X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Castle Crashers-tråden


Reply
WehnerWehnerSkrevet 28/08-08 11:26 
For ikke at stjæle al pladsen i Xbox Live-tråden oprettes her en tråd specifikt til Castle Crashers.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
162 topic(s).
« < 1 2 3 4

Reply
Alf81Alf81Skrevet 24/09-08 16:49, rettet 24/09-08 16:51 
Amerika.

EDIT:

San Diego, California.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/09-08 17:02 
okkk.
Hoid to colony C05 where the computer is...
WikzoWikzoSkrevet 06/10-08 17:52 
Så fik jeg sgu ENDELIG klaret den der troldeboss i Thieves Forrest på Insane. I ved, den der store sorte trold, som bliver ved med at spytte små nullermænd ud.

Min lillebror og jeg har mindst brugt 20-25 forsøg på den bane, fordi vi altid døde til sidst ved bossen. Problemet var, at der et uendeligt antal af nullermændene, og det derfor var umuligt at undgå at tage skade. Vi plejede at stille os ind i højre side af skærmen og bare hakke løs på bossen, så han ikke kunne komme ud af møllen (den man bagefter skal ride igennem på dådyr, mens et stort monstre er efter én), men på et tidspunkt begynder han at gå rundt på bålpladsen og er svær at ramme.

Vores nye taktik - der virkede - gik ud på at blive stående i højre side og bare slå løs, imens de små nullermænd angreb. En gang imellem kom den store boss forbi, fik et par slag, og gik så lidt rundt igen. Sådan gentog vi i lang tid, og til sidst vandt vi ... :D

Jeg er level 61, min bror er 52.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/10-08 18:27 
Præcis samme sted jeg sidder fast. Jeg har for længst opgivet at tæske ham i singleplayer, så hvis der er nogen højlevel folk, der vil hjælpe skal I bare sige til.
WikzoWikzoSkrevet 06/10-08 18:50 
Jeg tror også, at det er umuligt at klare ham alene (måske det kan lade sig gøre, hvis man er level 99?).

Selvom vi var to, var han (eller rettere: hans mange nullermænd) ekstrem svær. Det vil nok være en del nemmere, hvis man er tre eller fire spillere.

Jeg vil gerne hjælpe dig, men får nok ikke rigtig tid i denne uge :\
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/10-08 19:38, rettet 06/10-08 19:39 
Det tog også lang tid for mig at komme igennem den. Det er vist level 79 der er højest, selvom man komme op på level 99 skulle det ikke give mere, havde jeg læst et sted ?=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
WikzoWikzoSkrevet 07/10-08 14:23 
GameFAQs
Your character starts at level 1. The maximum level that can be reached is 99.
When you reach levels 2-20, you are given 2 stat points you can spend however
you want on your main stats (Strength, Magic, Defense, and Agility). At levels
21-78 you are given 1 stat point you can spend, and at levels 79-99 you gain
no stat points (all stats are at max at 78).

Level also has a very minor impact on your health, melee damage, and magic
damage. Some weapons require a certain minimum level before you can
use them, but no weapons require more than level 20. Finally, certain melee
combos are not available until you have gained a certain level, with the last
melee combo unlocked at level 50.
SumezSumezSkrevet 07/10-08 14:36, rettet 07/10-08 14:37 
Jeg gør altså ikke mere magisk skade på højere levels, når først min magi-stat er maxed. :\

Men jo, troldebossen er ret umulig i single player, til gengæld klarede vi den i første forsøg, da jeg spillede igennem med en ven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 16/08-12 07:05 
4år til senere...

Nu udkommer Castle Crashers på PC via Steam. Det skulle være spilbart på PAX senere denne måned. Ingen releasedato endnu.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
GreaseballGreaseballSkrevet 08/09-15 20:13 
I morgen lander Castle Crashers så i form af Castle Crashers Remastered, på XboxOne.
Ifølge Polygon så vil spille være gratis til alle Gold medlemmer som allerede har købe spillet på Xbox360. Efter den 20. sep. så vil det koster $5 hvis man har spillet til 360. Ellers koster det $14,99

For dem som er ligeglade med bedre texture, dobbel framrate og alt det lir. Så siger udvikleren at det gamle 360 spil bliver bagudkompatibel på One i den nærmeste fremtid.


Castle Crashers Remastered hits Xbox One Sept. 9
SumezSumezSkrevet 08/09-15 20:16 
Jeg kan slet ikke se forskel på det og den gamle udgave o_O
Nu var det selvfølgelig heller ikke et spil der udfordrede 360'eren voldsomt på den tekniske front, synes ikke det har så mange shortcomings.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 08/09-15 22:01 
Troede bare det var mig. Men har lidt en ide om at de tager lidt fis på det med forbedrede textures i den trailer.
162 topic(s).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Username
Password
Remember me