X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Danmarks Bedste Gamer 08


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/08-08 19:04 
Ja, så er vi i gang igen og jeg håber at mange af jer gider at deltage (igen).

DBG08
HeroldHeroldSkrevet 27/08-08 19:20 
Var der da mange af os der deltog sidst? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/08-08 21:18 
Fok dig! :D Det ved jeg faktisk ikke, men jeg husker vi havde debatten.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/08-08 23:10 
Jeg behøver ikke deltage. Jeg ER Über gamer nummer 1!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/08-08 06:36 
ja, vi overvejede også at kalde det "Danmarks Næstbedste Gamer" :/
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 29/08-08 08:46 
Hvad går det ud på? Der er ikke megen information på hjemmesiden?
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/09-08 14:51, rettet 01/09-08 14:51 
Jeg beklager, jeg har ligget lidt underdrejet. Ja, det går ud på at man spiller med i en række spil og får en god nok score til at gå videre. Skulle man ha held til det, ender man i semifinalen og senere finalen. Undervejs er der mulighed for at ha' det sjovt, håne dem der er dårligere og måske vinde fede præmier.
WehnerWehnerSkrevet 01/09-08 23:04, rettet 01/09-08 23:28 
Der er faktisk en reklame for tiltaget nederst i min MSN, som jeg ikke kunne lade være med at se. Det viser sig, at Danmarks bedste gamer ikke skal vise sit værd på den førende konsol, hvad angår salgstal, konkurrencespil og mainstream-appeal, men i stedet på Sonys kulthit "PS3".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-08 06:04 
Mmm... ja, det er der jo flere ting at sige til. Mit største og første mål er at få en bred vifte af spil der er spilbare for mange personer i konkurrence øjemed. Dem der driver selve eventet/turneringen skal først og fremmest få det til at løbe rundt. De to ting er nødvendigvis ikke altid lige forenelige. Så sidste år var vores udgangspunkt at skaffe to store spil-sponsorer (EA og MS). I år er vi startet med en liste over spil som vi godt kunne tænke os. Derefter har vi ledt efter dem der vil være med. Sony/NFI ville meget gerne deltage og det var muligt at finde spil/genrer som passe sammen.

Når det så er sagt var der masser af Wii-spil på min brutto-liste. Men der var mange ting der kom i vejen ;)
The DaneThe DaneSkrevet 02/09-08 12:28, rettet 02/09-08 12:28 
Er R-type med i rækken af spil? :D
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 02/09-08 12:49 
Og er der en Pong-duel i semifinalen? :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-08 13:41 
haha... Jeg vil godt nævne at et retrohjørne i forbindelse med finalen har været i spil. Og det kan vel ikke udelukkes endnu. Men da jeg foreslog 10 mands Bomberman på Saturn, grinede de sgu bare... uvidende fjolser! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig