, man har læst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 30/08-08 11:47 
Min bror og jeg gennemførte også den sidste boss i dag. Spillet er rimelig langt set i forhold til genren, og at det er en Arcade-titel.

Nu fik jeg også prøvet de to andre modes; én, hvor man skal trykke på to knapper á la Mario Party for at spise hurtigt, og én med forskellige Arena-regler. Førstnævnte er decideret dårlig, mens nummer to er rimelig sjov.

Nu er jeg gået i gang med jagten på Achievements. Skal også prøve Insane på et tidspunkt.
SumezSumezSkrevet 30/08-08 13:01 
Spillet bliver klart bedre når man når længere ind, og der er en hel del kreative indslags.
Der er dog også en del fejl, her er nogen af dem jeg har været ude for:

En fjende eller boss der pludselig står stille midt i en animation. Det betyder at man nemt kan slå videre på dem til de dør, til gengæld bliver deres død ikke registreret, før man bruger et andet angreb, der kan tvinge dem ud af animationen.
Samme problem med min egen figur. Kunne ikke rykke mig før der kom en fjende og kastede min figur.
Jeg havde meget store problemer med Full Moon banen, pga. de store "buff" riddere, jeg kun kunne klare med to sandwiches på hver. Jeg valgte at rende rundt og lave andre ting, tjene penge og exp, og næste gang jeg loadede spillet, kunne jeg gå direkte videre til næste bane (islandet), selvom Full Moon ikke var klaret...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/08-08 13:12 
Tem og jeg har også oplevet lidt små-bugs, men ikke så store som dem, du nævner.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/08-08 13:42 
Jeg har spillet med en kammerat et par dage. Jeg har spillet den røde fyr op på level 18 og han spiller den orange fyr op på level 17 og vi er lige nakket den dér majs boss. Jeg er frisk på at spille. Hvis der er nogen der ikke har addet mig er mit tag DarkbeatDK
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/08-08 14:32 
Wehner>
Tem og jeg har også oplevet lidt små-bugs, men ikke så store som dem, du nævner.

Wehner - Hvis jeg får taget mig sammen til at få hentet den 60GB jeg drømmer om, så skal vi sgu mødes en flok og spille det for hårdt. Jeg har bare lige et lille nyre problem der skal fikses først. Stomi FTW!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 30/08-08 15:47 
Mit gamer tag er Sumez.
Hvad siger folk til en gang multiplayer action søndag eftermiddag/aften?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 30/08-08 17:20 
Min bror og jeg skal lige hjem fra oprydningen efter bryllupet, men så vil jeg også mene at vi er klar.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KeenKeenSkrevet 30/08-08 19:08 
Sumez>
Mit gamer tag er Sumez.
Hvad siger folk til en gang multiplayer action søndag eftermiddag/aften?

jeg er frisk :)

Keen DK
HeroldHeroldSkrevet 31/08-08 00:41 
Æv, jeg ville fandeme gerne, men jeg må nok hellere passe arbejdet i stedet - jeg er frisk i løbet af ugen også!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 31/08-08 01:48 
Wehner>
Playkid og jeg har spillet syv timer nu og er lige ved bossen, der har den tredje prinsesse, så spillet er længere end nogle af de meldinger, man har læst.

Nå, det sidste tog kun en times tid, så vi brugte ca. otte timer på en gennemførsel. Nu er achievement-jagten igang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 31/08-08 11:22 
Samme her. De eneste jeg mangler er følgende:

- Saml alle dyr (må nok finde en guide; der er pænt mange!)
- Vind 20 ædekampe online og 40 Arenakampe online (svær at få pga. online-problemer)
- Genopliv alle fire spillere mindst én gang i multiplayer (jeg har kun to controllere ...)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/08-08 12:47 
Man kan også få Alien Homined figueren, hvis man har den fulde version af Alien Homined.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 31/08-08 13:24 
LTWW>
- Genopliv alle fire spillere mindst én gang i multiplayer (jeg har kun to controllere ...)

Så må vi jo få gang i et onlinespil :) Vi må bare aftale at lade os dø i stedet for at sætte vores lid til healing potions, hehe.

Passer det folk med kl 18, evt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 31/08-08 13:30 
Jeg får besøg i aften, så jeg må springe over denne gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 31/08-08 15:36, rettet 31/08-08 16:04 
Sumez:

Den er jeg med på! Jeg kan godt klokken 18, men det bliver nok ganske kort. Jeg kan logge ind med min egen og min lillebrors Gamercard. Så mangler vi kun én spiller mere for at være fire.

Jeg tilføjer dig nu, mit Gamercard er WikzoDK.
KalicolaKalicolaSkrevet 31/08-08 15:57, rettet 31/08-08 15:58 
Her er så mine 2 cent.

Det her er verdens bedste spil. Eller, det er ihvertfald pretty close. Det her er gameplay skåret helt ind til benet. Spil idag har det med at ville prøve for meget på én gang, og ender oftest med at blive noget halvfærdigt møg. Det som er i castle crashers er 100% gennemført. Grafikken, lyden, humoren, gameplayet, skill systemet, characters, det hele virker 100%

Jeg gennemførte det i 2 player co-op igår, og det var en af de bedste spil oplevelser jeg har haft. Det var mega sjovt, og så er det smukt som en i helvede når man hyrer en fireball ind i 20 fjender, så hele skærmen nærmest står i flammer.

Da vi havde gennemført det, spillede vi arena kampe og unlockede nogle nye characters, og så startede vi ellers forfra igen, og efter 10 timers spil var vi stadig ikke trætte af spillet, men havde kun ondt i tommelfingrene.

Det er så gennemført lavet det spil at det burde skrives ved lov at alle spil developere SKAL have spillet castle crashers.

I gamle dage var det double dragon, golden axe og final fight som ownede denne genre. Så kom Turtles og gjorde genren endnu federe. Og så kom castle crashers og lavede en chuck norris lige i fjæset på de andre, og perfektionerede genren. Ja, jeg ved sgu ikke om der er noget som hedder perfektionerede, men det er altså lige hvad de har gjort.

9,8/10 herfra.
For The Love Of The Game
WikzoWikzoSkrevet 31/08-08 16:04, rettet 31/08-08 16:04 
Rigtig god beskrivelse af spillet. Jeg er også ellevild med det. Til de interesserede kan man downloade en del af spillets soundtrack her :)

Nogle af sangene fra Castle Crashers
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-08 16:13 
Darknon>
Det her er verdens bedste spil. Eller, det er ihvertfald pretty close.

Damn... Jeg synes at det grafisk er noget af det grimmeste der endnu har kørt på maskinen og gameplayet (baseret på trial) virker ganske middelmådigt, dog uden at være direkte dårligt. Ikke et spil jeg nogensinde ville kaste penge efter :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/08-08 16:19, rettet 31/08-08 17:36 
Jeg syntes grafiken og musiken er mega fed, det er også det bedste beat'em up der nogensinde er lavet. Mega fed sort humor, var færdi af grin over de skidende dyr i spillet :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 31/08-08 17:57, rettet 31/08-08 18:04 
Så det er mig og Keen og LTWW her nu, andre der skal med? :)
Ellers kan jeg nok også godt få en 4. mand med herfra.

Går ud fra at vi kører forfra fra level 1?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 31/08-08 18:28 
Tak for hjælpen. Mit spil frøs til sidst, men har heller ikke lyst mere. Har næsten spillet alle banerne igennem mindst tre eller fire gange nu :P
HeroldHeroldSkrevet 01/09-08 00:16 
Konsolkongen>
Damn... Jeg synes at det grafisk er noget af det grimmeste der endnu har kørt på maskinen og gameplayet (baseret på trial) virker ganske middelmådigt, dog uden at være direkte dårligt. Ikke et spil jeg nogensinde ville kaste penge efter :)

Sjovt, jeg synes at den grafiske stil er noget af det bedste og mest charmerende jeg har set på Arcade endnu. Smag og behag :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 01/09-08 01:02 
Jeg kan virkelig ikke lide den tegnestil, men synes alligevel at CC gør det godt og charmerende, og er samtidig rigtig flot - væsentlig flottere end de gamle screens og videoklip man ellers har set indtil kort før udgivelsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/09-08 01:04 
Darknon>
Da vi havde gennemført det, spillede vi arena kampe og unlockede nogle nye characters, og så startede vi ellers forfra igen, og efter 10 timers spil var vi stadig ikke trætte af spillet, men havde kun ondt i tommelfingrene.

Hmm, man kan da kun spille arenaerne én person, ikke? Hvis vi spiller to og går ind i en arena, får vi bare en vs-kamp, ligesom når man skal slås om prinsessen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 01/09-08 07:57 
Sumez>
Så det er mig og Keen og LTWW her nu, andre der skal med? :)
Ellers kan jeg nok også godt få en 4. mand med herfra.

Går ud fra at vi kører forfra fra level 1?

jeg ved ikke lige hvad der gik galt men hver gang jeg ville joine dit spil, sagde den bare "game is no longer avalible"...
SumezSumezSkrevet 01/09-08 08:17 
Vi kom aldrig ordenligt i gang med et spil, de andre skulle bare have den achievement, folk kunne ikke rigtig blive enige om hvilken level vi skulle være, hvorefter LTWW og hans ven droppede ud, så jeg to bare en 2 player local game med min sambo :\

Personligt går jeg efter at unlocke samme figurer, så spiller igennem med dem jeg har fra starten. Har spillet et stykke ind på Insane med et par andre figurer, men det bliver hurtigt så svært at det ikke er sjovt (one hit kills og den slags).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-08 08:42 
Sumez: Jo de skal spilles i single player. Men der er kun 4 arenaer, og de er hurtigt overstået, så vi skiftedes bare.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 01/09-08 09:49 
Okay, jeg har nu godt nok problemer med icy arena. Havde håbet at det ville være lettere med min "magiker", men han får endnu mere tæsk end min "warrior", da det ikke er til at styre med is på jorden.
Tror bare jeg skal have krigeren på på en lidt højere level...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-08 10:19 
Vi fandt en lille exploid til arena kampene.

Exploid Spoiler:
På arenaerne med de der to katte ude i siderne, der kan man stille sig nede i hjørnerne, så kommer fjenderne kun fra én retning. Det gør det lidt nemmere når man bare gerne vil unlocke de 4 characters. Det er ikke skudsikkert, men det er en go taktik.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 01/09-08 10:50, rettet 01/09-08 10:51 
Lyder som et fornuftigt trick.

Har iøvrigt er par flere fejl på listen:
En bestemt type fjende, der pludselig ikke kan skade nogen (men stadig spille angreb-animationen, og selv tage skade), og skærmen der pludselig nægter at tillade os at rykke længere til højre (ind i grotten) efter den scene hvor man se tyvene give to prinsesser videre til kyklopen og istroldmanden.

Lader som om Behemoth har en del ting, de skal have gået efter, udover alle problemerne met netcoden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-08 11:19 
Sumez: Der er en del bugs. Men heldigvis har jeg ikke mødt nogle af dem i de 17 timer jeg har spillet. Bortset fra det store problem i starten med at den ikke ville gemme. Det fik jeg løst igennem xbox.com/support

LTWW: Tak for linket, sweet!
For The Love Of The Game
162 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig