X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Motorstorm: Pacific Rift


Svar
nerosnerosSkrevet 26/08-08 10:40 
Glæder mig så meget til det her. Super fedt med custom soundtracks! Endelig kan jeg komme til at høre mit Amiga musik i et fedt spil :-)

Gamespot:
It's encouraging to see just how well Motorstorm: Pacific Rift has progressed since we first played it three months ago. With the game just weeks away from its final submission to Sony, Leipzig is the last time we'll see it before its `release` sometime next quarter. To mark the occasion, we checked out Motorstorm's new fire-based track and played more of the split-screen multiplayer.

The new fire track is called Wildfire, and looks set to challenge even the most hardened of Motorstorm veterans. As you get close to the lava and pockets of fire, the heat will accelerate the damage done to your engine by boosting. As fans will know, overboosting can make your vehicle explode, and going near hot objects will only make this happen quicker. Luckily, the organisers of the sport have included misting tunnels to quickly cool you down as you race around the edge of the volcano. The only downside is that they're placed on some pretty inefficient routes, meaning you'll have to take a detour to get to them.

We also got to see new characters and moves in the Leipzig demo. A fat redneck character will make it into the game complete with his white vest, while it was also revealed that bikers will be able to punch other riders by using the L1/R1 buttons. There will also be full XMB support, allowing you to save replays as videos to watch anytime you want from the PlayStation 3's main menu. You'll also be able to play your own custom soundtracks, although the team hopes you won't, as it compiled 40 new tracks from drum 'n' bass artists such as Pendulum to rock gods like David Bowie.

Finally, the team also confirmed trophy support, as well as new cars and tracks via downloadable content once the game comes out. The team is also thinking about what it calls more "imaginitive" DLC, just as long as it gets the financial backing to do so. While the official `release` date for Pacific Rift is still the disappointingly vague "Q4 2008," the team told us that the game is going into its final submission with Sony in a month's time, so we hold out hope for seeing it soon after that.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/08-08 10:49 
Kom også en ny trailer ifm. GC 2008 i Leipzig som ser imponerende ud :)

GC 2008 Trailer (desværre kun standard def)
nerosnerosSkrevet 08/09-08 14:43, rettet 08/09-08 16:50 
Splitscreen gameplay.

Nu med 2CV!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/10-08 08:34, rettet 20/10-08 09:43 
Review scores er begyndt at komme ind:

Edge : 7/10
IGN : 8.3
Eurogamer : 7/10
OPM : 3/5

Lidt skuffende scores indtil videre og lyder ikke som nogen revolution indenfor genren, men fans af etteren skulle vist blive tilfredsstillet alligevel :)

IGN video review
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/10-08 09:53 
Jeg synes ikke det er skuffende scores - havde ikke forventet mig mere end et middelmådigt spil, når man ser på originalen og demoen på PSN...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/10-08 10:16, rettet 20/10-08 10:20 
Demoen på PSN er en 1½ måneder gammel build og viser ikke det fulde spil kvalitet mht. baner og grafik. IGN video review viser de mere interesante baner og de nye gameplay elementer.
BeanoBeanoSkrevet 23/10-08 12:34 


GameTrailers Video Review (HD)
KalicolaKalicolaSkrevet 23/10-08 13:10 
Demo'en er ihvertfald ikke noget at råbe hurra for.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 23/10-08 13:22 
Ja den gør ikke meget for at sælge spillet ;)
nerosnerosSkrevet 30/10-08 10:02 
Er det ude? Troede det udkom i oktober :-/
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/10-08 10:06 
Vist nok ude i USA men EU dato er d. 7 nov.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/11-08 13:23 
Efter at have spillet det færdige spil, er jeg blevet mere positiv overfor Pacific Rift. Nej, demoen gjorde ikke noget for at sælge spillet, faktisk næsten modsat.

Der er dog ikke de store nyheder i spillet og de nye "gameplay elementer" glæder jeg mig stadig til at få øje på. Det eneste af betydning jeg har set, er omgivelsernes indvirkning på ens motortemperatur, som man skal holde lidt ekstra øje med på visse baner.

Det skal dog siges, at det er sjovere end det første Motorstorm (hvilket det også meget gerne skulle være) og det ser ganske flot ud.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 02/11-08 13:36 
PalleJensen>
Det eneste af betydning jeg har set, er omgivelsernes indvirkning på ens motortemperatur, som man skal holde lidt ekstra øje med på visse baner.

Det var præcist det jeg mente. At man kan køle moteren af med vand og på den måde satse mere på områder med ild og lava. Planter har også indflydelse på biler/bikes.
Hvor meget det så har af betyding reelt ved jeg ikke da jeg ikke har spillet det endnu ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-08 14:24 
Jeg synes demoen var ret sjov og spillede den mange gange. Men jeg spillede den kun med motorcykler da bilerne havde den hidtil dårligste styring jeg endnu havde set i et spil. Er det stadig tilfældet? Eller kan man vælge motorcykler igennem hele spillet så man helt slipper for bilerne?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/11-08 14:28 
Nej, det kan du ikke. Visse baner kan kun køres med Buggy eller Rallybiler, mens andre kun kan køres med motorcykler eller ATV.

Styringen på alle kørertøjer er noget sluggish, for det meste føles det som om, at man kører på brun sæbe og man har ikke nær så meget kontrol som i Pure. Men man lærer at kompensere for den.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-08 14:45 
Ja det håber jeg da. Når det engang bliver billigt tror jeg det bliver købt om ikke andet så pga motorcykel delen, det er virkelig sjovt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/12-08 13:42 
Jeg vil gerne have mig et nyt racer-spil, men ved ikke helt hvad jeg skal vælge Motorstorm 2 eller Pure? Kan i ikke lige sige hvad i synes er bedst af de to. Pure ser fedt ud men har ikke splitscreen som Motorstorm 2!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/12-08 13:54, rettet 29/12-08 13:55 
Pure er rigtigt fedt men ikke så holdbart, afvekslende og dybt som MS2. Pure er mere trick-baseret gameplay som SSX mens MS2 er ren offroad ræs - så det er meget afhængig af hvad du foretrækker :)
nerosnerosSkrevet 29/12-08 14:17 
Jeg vil bare gerne have en fed offroad racer med god holdbarhed og gameplay. Vil helst ikke have noget som man ville blive træt af i længden. Så det skal have en vis dybde så måske MS2 er bedst, og det skulle også være noget man kunne hygge sig med sammen med vennerne :-)

Hmm?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/12-08 14:22 
Så er MS2 det bedste bud :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/12-08 15:58 
Så er Pure uden tvivl den du skal vælge. MS2 bliver hurtigt ensformigt og den lidt badebold-agtige fysik er irriterende. Pure er SSX på hjul og langt mere over-the-top - især sammen med venner er det fedt.

Jeg ville vælge Pure anytime...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 29/12-08 19:46, rettet 29/12-08 19:49 
Pure mere varieret end MS2?... weee....

Men hvis split-screen er et af kravene, så er den prut jo slået.
nerosnerosSkrevet 29/12-08 23:02 
Jeg valgte MS2. Pure ser fedt ud men jeg er ikke til SSX derfor afskrækker gameplay mig lidt. MS2 har en rigtig fed fysik kan ikke forstå hvad folk brokker sig over de kan jo bare lærer at mestre det ;-) Hvis det havde været ude som lunch til PS3'en havde det været et homerun, men sådan gik det vist ikke, men dejligt at det nu er her. Super flot spil!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/12-08 23:16 
Okay - god fornøjelse med det - but don't come crying... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
lightyear dklightyear dkSkrevet 31/12-08 10:56 
Motorstorm er bare klart bedst imo.

Pure har man jo set utallige gange, motorstorm har ramt en følese af kaos og alt kan gå galt når som helst, og det ser man bare ikke så tit, slet ikke i sådan en lækker pakke, som Ms2.
are you CHICKEN?
nerosnerosSkrevet 31/12-08 11:06 
PalleJensen>
Okay - god fornøjelse med det - but don't come crying... ;)

Haha nej don't worry. Jeg er ganske tilfreds :-)
Bashful Neophyte
rapsacrapsacSkrevet 31/12-08 12:37 
såså- ikke spolere palles aften ;)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/12-08 14:35, rettet 31/12-08 14:40 
Haha - der skal mere til... :D Kom blot med min anbefaling... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/06-09 15:42 
To udvidelser ("Speed" og "Adrenaline") på vej med tre nye baner i hver, flere varianter, biler og andet lir :)

"E3: MotorStorm 2 expands again News"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig